Capitolul 8
Din perspectiva lui Zayn
Am inceput sa-mi desfac nasturii camasii,iar cand am terminat am aruncat-o pe pat . Sunt atat de dat peste cap datorita Arianei . Fata asta este atat de frumoasa ,dar este mica pentru mine ,nici macar liceul nu la terminat ,mi-e rusine sa fiu sincer sa ma arat in lume cu ea si s-o prezit ca iubita mea ,inafara de numele Grande, nu imi aduce nici un beneficiu .
Eu am nevoie de o femeie care sa poata sa ma scoata pe mine in evidenta ,iubesc succesul si sunt un maniac al controlului,calc pe oricine in picioare pentru a-mi atinge scopul ,in viata am invatat ca daca esti bun si ajuti esti luat de fraier , nu imi place cand mi se da peste nas ,iar Ariana face asta des .
Chiar mi-ar fi prins bine sa ies astazi la o cafea cu Ariana ,dar Greta mi-a stricat planurile si pentru asta o s-o aburesc mult mai rau decat am facut-o deja . Sincer este frumoasa ,dar eu nu caut doar o fata frumoasa caut o fata desteapta cu un nume de familie celebru dupa care sa beneficiem impreuna .
Greta ...o mica aventura n-ar strica in aceasta calatorie de afaceri ,prostuta se pare ca s-a indragostit ,chiar am ramas surprins la aflarea acestui lucru ,din pacate nu sunt persoana potrivita ,dar putina distractie nu strica oricum sunt plictisit .
Sunt un nenorocit care nu stie ce vrea , am invatat multe in viata mea , dar doar cateva mi-au ramas intiparite in mine ,prima suna asa : profita de orice oportunitate pentru a te face remarcat ,a doua : iubirea nu ajuta pe oricine ,a treia : mai bine cu o inima rece ,decat cu o inima franta ...
Dar am momente cand ma gandesc cum mi-ar sta mie indragostit , cum e sa simti acel fior cand privesti persoana iubita , cum e sa spui te iubesc si sa ti se raspunda cu eu te iubesc mai mult ,singurele femei pe care le iubesc sunt surorile si mama mea ,si asa va ramane o perioada lunga de timp .
Aud cateva batai in usa ceea ce ma face sa-mi maresc ochii , cine ar putea fi ? Imi iau camasa din nou pe mine inchizandu-mi repede nasturii ,am deschis usa dand de niste ochii mari caprui ,un fior mi-a stabatut sira spinarii privind-o .
- Puteam vorbii ? Intreaba uitandu-se la pantofi ei .
- Sigur , intra ! Ii fac semn din cap ,iar aceasta intra cu pasi repezi . Despre ce ai vrea sa vorbim ? Continui incruntandu-ma .
- Despre ceea ce tot faci Zayn ,ma ametesti si simt ca nu ma m-ai pot tine singura pe picioare fara sprijin , n-am mai simtit asa ceva niciodata si mi-e frica , al naibii de frica .
- Ariana , imi pare rau ! Chiar o fac si ar trebui sa vorbesc cu Greta si s-o lamuresc ca intre noi doi nu este si nu va fi vreodata ceva , a fost un simplu sarut care pentru mine nu a insemnat nimic, suntem din lumi diferite si amandoi vedem viata diferit .
- Zayn nu vreau s-o faci sa sufere , pe ea niciciodata nu am auzit-o vorbind despre iubire si ...
- Stai , stai , ce incerci sa-mi spui Ariana ? O intreb trecandu-mi o mana prin par .
- Ca ar trebui sa-i acorzi o sansa , este o fata minunata si merita un gram de iubire .
- In niciun caz ! Daca stiam ca de la un singur sarut se ajunge la asta mai bine n-o mai faceam .
- Dar Zay-...
- Niciun Zayn , nu ma cuplez cu ea si punct ,am spus si ma repet, imi pare rau pentru prostia asta .Ai venit aici doar pentru a vorbi despre Greta ? Zic apropiindu-ma de ea , ma asez langa aceasta pe pat .
Ma mananca palmele ca naiba ,vreau s-o ating ,cand nu sunt in jurul ei ma gandesc diferit la ea ,iar cand o am in fata mea toate gandurile negative se evapora . Ce se intampla cu mine ? De ce ma atrage atat de mult simplitatea si inocenta pe care o emana ? Privirea nu ii este ridica ,o tine pe podeaua care in momentul asta sunt sigur ca este cel mai frumos si interesant lucru. imi doresc sa-i admir in continuare ochii de caprioara .
Imi duc o mana spre fata sa , dar cand era s-o ating am retras-o , ce dracu ,de ce imi bate inima atat de repede ? Am tras o gura de aer facandu-mi curaj sa ma apropi mai mult , linistea care s-a lasat intre noi este neplacuta pentru mine si am impresia ca si pentru Ariana .Ii ating fata usor , ma comport cu ea de parca ar fii din portelan , mi-e frica sa nu o sparg .Aceasta isi ridica capul fermecandu-ma pentru cateva secunde ,ne privim intens .
Ariana si-a umezit buzele cu varful limbii ceea ce mi-a pus capac si sa ma reped precum un lup catre hrana lui , iar eu simt ca daca nu o voi saruta in momentul asta voi ajunge sa mor de foame .Am luat-o prin surprindere cand am tras-o mai aproape de mine deoarece a tresarit , n-am mai stat pe ganduri si am sarutat-o . Buzele ei pline se simteau atat de bine peste ale mele , am zambit cand am realizat ca nu m-a respins .
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii !
Vreau sa zic ca imi cad ochii in gura , mi-e foarte somn ,sper ca acest capitol sa fie pe placul vostru , chiar nu ma asteptam sa fie asa de greu sa scriu din perspectiva lui Zayn asa ca sper ca m-am descurcat cat de cat bine .
Va astept parerile care sper ca vor fi intr-un numar numeros :)
Persoana care lasa cel mai dragut comentariu va primi dedicatie .
Va iubesc mult , mult,mult!!! <333
P.S : Imi pare foarte rau daca sunt greseli gramaticale !
YOU ARE READING
Wattpad 2
Teen Fiction#Ea o simpla admiratoare . #El un scriitor popular si talentat . All Rights Reserved 2015 ©RalluRelly