Capitolul 9

2.3K 225 24
                                    

Capitolul 9

Din perspectiva Arianei

Mi-am asezat mainile cu timiditate pe fata lui aprofundand sarutul .Mi-a muscat buza inferioara provocandu-mi un usor geamat aproape nesesizabil ceea ce i-a provocat un zambet in sarut . I-am simtit varsul limbii intre buzele mele si am inteles ce vrea , apoi dupa cateva secunde limbile noastre se sincronizau perfect intr-un dans al dominiri, iar eu nu sunt atat de buna la acest dans .

M-am retras din sarut respirand sacadat . Imi simt inima cum bate .Este prea cald aici .

Bratele lui Zayn m-au cuprins intr-o imbratisare calda . Buzele mele sunt arcuite intr-un zambet care transmite fericirea pe care o am in momentul asta .

Daca as spune ca nu imi este teama as minti cu nerusinare . Da imi este al naibii de frica fiindca am ales sa nu-l resping cand m-a sarutat , da imi este frica sa nu isi bata pur si simplu joc de mine si sentimentele mele , da imi este frica sa nu ma indragostesc si el sa nu simta la fel , da imi este frica de ce imi va rezerva viitor mie si lui Zayn , da imi este frica ca totul sa nu ia sfarsit chiar aici si chiar acum .

Zayn mi-a dat drumul privindu-ma intens in ochi , simt cum in stomac este o adevarata gradina zoologica , iar animalele alearca dintr-o parte in alta .Am luat o gura de aer lasandu-mi privirea in jos . Ma simt atat de frumoasa in momentul asta datorita lui .

Isi pune doua degete sub barbia mea ridicand-o . Imi mangaie fata in asa fel incat de-abia ii simt degetele pe pielea mea , ma simt precum o papusa de portelan care este atinsa cu atat grija .

- Esti atat de frumoasa ! Vocea catifelata a lui Zayn imi mangaie timpanul .

Sunt sigura ca am rosit . Ma intimideaza prezenta lui , dar in acelasi timp iubesc ca face asta .

- Multumesc ! Am zis cu o voce scazuta .

Mi-am asezat mana pe obrazul lui tepos mangaindu-l . Si-a inchis ochii relaxandu-se, ceea ce m-a facut sa zambesc . Ador sa-l vad asa .

Dintr-o data s-a lasat pe spate lundu-ma dupa el . Am aterizat pe pieptul sau inrosindu-ma precum o tomata,mi-am luat mana dupa fata lui ,dar Zayn a scos un geamat ciudat .

- Nu ! A spus lundu-mi mana si ducand-o inapoi pe obrazul lui . Am ras la reactia sa ceea ce la facut sa se strambe apoi sa afiseze zambetul de nevinovat .

Mi-am dat ochii peste cap , mi-am apropiat fata mai mult de a lui Zayn .I-am sarutat barbia , nasul , tamplele , fruntea . Am izbucnit intr-un ras molipsitor cand i-am observat buzele tuguiate ale lui Zayn care cred ca astepta un pupic si acolo .

I-am conturat buzele cu degetul aratator  tachinandu-l . Mi-am presat buzele de ale sale formand un sarut dulce . Acesta si-a dus mana pe spatele meu facand cerculete, asta mi-a dat un pic curaj ,mi-am dus si eu manile in parul lui , l-am tras incet scotand de la el un geamat de placere ceea ce mi-a dat un fior pe sira spinarii. Am rosit instantaneu oprindu-ma .

- Continua, imi place !

Oh , mi-am dat seama ca-ti cauzeaza placere joaca mea cu parul tau .

La cererea lui am continuat . Doamne , as sta asa o viata intreaga . Ma simt vie, ma simt iubita , ma simt frumoasa .

Ma bucur ca am ales sa vin aici si sa lamurim treburile , cred ca imi petreceam toata ziua in camera mea bosumflata. Greta nu merita sa fie ranita si e mai bi-...

Oh , Doamne ! Ce tot fac ? Trebuia sa vorbesc cu Zayn despre Greta si sa fac ceva in legatura cu asta . Prietena mea are impresia ca este indragostita de un baiat pe care nu-l cunoaste , iar eu ma comport precum o tradatoare .

M-am ridicat repede dupa Zayn lundu-l prin surprindere . Ma simt groaznic , nu fac nimic bine . N-ar fi trebuit sa-l sarut inapoi . De ce sunt naiva ?

- Ce s-a intamplat ? Intraba ridicandu-se in picioare , a dat sa imi prinda mana , dar am retras-o dand de cateva ori negativ din cap .

- Imi pare rau , trebuie sa plec ! Spun repede , apasand pe clanta, iesind . Mi-am auzit numele strigat de catre el , dar nu m-am intors am continuat sa alerg pana in camera mea .Am incuiat usa , rezemandu-ma de ea .Am ajuns in fund , mi-am tras picioarele la piept incercand sa ma calmez . Am nevoie de putin timp sa imi revin , poate voi vorbi cu Greta si s-o conving sa renunte la gandul ca ar fii indragostita de Zayn , nu sunt rea daca fac asta ? Oh , sunt ingrozitoare .

Buna , ce mai faceti ?

Sper sa va placa ,va astept parerile ♥

Imi pare rau daca sunt greseli :)

Vreau sa clarific ceva , mi-e foarte greu sa scriu in timpul saptamanii deoarece am un program foarte incarcat ,si imi pare rau ca v-am cerut la "Multumiri" niste idei pentru capitolele urmatoare , dar chiar am fost curioasa ce credeti sau ce vreti sa se intample , daca asta ma face o scriitoare proasta fara imaginatie ma repet ,imi pare rau ! M-am simtit atat de prost in seara cand am vazut acel comentariu , nu am nimic cu persoana care l-a lasat ,dar m-a facut sa ma intreb oare chiar asa e ?oare acesta parere o au majoritate cititorilor ? Eu niciodata nu m-am crezut si nu ma cred geniala sau buna la scris , dar o fac din placere si fiecare are propria parere despre mine si cartea asta , dar totusi vorbele voastre ma ranesc .


Wattpad 2Where stories live. Discover now