Capitolul 7
Sunt o persoana ingrozitoare , plang cand ar trebui sa ma bucur pentru Greta . Saracuta i-a murit mama cand avea de-abia trei anisori , sunt prea egoista ma gandesc doar la mine .
Ea merita sa se indragosteasca si sa fie iubita , dar Zayn nu e baiatul potrivit , nu vreau s-o foloseasca precum o carpa , apoi cand o "murdareste" sa treaca la alta " curata" .
Imi sterg fata fiindca Zayn nu merita lacrimile mele , nu-l cunosc , dar am impresia ca este o persoana cu doua fete , iar eu mereu m-am ferit de genul acesta de persoane , nu le suport deoarece te imbarliga cu anumite lucruri pana uiti de tine .
Zayn nu-i baiatul potrivit , nici pentru mine si nici pentru Greta .Poti sa te indragostesti dupa doar un sarut ? Mi se pare de necrezut asa ceva , pentru a te indragosti ai nevoie de timp sa cunosti acea persoana , sa vezi ce-i poate capul ,adevarul este ca Zayn este un barbat bine , roiesc femeile in jurul lui de parca n-ar mai exista barbati,iar domnul Malik ar fi cea mai buna decizie .
Cum a putut sa faca asa ceva ? S-o sarute pe Greta , adevarul este ca Greta este frumoasa , parul ei blond natural ii scoate in evideta ochii albastri , este inalta , mult mai inalta ca mine .
Iar eu am fost o fraiera .Ce credeam , ca ma place ? N-are ce sa-i placa la mine , baieti de obicei cauta fete inalte cu picioare sexy , iar eu nu sunt inalta si nici n-am picioare sexy , nu ma incadrez deloc in lumea asta .
Imi aud telefonul bazaind semn ca am primit mesaj , un fior mi-a trecut pe sira spinarii cu gandul ca ar putea fi el .
Zayn-Malik69 : frumoaso , esti pregatita sa mergem ?
Ariana-Ari21 : de ce tot faci asta Zayn ?
Zayn-Malik69 : s-a intamplat ceva ?
Ariana-Ari21 : da s-a intamplat ,de ce nu o inviti pe Greta sa iasa cu tine ?
Zayn-Malik69 : Greta ? Bucatareasa care-i plac fetele ?
Ariana-Ari21 : Zayn stiu ca ai aflat ca nu ii plac fetele ci baietii prin sarutul pe care i l-ai dat .
Zayn-Malik69 : oh , a fost un gest urat , imi pare rau n-ar fi trebuit sa fac asta .
Ariana-Ari21 : s-a indragostit .
Zayn-Malik69 : mincinoasa mica ,cine se indragosteste dupa un singur sarut ?
Ariana-Ari21 : pa Zayn !
Zayn-Malik69 : stai , Ariana ...
Zayn-Malik69 : te-ai suparat ?
Zayn-Malik69 : la dracu ...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii !!!
Ce mai faceti ?
Capitolul 7 este gata ,sper sa va placa !
Daca vreti capitolul urmator mai repede care cred ca va fi din perspectiva lui Zayn ,vreau sa lasati fiecare cate o parere , chiar vreau sa citesc multe comentarii .
Persoana care lasa cel mai dragut comentariu va avea dedicatie <333
IMI PARE RAU DACA SUNT GRESELI GRAMATICALE !
YOU ARE READING
Wattpad 2
Teen Fiction#Ea o simpla admiratoare . #El un scriitor popular si talentat . All Rights Reserved 2015 ©RalluRelly