Al saisprezecelea mesaj

2.2K 275 55
                                    

Al saisprezecelea mesaj 

Zayn-Malik69 : buna dimineata raza de soare !

Ariana-Ari21 : buna dimineata !

Zayn-Malik69 : cum ai dormit ?

Ariana-Ari21 : n-ar trebui sa te intreb eu asta , totusi tu esti cel care a dormit in casa mea .

Zayn-Malik69 : bine atunci intreaba-ma .

Ariana-Ari21 : ce sa te intreb ?

Zayn-Malik69 : cum am dormit ?

Ariana-Ari21 : pacat ca nu ma intereseaza .

-

-

Am fost o nesimtit ? Nu ,am incercat sa fiu amuzant ,dar pun pariu ca Zayn acum nu rade .

-

-

Zayn-Malik69 : de unde ai luat gluma asta din cartea de bucate ?

Ariana-Ari21 : hai sa uitam si sa incep dimineata cum trebuie ,deci, am dormit foarte bine ,dar mi-a fost cam frig .

Zayn-Malik69 : trebuia sa ma fi lasat aseara in camera ta si te incalzeam eu .

Ariana-Ari21 : nu prea cred .

Zayn-Malik69 : nu ma judeca ,dar am sa incerc pana o sa fi de acord .

Ariana-Ari21 : bine Zayn incercarea moarte n-are ,dar  acum ma duc sa fac un dus .

Zayn-Malik69 : si eu am nevoie de unul , vrei sa-l facem impreuna ?

Ariana-Ari21 : multumesc ,dar NU !

Zayn-Malik69 : offf ...

-

-

Da Zayn ,offf...

-

-

N-am avut idei ,sper ca nu este prea banal .

Va multumesc pentru comentariile de la partea trecuta , chiar mi-au dat un pic lacrimile , m-am decis ca voi posta normal si capitolele vor fi la fel ca pana acum .

Vreau sa va stiu parerile , pe mine asta ma motiveaza sa scriu ,nu voturile ,nu lecturile ci parerile care sunt putine .

Ok , am mai spus-o si o mai spun ,nu mai vreau sa vad comentarii de genul " next" dintr-un cuvant eu nu am ce sa inteleg ,ori ca imi lasati o astfel de parere ori ca nu imi lasati deloc tot aia este .

Va iubesc si va multumesc din suflet pentru ca cititi !

Locul 4 in fictiune adolescenti , numai am cuvinte sincer sunt atat de fericita <333

Cine vrea dedicatie ?

Wattpad 2Where stories live. Discover now