Capitolul 5

2.2K 254 41
                                    

Capitolul 5

Am nevoie de un baston , trebuie sa ma apar daca cumva devine nesimtit , unde ar fi un baston in casa asta , poate unchiul Jonathan a lasat unul in camera de oaspeti ?

- Ariana ? Ii aud vocea mamei si ies din gandurile mele tampite .

- Da , raspund intorcandu-ma .

- Stai asa de cateva minute, iubito , te simti bine .

- Da, sunt doar obosita .

S-a auzit usa de la intrat semn ca Zayn si a luat bagajul din masina .Acum e acum , trebuie sa-l am dupa mine un timp , eu cand voi avea propria-mi casa camera de oaspeti va fi  la parter .

- Putem merge acum , am dat sa merg si i-am simtit mana mare si calda pe spatele meu ,am inghitit in sec indepartandu-l de mine .

Am inceput sa urcam scarile , privirea lui ,sunt al naibii de sigura, ca este pe fundul meu , jur daca parintii mei nu erau jos m-as fi intors si l-as fi scuipat intre ochii , este un magar mult prea aratos .

Ajunsi pe hol , i-am auzit rasul , dar nu m-a interesat motivul .

- Poti sa mergi mai incet , nu mananc fetite neajutorate .

- Oh , nu poti sa ti pasul ? Il intreb intorcandu-ma printr-o piruieta .

- Bineinteles ca-l pot tine .Zice apropiindu-se cu fiecare pas tot mai mult de mine .

- Ce tot faci ? Bataile inimi mele erau din ce in ce mai puternice in piept  .

- Iti arat ca pot tine pasul .Am inceput sa fac pasi in spate pana m-am lovit de o usa .

Zayn era din ce in ce mai aproape de mine , am luat o gura de aer deschizand usa ,dar el mi-a prins incheietura tragandu-ma spre el .

- Unde-i camera aceea ? Intreaba muscandu-si buza inferioara , am dat sa spun ceva , dar nu iesea nici un cuvant care sa fie inteles , dar am facut semn cu mana in spatele meu .Oh , chiar in fata mea , continua nedand drumul buzei ceea ce ma face sa simt niste fiori de nedescris .

Am fost prea captivata de el ca sa imi dau seama ca am intrat in camera , Zayn m-a asezat pe pat , ma simt de parca de-abia m-am trezit din somn ,asa de buimaca sunt .

Privirea mea statea pe el , aceata a inceput sa-si dea jos sacoul , cravata , apoi sa-si deschida camasa , am facut ochii mari cand am vazut tatuajele dupa piept , n-am mai stat mult sa-l admir si am tras o pernuta punandu-mi-o in fata pentru a nu-l mai vedea .

- Oh, haide , stii cate fete viseaza sa ma vada asa ?

- Eu nu sunt una dintre ele . Ii spun scurt .

- Ce sa spui si tu acum .

- Pa ,Zayn ! Zic iesind repede din camera, a trecut o zi , vor mai fi cateva ,sunt puternica .

Si capitolul 5 este gata sper sa va placa , imi pare rau daca sunt greseli gramaticale.

Vreau sa va stiu parerile tuturor ♥

Va iubesc si va multumesc ! ♥

P.S : Sunt persoane care se pricep la facut coperte , daca da, ma pot ajuta cu una pentru " Wattpad " ?

Wattpad 2Where stories live. Discover now