פרק 5 - הפנימייה

74 1 0
                                    

ארדק : ״ואני שמח לבשר לכם שהתקבלתם לפנימייה ודרך אגב גיא הכל היה מתוכנן , זה היה מבחן לראות את היכולות שלכם ואם אתם מתאימים לפנימייה שלנו אבל תתנחם בזה שהנערים שהצלתם לא יודעים שזאת היתה משימת קבלה . מאל :״תודה אבל אני לא רוצה להיות בפנימיה .״ גיא :״ היא צוחקת , את צ.. צחקת נכון? ״לא״ ענתה מאל . ״טוב קחו כמה ימים לחשוב על זה״ אמר ארדק . גיא ומאל יצאו מהדלת של ארדק והלכו לטייל בחוץ . גיא :״ נוו מאל בואי נלך לפנימייה מסוכן כאן עם כל הציידים האלה.״ מאל :״ גיא לא , לא ולא״ .  לפתע נשמע רעש מהיער שהיה בצד השני של המדרכה ומאל הלכה לכיוון הרעש . גיא :״ מה את עושה מאל?״ מאל :״ אתה גם שמעת את זה נכון?״ גיא :״ כן אבל אני לא אלך ליער באמצע הלילה כשאני שומע משם רעשים.״ ״בוא כבר״ אמרה מאל . גיא הלך אחריה ושניהם נכנסו ליער הם ראו על הרצפה אייל פצוע . גיא :״ מאל הוא מלא בדם חייב לעזור לו״. מאל הנהנה עם הראש לאישור והם מתקרבים לעברו . גיא :״נראה לך שהוא מת?״ מאל :״אין לי מושג״ לפתע קפץ עליהם האייל שתוך כדי השתנה לבן אדם . הייצור אותו ראו מאל וגיא הוא חצי אייל חצי בן אדם איש אייל בקיצור . האיש אייל דחק את גיא עם קרניו אל קיר אבנים שהיה בצד . מאל תפסה באחת מהקרניים שלו ותקעה את הקרן בקיר . האיש אייל נתקע ולא הצליח לזוז ובזמן הזה מאל וגיא ברחו מהיער .

הם חזרו הביתה ונכנסו לחדר שלהם . מאל :״ אתה צדקת אנחנו צריכים ללכת לפנימיה .״
- בוקר -
״הכל ארוז ? ״ שאלה סופיה . ״כן הכל ארוז ״ ענתה מאל . ״קדימה אתם תאחרו לפנימייה״ צעק מיכאל . גיא ומאל נפרדו מהמשפחה ועלו על האוטובוס שאירגן להם ארדק . גיא ומאל הגיעו לפנימייה וגיא אמר :״ ואו איזה מקום ענק.״ מאל :״רק אל תעשה לנו פדיאחות.״ לפתע נגשה אליהם ילדה ואמרה :״ שלום , קוראים לי איזבל ואני אעשה לכם היום סיור בפנימיה. איך קוראים לכם ?״ אני מאל וזה אחי גיא . איזבל עשתה להם סיור במקומות כמו הספריה , אולם הספורט קפיטריה ועוד . ״ טוב בואו איתי לבית הספר אני יכיר לכם את הילדים שהולכים להיות איתכם בכיתה.״ אמרה איזבל . הם נכנסו לכיתה והופתעו לראות שתום ואנני , הערפדים שהצילו איתם בכיתה . כולם קמו להגיד להם שלום . תום :״ היי אני תום איך קוראים לך ?״ הוא שאל ״מאל״ היא ענתה . ״ תגידי אני מכיר אותך ? את נראת לי מוכרת.״ ״לא לא נפגשנו״ היא ענתה
איזבל :״טוב בואו איתי אני רוצה להראות לכם את חדר האימונים שלנו ותכירו גם את המורה שתלמד אותכם״. הם הגיעו לחדר אימונים והמורה ניגשה אליהם ואמרה :״ היי אני מרלין המורה שלכם לאומנות לחימה .״ לפתע היא קפאה כשהבחינה במאל . ״הכל בסדר ?״ שאלה מאל ״כן כן הכל בסדר יש לי רק שיחת טלפון דחופה לעשות תסתובבו כאן בנתיים .״ אמרה מרלין והלכה הצידה . היא התקשרה למישהו ואמרה בלחש :״ אתה לא תאמין למה שאני הולכת לספר לך , היא כאן והיא לא מתה ויחסית למישהי שנדרסה לא ממזמן היא נראת לי בסדר גמור . היא הייתה אמורה למות ועכשיו היא הפכה לערפד תחזור אליי כשאתה שומע את ההודעה הזאת צריך לעשות משהו לפני שהכל יהרס וזה כבר יהיה מאוחר מידי .

מי אני Where stories live. Discover now