מאל שמעה דפיקות חזקות בדלת והיא הלכה מהר לפתוח את הדלת . מאל !! צעק גיא . מה קרה משוגע . היא אמרה . גיא : יופי גם תום פה . יש לי תוכנית , בספר רשום שאם ערפד אפל שותה דם של שטן זה יכול להרוג אותו . מאל חייכה ואמרה : אוקי מה עכשיו ? איך נגרום לו לשתות את הדם שלי ? כולם שתקו וחשבו ואז גיא צעק : אה ! אולי הוא ינשך אותך ? מאל : לא , הוא יודע שזה לא יעשה לי כלום .
תום : יש משהו שהערפדים עושים כשערפד אחר נפצע קשה . מה שעושים זה פשוט לנשוך את עצמך חזק וכשיוצא דם מהיד אז ישר מצמידים לפה של הערפד . רק שזה למטרה קצת שונה . אוקי אני אעשה את זה . אמרה מאל . אבל הוא בטח ינסה להתחמק . אמר גיא .
תום : בגלל זה אני ואתה נהיה שם , אנחנו נחזיק אותו בזמן שמאל תתן לו לשתות את הדם שלה . לפתע אנני נכנסה ותום אמר : מה יש לך ? את נראת כאלו ראית שד . א.. כלום אני בסדר . היא ענתה .
תום גיא ומאל סיפרו לה את כל התוכנית ואנני אמרה : זאת תוכנית ממש טובה , מתי נעשה את זה ? מחר בערב . ענה תום . טוב אני עייף מת לילה טוב לכם . אמר גיא ויצא מהחדר . א.. תום אני צריכה לדבר איתך . אמרה אנני בשקט . תום : זה דחוף ? כי אני ישן כאן עם מאל עד התוכנית שלנו מחר . אנני : א.. לא , לא זה בסדר לילה טוב . היא אמרה ויצאה .כולם נכנסו לכיתות והמורה נכנסה ואמרה : בוקר טוב תלמידים . בימים הקרובים נתחיל לתכנן את הנשף שלנו . כל התלמידים התחילו לצעוק ולמחוא כפיים . המורה חייכה והמשיכה לדבר : אז תתחילו להכין לכם תלבושות , המשך יום מקסים. היא הסתובבה ויצאה מהכיתה .
פסס מאל . לחש תום . מאל הסתובבה אליו ואמרה : מה ? ״איפה איליו?״ הוא שאל . מאל הסתכלה מסביב וראתה שהוא לא נמצא . אין לי מושג . היא אמרה . מאל!! צעקה המורה ומאל הסתובבה בבהלה . תיהיי איתנו בבקשה . אמרה המורה .
- צלצול להפסקה -
כולם קמו ויצאו מהשיעור . גיא תום מאל ואנני נכנסו לקפיטריה וישבו יחד . אני ממש מקווה שהוא פה אחרת הלך כל מה שתכננו . אמרה מאל .
אנני : מעניין איפה הוא .הנה קח . אמרה מרלין בזמן שבדקה שאף אחד לא מתקרב . זה סם אונס תשים לה כדור אחד כזה במשקה וזה כבר יעשה את העבודה . ותעשה את זה היום בערב . היא אמרה . איליו לקח את הכדורים הסתובב והלך .
- צלצול לשיעור -
כל התלמידים נכנסו לכיתה והתיישבו . איליו נכנס לכיתה התיישב ליד מאל ואמר : אחרי הלימודים תבואי איתי . מאל : אני לא יכולה . איליו צחק ואמר : לא שאלתי אם את יכולה או לא . מאל הסתכלה עליו ואמרה : המורה אני חייבת לשירותים . בסדר זריז . ענתה המורה . מאל קמה עברה ליד השולחן של תום והניחה פתק על השולחן . תום הסתכל על מאל ופתח את הפתק .~הפתק ~
איליו רוצה שאני אבוא איתו ישר אחרי השיעור . אתה גיא ואנני תבואו אחרינו בלי שהוא יראה .- צלצול לסיום השיעור -
איליו יצא מהכיתה וראה את מאל . הוא ניגש אליה מהר תפס את ידה והתחיל ללכת . תום רץ מהר מהכיתה תפס את אנני וגיא ואמר : בואו מהר אחריהם עושים את התוכנית עכשיו . כל התלמידים סימו לחמוד ויצאו מבית הספר . ותום גיא ואנני עקבו אחריהם בשקט . מה אתה רוצה ? שאלה מאל . איליו הוציא את הכדורים ואמר : את מזהה את זה ? מאל נלחצה וניסתה להשתחרר מאיתנו אבל הוא תפס אותה חזק יותר ומשך אותה איתו . לפתע אנני רצה אליהם ואמרה : היי! איליו הסתובב אליה ואנני נתנה לו אגרוף חזק . תום וגיא רצו ותפסו אותו . איליו ניסתה להשתחרר אך לא הצליח . קדימה מאל ! צעק תום . מאל שלפה את הניבים שלה ונשכה את עצמה בחוזקה .היא הלכה מאחורי איליו תפסה את ראשו ומשכה אותו אחרוב בזמן שהיה על בירכיו על הרצפה . ל.. לא רגע בבקשה . התחננו איליו בדמעות . מאל הצמידה את ידה לפה שלו בזמן שהוא ניסה להתעבק עד שהספיק לזוז ונפל על הרצפה .
מאל הסתכלה עליו וחייכה . נראלי מישהו מגיע בואו נעוף מכאן . אמר תום . אני לא הולכת עד שאני יודעת בוודאות שהוא מת ! אמרה מאל .
תום : מאל אנחנו חייבים לעוף מכאן . גיא אנני ותום הלכו מהר ויצאו מהבית ספר . לפתע מרלין ראתה את אליו על הרצפה ורצה אליו . מה קרה ?! היא שאלה אבל איליו אפילו לא הצליח להגיב . מרלין לקחה אותו מהר למקום מסתור שלהם וצעקה : מהר מרלנד תעזור לי !! פרננד שישב בשולחן ואכל לא הבין מה קורה . מרלנד רץ אליו עם שיקוי ואמר : קח מהר תשתה את זה . איליו שתה את זה והתעושש טיפה . מרלנד נעמד מולו ואמר : נו אתה בסדר ? ל.. לא אני לא חושב . אמר איליו בגימגום .
מרלנד החל ללכת סביבו ואמר : אז אתה לא תחזור להשלים את המשימה ? איליו התחיל להזיע ואמר בשקט : ל.. לא . מרלנד נעצר נעמד מולו ואמר : אוקי הכל בסדר . איליו נשם לרווחה ולפתע מרלנד תפס בחוזקה את ראשו ותלש אותו מגופו וזרק את ראשו על הרצפה . הוא הסתובב לקח מפית וניגב את הדם שהיה על ידיו . פרננד זרק את נסכום ואמר : נו באמת עכשיו אין לי חשק לאכול . מרלין הסתכלה על מרלנד והוא אמר : מה ? הוא היה חסר תועלת וחוץ מזה אנחנו נוכל להגיד לערפדים האפלים שמאל זאת שהרגה אותו והם עוד יותר ירצו לעזור לנו . מרלין התיישבה ליד פרננד ואמרה : מה נעשה עכשיו ? מרלנד חייך ואמר : את זה זוכרת שיש לנו עוד בת ברית ? מרלין הסתכלה עליו בחיוך ואמרה : אתה פשוט גאון .
YOU ARE READING
מי אני
Vampirosמאל וגיא אחים תאומים מאומצים מגלים יום אחד משהו ששינה את חייהם . *ערפדים *אלימות *קרבות *על טיבעי * הסדרה מתוכננת ליותר מארבע עונות אתם תראו תמונות של איך נראים כל הדמויות בהמשך הפרקים . *העונה השניה עלתה קוראים לה - מי אני 2