מאל תפסה את היד שסתמה את פיה קיפלה אותה הסתובבה ונתנה לבן אדם שהיה מאחוריה אגרוף .
״אחחח פאק ימשוגעת אחת ! ״ ״גיא!״ צעקה מאל , מה אתה דפוק?!
גיא : סליחה גיא שנתתי לך אגרוף , לא זה בסדר מאל זה בכלל לא כואב ! מאל : מגיע לך , מה אתה בא מאוחרי ככה . ראיתי אותך מרחוק ושיעמם לי . הוא ענה .- למחורת בבוקר -
מרלין נכנסה באמצע שיעור הסטוריה ואמרה : בוקר טוב , אתמול הילדים שזכו היו גיא , אנני , מאל ותום . באמצע לספר לכם מה הפרס שלכם .
אנני הסתכלה על תום בהתרגשות . מרלין : הפרס שלכם הוא יום כיף בטבע אנחנו נלך ליער מהממם ואתם תחלקו לזוגות תבנו מחנה ותעבירו שם את הלילה .
בבקשה תגידו לי שהיא צוחקת . אמרה מאל . למה ? אמרה מרלין יהיה כיף תתארגנו אנחנו תכף נצא .
אנני : לפחות יש יומיים חופש מבית ספר ..
תום גיא מאל ואנני יצאו מהשיעור ואיך שהם יצאו איתמר צעק : תקשיבו כשהם חוזרים אף אחד לא מדבר איתם במיוחד עם החדשים האלה שמעתם ?! כן .. כולם צעקו בחיוב
רותם : לא אכפת לי מהשאר אבל אני אדבר רק עם תומי .קדימה עלו לאוטובוס . אמרה מרלין .
מרלין : אני אסביר על הטיול . הנהג יקח אותכם ליער יפיפה אתם תהיו שם רק אתם . אני ועוד שני מורים נהיה בבית מלון ליד היער ונבוא יום למחורת בצהריים . אנני : איזה יופי אנחנו נישן בבוץ עם חרקים בתוך אוהל מסריח ואתם תהיו בבית מלון , זה יום כיף לכם או לנו ?
מרלין הסתכלה אליה ואמרה : תאמיני לי את תהני .- לאחר כמה שעות -
הגענו ! צעקה מרלין . כולם ירדו מהאוטובוס עם הציוד שלהם ונעמדו מול מרלין . מרלין : הזוגות הם ככה : גיא ואנני אתם תהיו יחד ותום ומאל אתם יחד . הנה המפות שלכם . היא אמרה והביא לגיא ואנני מפה . מרלין : אתם תלכו לכוון צפון . וזאת המפה שלכם תום ומאל אתם תלכו לכיוון דרום . קדימה אני אלך עכשיו תהנו . אמרה מרלין חייכה ועלתה לאוטובוס .
אנני : מה זה אמיתי החרא הזה ?
תום : טוב ... אז ניפגש מחר בבוקר .
מאל תשמרי על עצמך . אמר גיא וחיבק את מאל . מאל חייכה והלכה עם תום וגיא הלך עם אנני לכיוון השני . אזזז ... מה קורה ? אמר גיא לאנני . אנני : אני בסדר . גיא : טוב צריך למצוא מקום טוב כדי להתמקם ללילה . אנני בחנה את היער הצביעה על מקום ואמרה : הנה שמה זה טוב . והם התחילו להתמקם ולבנות את האוהל .יום כיף אעלק מה זה יום כיף . לחשה מאל לעצמה
תום עצר והניח את הציוד . מה אתה עושה ? שאלה מאל .
תום : זה מקום טוב להקים אוהל . טוב בואו נתחיל לבנות .אנני וגיא כבר סיימו לבנות את האוהל והתיישבו בתוכו .
גיא : אני יכול לשאול אותך משהו ?
אנני : כן בטח
גיא : מה הסיפור עם איתמר ? למה הוא דיבר עליך ככה ?
אנני : אני ואיתמר היינו ביחד וגם שכבנו ויום אחרי ששכבנו הייתי די בעננים כי באמת אהבתי אותו . הייתי בדרך לבית ספר וראיתי שהוא והחברים שלו ישבו וצחקו . התכוונתי ללכת אבל אז שמעתי שמסתבר שהוא היה איתי רק בגלל התערבות . ההתערבות היתה שאם הוא יצליח להשכיב אותי הוא יקבל כסף . אני לא מאמין איזה בן זונה . אמר גיא , למה שהוא יעשה את זה ומה עם תום ? הוא לא אמר על זה כלום ?
אנני : הוא לא יודע מזה , לא רציתי לספר לו כי ידעתי שהם חברים טובים ולא רציתי להרוס להם את הקשר .
גיא : את יודעת לפני שבאתי לפנימיה הזאת הייתי בבית ספר , והייתה שם מישהי שהיה לי קראש אליה אבל היה לה חבר . היא וחבר שלה נפרדו ואחרי זה התחלנו לצאת . אחרי זה האקס שלה רצה שהם יחזרו והיא הסכימה . כששאלתי אותה למה היא הסכימה לחזור אליו היא אמרה שהיא הייתה איתי רק בשביל לגרום לאקס שלה לקנא .
אנני : איזה כלבה . גיא גיחח ואמר : כן .. הוא הסתכל על אנני והיא הסתכלה עליו . אא.. טוב מתחיל להחשיך נראה לי נתארגן לישון . אמרה אנני והסיטה את מבטה לרצפה . כ.. כן . ענה גיא .תום : תגידי למה אתם כאן ? כאלו נגיד לי ולאנני אין לאן לחזור אין לנו משפחה למה אתם כאן ?
מאל : אני וגיא שנינו מאומצים והיה לנו עוד אח . אימצו את שלושתינו . תום קטע אותה ושאל : לקחו אותכם ממקומות שונים ?
מאל : לא לא , שלושתינו מאותו אמא ואבא . כל מה שסיפרו לנו זה שאח שלנו הופיע מחוץ לדלת של המשפחה המאמצת שלנו וברק אחי החזיר אותי ואת גיא שבאותו זמן היינו בני שנה . אחרי שהם אימצו אותנו ועברו כמה שנים אחי ברק נפטר בתאונת דרכים . מאז לי ולגיא היה מאוד קשה עם זה . אני התחלתי להדרדר בלימודים והיו לי המון בעיות משמעת ולבסוף העיפו אותנו מבית הספר . ואחרי שאני וגיא השתננו לערפדים לבוא לכאן פשוט הרגיש נכון .
תום : אני מצטער לשמוע על אח שלך .. מאל שתקה כמה שניות ואמרה : טוב כבר מאוחר בוא נלך לישון .
YOU ARE READING
מי אני
Vampirמאל וגיא אחים תאומים מאומצים מגלים יום אחד משהו ששינה את חייהם . *ערפדים *אלימות *קרבות *על טיבעי * הסדרה מתוכננת ליותר מארבע עונות אתם תראו תמונות של איך נראים כל הדמויות בהמשך הפרקים . *העונה השניה עלתה קוראים לה - מי אני 2