בוקר טוב . אמר תום . בוקר. היא ענתה וחייכה . תום : אני הולך לחדר להתארגן . אוקי . אמרה מאל והסתכלה עליו עד שיצא .
גיא : לאן את הולכת ? אנחנו חייבים ללכת לסיפריה . אנני עצרה ואמרה : אני אבוא מחר בבוקר לקרוא מה שצריך .
גיא : מה הפואנטה ?
אנני : הפואנטה זה שאני ואתה לא נהיה אחד ליד השני .היא אמרה הסתובבה והלכה לחדרה .תום בא להיכנס לחד שלו וראה את אנני יוצאת מחדרה עם שמלה שחורה . לאן זה ? שאל תום . אנני הסתכלה עליו ואמרה : למסיבה .
תום : אין מצב שאת הולכת למסיבה לבד . אנני צחקה ואמרה : איזה קטע לא זכור לי ששאלתי . היא הסתכלה עליו והמשיכה ללכת .היי מה קורה עם הברמן האהוב עלי? אמרה אנני והתיישבה בבר .
הברמן : הרבה זמן לא ראינו אותך . עכשיו אני פה , תביא לי את השתייה הרגילה שלי . אמרה אנני . אין בעיה . ענה הברמן .
אנני שתתה כוסית ועוד כוסית וכבר התחילה להשתכר . היא עמדה הל השולחן והתחילה לרקוד וכולם הסתכלו עליה ורקדו איתה .תום נכנס למועדון וראה את אנני . הוא הזיז את כולם עלה לשולחן ולקח את אנני על הכתפיים שלו והלך לכיוון היציאה . יאוו ! איזה כיף . צעקה אנני . תום הוריד אותה ואמר : תגידי מה נסגר איתך ?
אנני : זה מה שעושה לי טוב בסדר ! ולא אכפת לי מה אתם חושבים . היא הסתובבה והלכה מהמועדון בכעס . היא חזרה לפנימיה עלתה לחדר והלכה לישון .אנני קמה עם כאבי ראש והלכה ישר לסיפרייה כדי למצוא מידע .
- צלצול לשיעור -
גיא מאל ותום שמעו את הצלצול ונכנסו לכיתה . מאל התיישבה שולחן ליד תום וגיא ואיליו התיישב לידה . הוא נישק את מאל ואמר: בוקר טוב .
תום התעצבן וחיקה אותו : בוקר טוב .. טמבל . גיא הסתכל עליו וצחק .אנני הייתה בספרייה וקראה כל כך הרבה על השטנים . השיעור נגמר וגיא נכנס לספריה .
אנני : מה אתה עושה פה ?
גיא : אנני תניחי את כל הכעס בצד רגע בסדר ? אנחנו חייבים למצוא משהו שיכול לעזור לנו עם איליו . אחרי זה תחזרי לשנוא אותי טוב ?
אנני השתתקה השפילה את מבטה לרצפה ואמרה : בסדר .. צודק .
גיא התיישב מולה ואמר : מצאת משהו ?
אנני : עדיין לא אבל יש את כל הספרים שם בצד הם , על הערפדים האפלים תקרא אותם בנתיים .- צלצול לשיעור הבא -
איפה גיא ? שאלה מאל את תום . הוא הלך לספרייה להמשיל לקרוא . הוא ענה . מאל : טוב יש עכשיו שיעור עם מרלין בוא.
אוקי תלמידים היום נערוך קרב . אמרה מרלין והסתכלה על כל התלמידים ואמרה : איליו אתה יכול לבחור מול מי תרצה להילחם . איליו חייך ואמר : תום . תום הסתכל על מאל והלך לעמוד מול איליו .
מרלין : אוקי 3.. 2.. 1.. תתחילו . איליו רץ מהר כמו השתכרות מאחוריו . תום הסתובב אליו מהר תן לו אגרוף והפיל אותו לרצפה . הוא נתן לו אגרוף חזק ועוד אחד ועוד אחד . כל פניו של איליו דיממו ומרים צעקה : אוקי תום זה מספיק . תום עצר וקם מהרצפה . איליו התרוממם בעצבים ולחש לתום : מה קרה זה בגלל שהיא בחרה בי ולא בך ? תום גיחח ונתן לאיליו עוד אגרוף . מאל הלכה מהר לתום ומשכה אותו החוצה .
תום : מצטער לא יכולתי להתאפק .. מאל חייכה ואמרה : את האמת מאוד נהנתי לצפות בקרב הזה . תום הסתכל עליה צחק ואמר : שנלך. לקפיטריה ? אני מת מרעב . כן בוא . היא ענתה .הם נכנסו לקפיטריה ומאל התיישבה בשולחן . תום התקרב לשבת לידה עם מגש אוכל ולפתע איליו התנגש בו . כוס הדם שהיתה על המגש נשפכה על תום וכולו היה ספוג דם . תום הסתכל עליו במבט עצבני ואמר : לא הספיק לך היום ? איליו חייך ואמר : נראה לי אתה צריך להחליף חולצה . תום חייך הוריד את החולצה הוציא חולצה חדשה מהתיק ואמר : איזה מזל שהיה לי ספורט בבוקר ויש לי חולצה להחליף אה ? איליו הוריד את החיוך מהפנים ותום הסתובב והתיישב ליד מאל . מאל הסתכלה עליו וצחקה . מה ? הוא שאל בחיוך . מאיפה הבאת את החולצה הזאת פתאום ? שאלה מאל . זאת החולצה שישנתי איתה אצלך אתמול , שמתי אותה בתיק . הוא ענה .
מצאתי ! מצאתי ! צעק גיא. שששש הספרנית אמרה בכעס . סליחה לחש גיא . מה ? מה מצאת ? שאלה אנני . גיא סובב לה את הספר והראה לאנני את מה שכתוב . גיא : רשום כאן שאם ערפד אפל שותה דם של שטן זה יכול להביא אותו לאפיסת כוחות של מצב גסיסה אבל זה במקרים נדירים בדרך כלל זה מוות .
אנני : אוקי אז איך נעשה את זה ? גיא : לא יודע אבל אני הולך להראות את זה למאל ותום . הוא אמר וקץ מהר מהספרייה . אנני באה לסגור את הספר אבל ראתה משהו מעניין .
-שושלת-
זאת הייתה הכותרת של העמוד . היא התחילה לקרוא וראתה שרשום ששטן עובר מדור לדור . והיא התחילה לקרוא .
לפני מיליוני שנים השטן הראשון הביא ילד והילד שלו הביא ילד וככה זה המשיך . ואז נפל לאנני האסימון שמאל מאומצת והיא יכולה לראות מי השטן שהיה לפניה ולגלות מי הם ההורים שלה ושל גיא . היא המשיכה לקרוא והייתה בשוק שהשטן האחרון שמופיע בספר היא בעצם נקבה והשם שלה הוא לילית.
YOU ARE READING
מי אני
Vampireמאל וגיא אחים תאומים מאומצים מגלים יום אחד משהו ששינה את חייהם . *ערפדים *אלימות *קרבות *על טיבעי * הסדרה מתוכננת ליותר מארבע עונות אתם תראו תמונות של איך נראים כל הדמויות בהמשך הפרקים . *העונה השניה עלתה קוראים לה - מי אני 2