פרק 8 - משלוח מוזר

47 2 1
                                    

נו אז מה חדש אצלך פרננד ? שאל מרלנד .  חוץ מזה שהתגעגעתי אליך כלום . אמר פרננד והשנים צחקו . מרלין : טוב קדימה צריך לחשוב על הצעד הבא שלנו . רגע , רגע פרננד מה עם הקרניים שלך תראה לנו אותם . אמר מרלנד . פרננד חייך והוציא את קרניו מרלין ומרלנד הסתכלו עליו ושתקו . מרלין : פרננד מה קרה לקרניים שלך ? מ... מה קרה ? שאל פרננד בחשש . מרלנד : קרן ימין שלך שבורה . מהה!! צעק פרננד הוא הלך למראה והיה המום . איך לעזעזל זה קרה ? שאל מרלנד .
פרננד : אני חושב שאני יודע איך זה קרה עבדתי על שני ילדים ביער שאני אייל פצוע ואז שיניתי צורה ודחקתי אחד מהם לקיר אבנים ומאמצע שום מקום הילדה דפקה לי את הקרן בקיר . אחרי שהם ברחו הצלחתי להשתחרר ושמעתי איזה רעש מוזל אבל לא חשבתי שזה נשבר .
מרלנד נאנח ואמר : אין פרננד לא השתנת . מרלין הסתכלה על השעון ואמרה : אני חייבת לזוז לבית ספר יש לי שיעור להתחיל . מרלין התקרבה למרלנד נישקה אותו ואמרה : תחשבו על תוכנית בנתיים עד שאחזור .

ההפסקה נגמרה וכולם יצאו לרחבת האימונים .
טוב כולם תחלקו לזוגות ו... קולה של מרלין נקטע על ידי שליח שצעק : ״ יש לי חבילה בשביל גיא ומאל מונהייאר ״ ״בשבילנו?״ שאלה מאל בבלבול . גיא : ממי זה ? מברק מונהייאר . ענה השליח . מאל שהחזיקה את החבילה הפילה אותה מידיה כששמעה את שמו . זה לא יכול להיות הוא . היא אמרה . גיא :אח שלנו ברק בכלל מת ... אם זה בדיחה זה ממש לא מצחיק . ״ מצטער לא ידעתי אבל זה השם שרשום לי ״. אמר השליח והלך . מאל וגיא עלו מהר לחדר כדי לראות מה יש בחבילה .
מאל וגיא פתחו את החבילה וראו סכין עם מלאך מעל .

מאל : למה שמישהו ישלח לנו סכין ? גיא : את חושבת שאולי הוא חי ? מאל : זה לא יכול להיות גיא ראינו אותו מת מול העיניים שלנו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

מאל : למה שמישהו ישלח לנו סכין ?
גיא : את חושבת שאולי הוא חי ?
מאל : זה לא יכול להיות גיא ראינו אותו מת מול העיניים שלנו .

- יום למחורת -
גיא ומאל היו בדרכם לבית הספר כשלתפע השליח מאתמול עצר אותם ואמר : יש לכם עוד חבילה . גיא : עוד אחת ?! מאל לקחה את החבילה והסתכלה על גיא . היא פתחה את החבילה וראתה מעטפה ובתוך המעטפה היו תמונות של שניהם מהיום יום שלהם .
גיא : מה זה לעזעזל ולמה עוקבים אחרינו ושולחים לנו את זה מהשם של ברק  . מאל: כי מישהו רוצה להפחיד אותנו .
גיא : אז מה נעשה עם זה ? מאל זרקה את המעטפה עם התמונות לפח בכעס ואמרה : מישהו מנסה להפחיד אותנו אל תיתן לזה להשפיע אליך .

את פשוט גאונה . אמר מרלנד והמשיך לדבר : לשלוח להם מעטפה ולתת להם לחשוב שעוקבים אחריהם שפו . מרלין חייכה ואמרה : לא יכולנו לתת להם לחשוד שהוא עדיין בחיים .

בנתיים בפנימיה הגיע הטיול השנתי וכל התלמידים ישבו בכיתה לדעת עם מי הם בחדרים . המנהלת נכנסה והתחילה להקריא את החדרים :
חדר ראשון : אביתר ואיתמר
חדר שני : רותם ונעמה
חדר שלישי : תום וגיא
חדר רביעי : אנני ומאל
חדר חמישי : יוני ומארק
חדר שישי : אודליה וסילביה
אין אפשרות להחליף ולשנות חדרים עכשיו לכו להתארגן אנחנו תכף יוצאים .

מי אני Where stories live. Discover now