פרק 18 - תלמיד חדש

36 2 1
                                    

מאל נעמדה מול איליו ואיליו הסתכל עליה

מאל נעמדה מול איליו ואיליו הסתכל עליה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

א.. המורה ! צעק תום ונעמד . כן תום ? שאלה מרלין.
תום : אולי אני אעשה לו את הסיור ? פשוט מאל עדיין חדשה כאן . הוא חייך חיוך מאולץ . זה בסדר מאל תלך איתו . אמרה מרלין ותום התיישב בעצבים . מאל ואחליט יצאו מהכיתה ושתקו לכמה דקות .
מאל : אז מאיפה אתה ?
איליו : סתם מעיר לא רחוקה מכאן .
מאל : אז... מה אתה עושה כאן ?
איליו : ההורים שלי נהרגו כשהייתי קטן ושלחו אותי לפנימיית יתומים ואחרי שגיליתי שאני ערפד הגעתי לכאן ועכשיו אין לי אף אחד .
מאל : אני ממש מצטערת לשמוע .

נו מה כמה זמן סיור יכול לקחת ? אמר תום לאנני . אנני צחקה ואמרה : מישהו פה מקנא ? תום הסתכל עליה ואמר : פחח מקנא ? ממש לא . אנני הסתכלה עליו ואמרה : טוב אם אתה אומר . כשהיא מתאפקת שלא לצחוק . מרלין : אנני בבקשה תיהיי בשקט את מפריעה.
תום : כן אנני סתמי כבר .

איליו ומאל נכנסו לשיעור אחרי שסיימו את הסיור . אוקי עכשיו כשכולם כאן תתחלקו לזוגות יש עבודת הגשה כל אומניות לחימה וההיסטוריה שלה . אמרה מרלין . גיא הסתכל על אנני והיא קמה והתיישבה לידו .
תום ניגש למאל ושאל : באלך שנעשה את העבודה יחד ? לפני שהספיקה לענות מרלין התקרבה אליהם עם איליו ואמרה : מאל את תיהיי עם איליו בעבודה בסדר ? תום : היא עושה איתי . מאל הסתכלה על תום ואמרה : תום יש לך את רותם לו אין עם מי לעשות . מאל ואיליו יצאו מהשיעור לעשות את העבודה בחדר שלה ותום הסתכל עליהם והתעצבן. תומייי עושים יחד את העבודה בוא . צעקה רותם ומשכה אותו אליה .

איליו ומאל נכנסו לחדר שלה . מאל ניגשה לארונית שלה הוציאה משם הרבה ספרים והתיישבה על המיטה . איליו התיישב לידה והם התחילו לעבוד . ואו כמה ספרים צריך לקרוא עכשיו . אמר איליו . מאל: כן מרלין הזאת מרשעת . איליו הסתכל על מאל ואמר : מצטער שנתקעת איתי בעבודה הזאת במקום לעשות אותה עם חבר שלך .
מאל : זה בסדר והוא לא חבר שלי ... יש לו חברה .. אוי אין לי כוח . היא אמרה והניחה את הספר שקראה על ראשה .

איליו צחק ואמר : מה קרה ? מאל : אין לי כוח לעבודה הזאת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

איליו צחק ואמר : מה קרה ?
מאל : אין לי כוח לעבודה הזאת .
איליו : למה יש לי תחושה שזה ממש לא הסיבה .
מאל הרימה את הספר מראשה והסתכלה על איליו . אולי זה על מה שדיברנו ממקודם ? שאל איליו . מ.. מה ממש לא . ענתה מאל והסיטה את מבטה . איליו צחק ואמר : זה בסדר זה ישאר בנינו . מאל הסתכלה עליו וחייכה . טוב אני אלך קצת לחדר שלי יש לי הרבה דברים לארגן , היה כיף להכיר אותך . אמר איליו הוא יצא מהחדר סגר את הדלת ורץ מהר לאולם האימונים .

נו איך הלך . שאלה מרלין . היה בסדר גמור . ענה איליו .
מרלין התקרבה אליו ושאלה : מה אמרת לה ? אליו גיחח ואמר : סיפרתי לה מה שאמרת לי שאני יתום ושאין לי הורים כי הם מתו ובלה בלה בלה ., והיא קנתה את זה . ״ יופי ״ .אמרה מרלין.

מאל הלכה לקפיטריה והתיישבה בשולחן לבד . תום ראה אותה ניגש אליה ושאל : הי מה קורה ? הכל בסדר . היא ענתה . תום התיישב מולה ואמר : מה איך היה עם איליו ? היה סבבה .. למה אתה שואל . שאלה מאל .
תום : סתם ככה . טוב אני הולכת קבענו להמשיך את העבודה . היא אמרה וקמה .

הי מה קורה ? שאל איליו את מאל . מאל חייכה ואמרה : הכל טוב סליחה על האיחור . זה בסדר . אמר איליו בחיוך .
מאל : טוב בוא נמשיך . את רוצה לצאת איתי ? שאל איליו בפתאומיות .
מה ? שאלה מאל מובכת . אנחנו בקושי מכירים . איליו התקרב אליה ואמר : אין לך מה להפסיד , להפך אני יכול לעזור לך להוציא את מי שיש לו חברה מהראש שלך . מאל השתתקה לכמה שניות ואמרה : אוקי . איליו חייך וישר נישק את מאל שהייתה מבולבלת לגמרי .

מי אני Where stories live. Discover now