#حنين وهدان
# انت السم والترياق
# البارت ٧
ومرت فتره علي كل ابطالنا. كان احمد سافر ورجع ......لونا كانت لسه بتيجي ليها الكوابيس دي والموضوع اطور وبقت تشوف وتسمع حاجات.... بس مش بتقول لحد عشان ميفتكرهاش مجنونه.....
علاقه لونا ونصير اطورت جدا وبقو اكتر من اصحاب.. وكلنا عارفين انهم بيحبو بعض بس عمرنا منروح نقول...
احمد... حبه بيزيد للونا اكتر بيحاول يقرب منها بس نصير خد كل وقتها.... مع العلم ان صاحب عمره. معزته في قلبه مش بتتغير.. الصاحب بيفضل صاحب.. بس هو مدايق من قرب نصير ولونا..
احمد وميس شويه يتخانقو... وهو لسه خاطفها... شويه يتخانقو وشويه.. يتصافوا
(F4)
بيحاولوا يوصلو لميس ومش عارفين عملو كل حاجه..... بس احمد خلي ميس تتصل باهلها واصحابها وتقول انها جت سفريه فجاه وهي سافرت يعني محدش يعرف انها مخطوفهاما شمس وجاسر لسه في صراع مع بعض
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند لونا......
كانت تلهث بشده وتلتفت ورائها وهي تجري وترفع فستانها....وشعرها يتطاير... ورائها.......وعلامات الخوف تظهر عليها... فكانت تجري وكل ما يشغل بالها ان تهرب وتنقذ نفسها..........وقف امامها بهيبته التي تخيف..... فمها حاولت ان تفر منه.... سيحصل عليها...
المجهول: مش هتقتنعي انك ملكي برده..
لونا: طول مانا فيا نفس وقلبي بيدق ههرب منك... انا وانت مش شبهه بعض انت من عالم وانا عالم.. ربنا حرم العلاقه دي.. لي مش عاوز تقتنع
المجهول: بدت عليه علامات الغضب وامسكها من ذراعها...
اسمعي يا انسيه مهما تحاولي مهما تعملي اي حاجه... انت بتاعتي ملكي... وانا اخترتك من وسط فتيات العالم ده كله... تعالي معايا تحت الارض هخليكي ملكه هخليكي تحكمي العالم ده كله.... كل قوة البر والبحر هتبقي في ايدك انتي هتبقي زوجه ملكه الجان.....نعم يا ساده انه..( مردوخ بن الملك الغدور )
من اعظم ملوك ملك الجن لا يستطيع اي كائن ان يقف امامه سوي خالق الكون... القادر عليه هو الله.......فهو نوع من انواع من انواع الجن العاشق.....
الجنُّ العاشق هو نوع من أنواع الجان الموجودين فعلًا، وهو أحد أخطر أنواع الجنِّ على الإطلاق، وقد يكون الجنُّ العاشق رجلًا وهو في هذه الحالة يتسلِّط ويحاول المساس بالمرأة من الإنس، وإذا كان الجنِّيُ العاشق أنثى فمن البَدَهيّ أن يكون اهتمامه بالرجال من الإنس، والجنُّ العاشق مسألة واقعية ينبغي على الإنسان أن يكون على علمٍ ودراية بها، فالموضوع خطير للغاية ويحتاج إلى اتخاذ إجراءات احترازية حَذِرة حتَّى يتجنَّب الإنسان الجنَّ العاشق ويعلم كيفية التخلَّص منه في حال وقع مسُّ الجن العاشق عليه أو على أحد من خاصته سيكون وقع في الجحيم.........
أنت تقرأ
انت السم والترياق (بقلمي حنين وهدان) مكتمله
Romanceليس مسموح أخذ اقتباس او او نقل الروايه بدون أذن لانها تقع لحقوق الطبع والنشر والا ذلك يعرضك للمسائله القانونيه #حنين وهدان #انت السم والترياق حاله من الكوميديا سنعيش مع ابطالنا قصه مختلفه لكل ثنائي... حب من نوع أخر.. في حب الصداقه