''Sana benimsin demiştim.''
***
Gözlerimi açtığımda etraf biraz bulanıktı. Tekrardan gözlerimi kapayıp açtığımda yavaş yavaş görüşüm netleşmişti. En son duyduğum tanıdık ses beni şüpheye düşürürken bulunduğum yeri incelemeye başladım. Nerede olduğumu bilmiyordum. Çok da küçük sayılmayacak bir odanın içindeydim.
Açılan kapıya kafamı çevirdiğimde Buğra'yı görmüştüm.
''Uyandın mı prenses?''
Manyak.
''Ne istiyorsun Buğra?''
''Ama aşk olsun yani ben daha çok vakit geçirelim diye seni aşk yuvamıza getiriyorum. Senin bana yaptığın muameleye bak, kırıldım doğrusu.''
Ben senin ağzına doğru bir vuracağım kim kırılmış göreceksin.
''Ne bu yaptığın hareketler, ben gidiyorum.''
''Oluyor mu hiç öyle ama bebeğim? Hiçbir yere gidemezsin. Ne oldu, süper kahramanın yoktu bu kez yanında. Yoksa ayrıldınız mı? Çok yazık..''
Ya bu çocuk yemin ediyorum deli.
''Buğra sen gidip bir tedavi olsana ya, cidden bak. Ali'yle de ayrılmadık anca rüyanda görürsün.''
'Yuh be kızım ne çabuk kabullendin?'
Ya rol yapıyorum çaktırmasana.
''Minnoş Ali'n sana ulaşamayınca da aşkını devam ettirebilecek mi göreceğiz.''
''He canım görürüz. Acıktım ben ne yiyeceğiz?''
Bunu beklemiyor gibiydi. E acıktım canım ne yapayım?
''Ne mi yiyeceğiz? Doğa ben seni kaçırdım farkındasın değil mi? Senin şu an yaptığım her şeye karşı çıkıp verdiğim yemekleri reddetmen gerekiyor. Sonuçta ne yapacağımı bilemezsin.''
Sanki bana bir şey yapabilecek gibi konuşması yok mu? Şimdi güleceğim bak.
''Kaçırdıysan sorumluluğumu aldın demektir. Pizza istedi canım, bana pizza al.''
Buğra'yı senelerdir tanıyordum. Tırnağımın ucuna bile zarar vermez, o kadar da eminim.
''Olur alayım.''
Dumura uğramış gibiydi. Kafası karışık bir şekilde odadan çıktı.
Böyle salağa çevirirler işte adamı.
Şimdi biraz etrafı inceleyelim nereden çıkabilirim acaba?
Pencereden kafamı uzattığımda birkaç kat yükseklikte olduğumuzu fark ettim. Atlasam ne olurdu acaba?
'Ne olacak canım, ölürsün.'
He öyle desene ya, tamam o zaman.
Neredeydik acaba? Etrafta tabela var mı diye baktım ama yoktu. Açıkçası Buğra'dan öyle bir salaklık beklerdim ama yapmamış helal olsun.
''Pizzalar geliyor, sen ne yapıyorsun orada?''
Odaya giren Buğra'yla kafamı ondan tarafa çevirdim.
Ne ara gelmişti yahu?
''Hava almaya kalktım. Nefessizlikten ölürsem başına kalırım sonra.''
''Allah korusun.''
''Buğra ne zaman eve dönerim?''
''Ali'den vazgeçip beni kabullendiğin zaman.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Canım
Humor'' Göbeğimle aramıza girmezsen sevinirim canım, bak işine. '' ''Keşke işim sen olsan da hiç sıkılmasam ya, deli gibi bir şeysin zaten. Sana bakar bakar eğlenirim. '' Ben bunu parçalarım.