cuatro

624 50 9
                                    

Acantilado: mi hija no llora ( benim kızım ağlamaz)

Acantilado: limpia tus lagrimas (sil gözyaşlarını)

Acantilado: benim için ağlamandan nefret ediyorum. (Bu mesaj silindi)

Acantilado: sen benimken kaza yapmıştık hatırlıyor musun? O günde bana bir şey olacak diye hastanede sabaha kadar ağlamıştın. Sana ne demiştim Cemre benim için asla ağlama. Söz vermiştin bir daha ağlamam demiştin neden sözlerini tutmuyorsun Cemre. (Bu mesaj silindi)

Acantilado: tabiiki hatırlıyorsun sen benimle ilgili hiç bir şeyi unutmazsın reina ( bu mesaj silindi)

Acantilado: istediğin kadar inkar et sen hala benim kızımsın reina ( bu mesaj silindi)

Acantilado: senin attığın her adımdan haberim var reina ( bu mesaj silindi)

Acantilado: sen hala benimsin her şeyinle benimsin ben istemediğim sürece kimse yaklaşamaz sana sen bunu bilmesen de olur. ( bu mesaj silindi)

Acantilado: benim kim olduğumu bilsen hala konuşur musun benimle güzelim (Bu mesaj silindi)

Acantilado: çok az kaldı güzelim her şey bittiğinde kovuşacağız. Sen istesen de istemesen de benimsin reina (Bu mesaj silindi)

Acantilado: buenos noches reina ( iyi geceler kraliçe)

( acantilado çevrimdışı)

Bölüm sonu.

Bu bölüm fazla içime sinmedi ama atıyorum. Akşama doğru bir bölüm daha atarım.

Reina: kraliçe

Acantilado: uçurum

Not: bu kitapta ispanyolca terimler fazlaca geçmektedir.

ReinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin