Siz: bana neden kraliçe diyorsun?
Acantilado: sen benim krallığımın kraliçesi olacaksın Cemre
Siz: of seni gerçekten anlamıyorum
Siz: benimle dalga geçmiyorsun değil mi?
Acantilado: seninle neden dalga geçeyim reina.
Acantilado: bu söylediklerimin hepsi gerçek sen zamanı geldiğinde her şeyi anlayacaksın.
Siz: gerçekten kafam çok karıştı
Siz: ben sana hiç umut vermedim benim bir sevdiğim var bunu unutma
(Reina çevrimdışı)
Acantilado: çok safsın reina. Beni tanımayacak kadar safsın. Ben istemediğim sürece kimse sana anonimden mesaj bile atamaz. Ben istemezsem sen hiç kimseyle konuşamazsın (Bu mesaj silindi)
Acantilado: bende senin bu masumluğuna aşık oldum zaten. Çok az kaldı güzel kızım her şey bittiğinde kavuşacağız. (bu mesaj silindi)
Cemre derse giren hoca ile telefonunu çantasına koydu. Ders tarihti fakat kızın aklı fazlasıyla karışıktı. Cemre bir cesaretle parmağını kaldırdı ve aklındaki saçma soruyu sordu.
"Ispanya krallıkla mı yönetiliyor"
Bir kaç saniye sonra pişman olsada her şey için çok geçti. Başta hoca olmak üzere herkes Cemreye garip garip baktı. Hatta bir kaç kişi onun şaka yaptığını düşünüp güldü.
Hoca sınıfı susturduktan sonra Cemreye döndü.
"Hayır Cemrecim ispanya demokrasi ile yönetiliyor. Nereden çıkardın bunu"
"Peki eskiden falan hiç krallıkla yönetilmedi mi?"
Berke kendini tutamayıp Cemreye cevap verdi. Normal şartlarda Cemre ile konuşması kesinlikle yasaktı abisi duysa çok kızardı ona. Sınıfta okulda dikkat çekici davranışlardan kaçınırdı.
"Çok eski zamanlarda krallıkla yöneltilmişti. Şu anda bazı şehirlerinde tam olarak demokrasi yok bence"
Cemre heyecanla Berkeye döndü.
"Nasıl yani?"
"Şöyle ki bazı yasa dışı işler yapan kendilerine kral diyen insanlar orada daha fazla söz sahibi"
Cemre hayal kırıklığı ile önüne döndü aradığı cevap kesinlikle bu değildi. Ispanyadaki mafyalar umrunda bile değildi. Acantiladonun o tarz bir şey kast etmediğini düşünüyordu. Sonra kendi kendine çok kızdı Cemre. Hiç tanımadığı insanın bir sözüyle neden kendini rezil ediyordu ki. Belliki o kişi sadece onunla dalga geçiyordu. Cemre oflayarak kafasını masaya koydu.
Hocaysa Berkeye bu tarz mafya tipli insanlara özenmesini okuyup adam olmasıyla ilgili saçma nasihatlar veriyordu. Fakat bilmiyorduki Berke zaten bu olayların tam ortasındaydı.
Aslında hiç kimse Berkenin ne dediğini tam anlamamıştı herkes sokakta olan asarım keserim diyen saçma sapan kişilerden sanmışlardı. Fakat Berkenin anlatmaya çalıştığı şey bambaşkaydı.
Küçük çetelerden ziyada dünyaya hükmeden krallardan bahsediyordu.Bölüm sonu
Bu arada bu bölümde geçen tarihi şeyler yönetim biçimleri falan pek bilgim yok yani hepsi kurgu.
Ayrıca kitap kesinlikle mafya kitabı değil çok başka şeyler çıkacak.
Akşama doğru bir bölüm daha atarım muhtemelen
Görüşürüz öpüldünüzz.
*Oy vermeyi unutmayın*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reina
Novela JuvenilSiz: Ben bundan sonra ne Denizle ne de Denizden başkasıyla olamam üzgünüm. ( Reina tarafından engellendiniz) 053********: beni affetme güzelim ( iletilmedi) 053********: sana yaptıklarımdan sonra beni affetme (iletilmedi) 053********: ama şunu bi...