once

528 41 8
                                    

Cellat her zamanki masasında oturuyordu.

"paulo vino hermano" (paulo geldi abi)

Cellat neredeyse bir haftadır beklediği haberin geldiğini anladı.

Masadan kalkıp paulo ile konuşmak için aşağıya indi. Halit ve bir kaç önemli kişi daha oturmuş bekliyorlardı.

Paulo: beklediğin haberi getirdim Cellat.

Cellat: anlat.

Paulo: konsey kararını açıkladı. Cellat eğerki bu teslimatı başarıyla gerçekleştirirsen konseyin kapıları sana sonuna kadar açılır yetkili üye olabilirsin ama olaki yakalanırsan işte o zaman işini bitirirler. Kabul ediyorsan teslimat için detayları konuşalım.

Cellat: ben çoktan kabul ettim Paulo gitmeye hazırım. Detayları anlat.

Paulo: takip et beni kardeşim.

Paulo ve cellat planın detaylarını konuştular.

Cellat: Adios paulo.

Paulo: görüşürüz kardeşim.

Paulo gittikten sonra Halit Cellatın yanına geldi.

Halit: umarım büyük bir hata yapmıyorsundur oğlum.

Cellat: merak etme Halit abi bana bir şey olmaz. Hadi eyvallah

Cellat artık Halitin sahteliğinden çok sıkılmıştı. Bundan sonra tamamen yalnızdı. Konseye girince ilk işi Haliti devre dışı bırakıp ondan tüm intikamını almaktı. Bunun kolay olmayacağını biliyordu ne pahasina olursa olsun bunu yapacaktı.

Cellat mekandan çıkıp arabasına yürüdü. Berke ise koşup ona yetişmişti.

"Abi neler oluyor? Paulo sana ne dedi"

"Eğerki bu cuma gittiğim teslimatı başarıyla ulaştırırsam konseydeyim. Berke bana söz ver olaki dönemezsem kendini koruyacaksın kimsenin seni aşağıda görmesine izin verme. Birde reinama herşeyi anlat olur mu?"

"Abi böyle konuşma daha önce defalarca gittin geldin. Sana bir şey olmayacak"

"Bu seferki farklı Berke 4 ülke geçmem gerekiyor."

"Senin için imkansız diye bir şey yoktur. Cellat isterse başarır abi"

Cellat Berkeye sarıldı.

Cellat 7 yaşındaydı ilk sokağa düştüğünde yapayalnız kimsesiz bir şekilde kalmıştı annesi ve babası ona söylendiğine göre bir kaza sonucu ölmüştü. Fakat görmüştü Cellat. O silahlı adam ikisini de gözünü kırpmadan vurmuştu. Ilk başlarda eline düştüğü çete ona mendil sattırıyor yada dileniyordu onun gibi bir sürü çocuk vardı orada. Cellat 10 yaşındayken Berkede oraya düşmüştü. Üstelik daha çok küçüktü. Cellat kendine bir söz verdi bu küçük çocuğu abisi gibi koruyacaktı ona abilik yapacaktı. Bir hafta sonra Cellat Berkeyide yanına alıp o iğrenç yerden kaçmıştı. 1 ay kadar sokakta orada burada yaşamaya çalışmışlardı. Sonra Halitle tanıştılar Halit onlarin sözde kurtarıcısıydı. Fakat Cellat ve Berkeye en pis işlerini yaptırıyordu. Ilk başta uyuşturucu kuryeliği ile başlatıp onları son derece iyi eğitip bu krallığa almıştı. Fakat işler onun istediği gibi gitmemişti. Cellat gerek zekasıyla gerekte yeteneğiyle Halitin üstlerinin bile gözdesi olmuştu. Cellat hızlı bir şekilde yükselse bile söz verdiği gibi Berkeyi hiç bırakmamıştı. Berke onun için öz kardeşiydi. Kan bağı olmaması bir şeyi değiştirmezdi.

Bölüm sonu. Şimdiye kadar yazdığım bölümler arasında en iyisi bu oldu sanki. Cellatın geçmişinin bir kısmını öğrendiniz.

Diğer bölümü de Cellattan okuyacağız.

Asıl olaylar şimdi başlıyor.

Bu arada 1000 okunmaya ulaşmışız okuyup oy veren herkese sonsuz teşekkürler.

Sizi seviyoreee görüşürüz

ReinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin