diecinueve

513 38 1
                                    

Uyarı!!
Bu bölümde fesat sahneler mevcuttur rahatsız olacaksanız okumayın lütfen

Deniz yanıma gelip bana sıkıca sarıldı

Cellat: Ağlama güzelim ağlama şştt geçti. Seninle sonra görüşeceğiz bu kızın akan her damla göz yaşı için seni bir kere daha öldüreceğim it Ares.

Beni kucağına aldı ve depodan çıktık

Beraber arabaya bindik ve eve gittik.
Arabadan inerken beni yeniden kucağına aldı ve yukarı odaya çıkardı. Yatağın üzerine bırakıp yanıma oturdu.

Cellat: Cemre bir daha her ne olursa olsun böyle bir şey yapmayacaksın. Kendini bir daha asla tehlikeye atmayacaksın güzelim

"Sana bir şey olursa ben de yaşayamam ki" yüzünü ellerimin arasına aldım ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım.

Cellat: te quiero (seni seviyorum)
Hadi yat dinlen ben geleceğim

"Gitme lütfen" gözlerim dolmuştu

Deniz bana sarıldı ve beraber yatağa yattık. Alnımdan öptü

Cellat: uyu hadi güzelim ben yanındayım

Gözlerimi kapattım.

Gözlerimi açtığımda Cellatın göğsünde uyuyordum. Yavaşça doğrulup telefonumdan saate baktım 21.36'ydı. Deniz bir anda beni altına aldı ve boynumu öpmeye başladı.

"De- ah Deniz"

Cellat: Çok özledim seni reina.

Boynumu daha sert emmeye başladı. Çalan telefonla küfrederek üstümden kalktı.

Cellat: Hay sikerim

Telefonu açtı

Cellat: Ne var Yiğit. Tamam kardeşim geliyorum birazdan.

Telefonu kapattı ve bana döndü.

Cellat: Güzelim benim çıkmam lazım-

"Bende geleyim lütfen yalnız kalmak istemiyorum. Söz yanından hiç ayrılmam."

Cellat: Sana neden hayır diyemiyorum acaba. Tamam hızlı hazırlan bekliyorum.

Üzerimi çıkarıp dolaptan bir elbise seçtim. Elbiseme uygun topuklu ayakkabılarını giyindim. Biraz makyaj yaptım. Saçımı maşalayıp aşağıya indim.

(CS elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(CS elbisesi)

"Hazırım"

Cellatın bakışları göğüslerimde takılı kaldı

Cellat: Sikerim Cemre

Bana doğru yaklaşıp dudağıma yapıştı. Karşılık vermeye başladım. Çok sert öpüyordu. Beni kucağına aldığı gibi yukarı odaya çıkardı ve yatağa bıraktı. Elbisemin açıkta bıraktığı gögüslerimi emmeye başladı. Canım acıdığı için çok fazla inliyordum. Elbisemin eteğini belime kadar sıyırdı ve çamaşırımı çıkardı. Kendi pantolonunu da çıkarıp bir köşeye fırlattı. Bacaklarımı ayırıp tek hamlede içime girdi. Çok fazla inliyordum.

"Ah Den- ah yavaş ah ah"

Beni dinlemedi daha fazla hızlandı.
Tırnaklarımı sırtına batırdım. Göğüslerimi ve boynumu çok sert emiyordu yarına moraracagina emindim. Bir süre daha içimde gidip geldikten sonra boşaldı ve kendini yana bıraktı. Nefes nefese kalmıştık çok yorulmuştum kasıklarımda çok ağrıyordu.

Cellat: Sana doyamıyorum reina hadi hızlı hazırlan gitmeliyiz.

"Halim kalmadı sen git Deniz"

Deniz sırıttı.

Cellat: kapıda korumalar var sabaha yanında olmaya çalışacağım.

Dudağımdan öpüp kapıdan çıktı.
Yataktan kalkıp banyoya girdim aynaya baktığımda göğüslerim ve boynum kıpkırmızıydı. Saçım başım da dağılmıştı. Hemen kendimi ılık suyun altına bıraktım. Duş aldıktan sonra altıma eşofman üzerime de bir crop giydim. Aşağıya inip kendime bir kahve yaptım aç değildim. Bir süre televizyona baksamda sıkılmıştım. Saate baktığımda 02.30 olduğunu gördüm. Cellatın sabaha kadar gelmeyeceğini bildiğim için gidip yattım.

ReinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin