Siz: tam bir haftadır yazmıyorsun bana.
Siz: nedensizce sana güvenmiştim. Arkadaşım olduğunu sanmıştım.
Siz: belki de çok yalnız olduğum için gördüğüm ilk dala tutundum.
Siz: sanırım sen sadece dalga geçmek gülüp eğlenmek için yazmışsın.
Siz: hala içimden bir ses sana inanmamı söylüyor
Siz: umarım iyisindir. Bunu görürsen mesaj at olur mu?
Siz: reinan seni merak ediyor.
(Reina çevrimdışı)
Cemre yine Cellatın takıldığı bara gitmek için hazırlandı. Haftanın 3 günü bunu yapardı. Barının kapısına kadar gelir ama içeri girmeye cesaret edemezdi. Görmese bile hissediyordu Cemre Deniz ona çok yakındı. Deniz onu sadece bir kere buraya getirmişti. Mekanın çok tuhaf olması Cemrenin dikkatini çekmişti. Nedensizce bir çekim kuvveti onu buraya çekiyordu sanki. Cemre evden çıkıp taksiye bindi ve gece kulübüne geldi. Taksiciye ücreti ödeyip arabadan indi. Yine her zaman oturduğu kaldırıma oturdu ve neyi beklediğini bile bilmeden beklemeye başladı.
Kızın gözleri daha önce fark etmediği tabelaya takıldı. Işıklı bir şekilde REYES yazıyordu tabelada. Cemre neredeyse 2 aydır buraya gelmesine rağmen bu mekânın ismine hiç dikkat etmemişti.
Merakına yenik düşen kız cebinden telefonunu çıkartıp çeviriden reyesin anlamına baktı. Cemre gördüğü şeyle fazlaca şaşırmıştı. Her şey birbiri ile bağlantılı mı gerçekten anlamıyorum diye söylendi kendi kendine.
Cemrenin zaten karışık olan kafası daha fazla karışmıştı. Bir cesaretle gece kulübüne doğru yürüdü.Kapıdaki korumalar onu durdurdu.
"Giremezsin"
"18 yaşındayım"
"Evine git küçük kız zorluk çıkarma"
Cemre geldiği yolu geri geri yürüyüp kaldırıma oturdu. Bir kez daha Denizi görme umudu yerlebir olmuştu.
Deniz ve acantaladonun ne bağlantısı vardı. Cemre orada oturduğu süre boyunca bunu düşündü.
Saat 02.00 da yine her zamanki gibi evine döndü.
Bölüm sonu.
Diğer bölümü Cellatın ağzından okuyacağız.
Söz vermeyim ama bir bölüm daha atmaya çalışırım
Reyes: krallar
Not: Cemre gittiği yerin adının ispanyolca krallar olduğunu öğrendiği için şaşırdı ve Denizle acantiladonun arasında ne gibi bir bağlantı olduğunu çözmeye çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reina
Teen FictionSiz: Ben bundan sonra ne Denizle ne de Denizden başkasıyla olamam üzgünüm. ( Reina tarafından engellendiniz) 053********: beni affetme güzelim ( iletilmedi) 053********: sana yaptıklarımdan sonra beni affetme (iletilmedi) 053********: ama şunu bi...