catorce

541 40 7
                                    

Gözlerimi açtığımda oda çok karanlıktı. Telefonumdan saate baktığımda saatin 23.36 olduğunu gördüm. Çok uzun bir süre uyumuştum. Hızlıca yataktan kalkıp Cellatın odasına koştum. Uyuyordu koluna serum ve kan takmışlardı. Içim birazda olsa rahatlamıştı. Gidip yatakta yanına oturdum.

Cellat: Reina

"Ben geldim" elini tuttum.

Cellat: uyu güzelim sabah konuşuruz.

Hafifçe kafamı salladım zaten çok yorgundum. Denizin yanına yatar yatmaz uyumuştum.

Gözlerimi duyduğum seslerle açtım. Deniz telefonda konuşuyordu. Ispanyolca konuştuğu için hiçbir şey anlamamıştım. Telefonu kapatıp bana döndü.

Cellat: Cemre benim acil çıkmam gerek bir kaç saate dönerim.

"Deniz dinlenmen lazım ayrıca hani bana her şeyi anlayacaktın."

Cellat: Ne kadar az şey bilip olayların ne kadar dışında kalırsan senin için o kadar iyi. Şimdi gitmem lazım

"Nasıl yani bana anlatmayacak mısın? Yine yalan söyledin bana yine. O zaman gidiyorum ben"

Cellat: Üzgünüm reina bir yere gidemezsin. Artık benimlesin benimsin

"Beni burada zorla tutamazsın"

Cellat: Zorla tutmuyorum zaten sende beni istiyorsun. Bir saate görüşürüz.

Giderken kapıyı da üzerime kilitledi. Salonda öylece oturuyordum. Bir kez daha güvenmiştim ona ve o beni bir kez daha yarı yolda bırakmıştı.
Deniz tehlikeli biriydi hatta suçluydu onunla ilgili adı dışında hiçbir şey bilmiyordum. Elim boyumdaki kolyeye gitti. Bunu bana Deniz almıştı aldığından beri hiç çıkartmıştım. Ayrı olduğumuzda bile kolyeye ne zaman dokunsam sanki Deniz benimleydi.  Kolyemle oynamayı bıraktım. Ne olursa olsun Deniz ne kadar kötü birisi olursa olsun umrumda değildi. Bana ne yaşatmış olursa olsun onu çok seviyordum onsuz asla yaşayamazdım. Telefonumu elime alıp Denize mesaj attım.

(Acantilado kişisini mi amor olarak kaydettiniz)

Reina: Ne zaman geleceksin özledim seni (12.36)

Reina: Of Deniz ya evde sıkılıyorum (12.57)

Mi Amor: Eğlendiririz güzelim (13.06)

Reina: Gel eğlendir (13.07)

Mi Amor: 1 saat dayan güzelim. İşlerimi halledip geleceğim. (13.10)

(Mi Amor çevrimdışı)
(Reina çevrimdışı)

Bölüm sonu.

2 gündür bölüm atamadım şehir dışına çıkacağız o yüzden sık bölüm gelemez. Haftaya salı normal düzene döneriz

Love youu görüşürüz <3

Mi Amor: sevgilim

*merak edenler için Denizin Cemreye aldığı kolyeyi buraya bırakıyorum*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*merak edenler için Denizin Cemreye aldığı kolyeyi buraya bırakıyorum*

ReinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin