quince

530 46 4
                                    

Yine uzun bir aradan sonra yeni bölümle selamlarr

Kapının açılma sesiyle kapıyı koştum. Denizin boynuna atladım.

Deniz: Yavaş reina bu kadar mı özledin beni

"Deniz sana bir şey diycem gel hadi"  elinden tutup salondaki koltuğa oturduk.

"Deniz ben seninle olmak istiyorum ne olursa olsun seni seviyorum"

Deniz dudaklarımızı birleştirdi. Sert öpüşüne karşılık veriyordum. Beni tuttuğu gibi bir çırpıda kucağına oturttu ve öpmeye devam etti. Dudaklarımdan ayrılınca boynuma eğilip ufak ufak öpücükler kondurmaya başladı.

Deniz: Çok güzelsin Cemre.

Boynumu sertce emmeye başladı. Kapının açılmasıyla hemen Denizin kucağından kalktım.

Berke: Yanlış zamanlama kusura bakmayın odamdayım ben.

Cellat: siktir git Berke ya

"Deniz eşyalarını almaya bize gidelim mi?" 

Cellat: Gideriz güzelim de önce şu yarım kalan işimizi mi tamamlasak. 

Deniz yeniden boynuma doğru eğilince onu ittim.

"Deniz yaa gidelim hadi"

Beraber arabaya bindik.
Eve gelince dolaptan valizimi indirip kıyafetlerimi valize koymaya başladım. Iki gündür giydiğim kazak ve eteği çıkartıp. Siyah tayt ve sweatshirt giydim. Makyaj malzemelerimi ve birkaç gerekli eşyayı da valize koyunca hazırdım. Zorlukla fermuari kapatıp salonda oturan Denizin yanına gittim.

Cellat: Reinam gel otur konuşalım iki dakika.

Koltuğa Denizin yanına oturdum.

Cellat: Seni her şeyden çok seviyorum bunu unutma güzelim. Yaptığım her şey senin iyiliğin içindi. Sen her üzüldüğünde ağladığında benim canımdan can gitti. Seni asla bırakmam Reina sen sadece benimsin bunu unutma.

"Deniz ben korkuyorum ya sana bir şey olursa"

Cellat: Korkma birtanem bana bir şey olmaz.

"Gidebiliriz hazırım ben"

Deniz elimden tuttu valizimi de aldı. Beraber binadan çıkıp arabaya bindik.

"Bir şey sorabilir miyim?"

Cellat: Sor güzelim

"Deniz hani sen demiştin ya krallığımın kraliçesi olacaksın ne demekti o"

Cellat: Olunca görürsün

"Of ama ya"

Cellat: Cem-

"Biliyorum ne kadar az şey bilirsem o kadar iyi"

Elimi tutup avcumun içini öptü ve eve gidene kadar elimi hiç bırakmadı.

Içeri girdiğimizde Berke Cellatın yanına geldi.

Berke: Llamó el hermano Halit. ya viene aberon, llama al lugar de inmediato. ( Abi halit aradı Aberon gelmiş hemen mekana gelin dedi )

Cellat: espérame en el auto ( arabada bekle beni )

Benim anlamamı istemedikleri her konuda ispanyolca konuşuyorlardı. Cellat bana döndü.

Cellat: Ben gidiyorum güzelim gece bekleme beni sabaha ancak gelirim.

"De-" dudağımdan öpüp kapıyı kapattı ve kitledi. Yine yalnız kalmıştım.

Bölüm sonu

Diğer bölüm Cellattan birazda macera okuyalım.

Bu arada ufak fesat sahneler oluyor rahatsız oluyorsanız söyleyin

Love youu görüşürüz

ReinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin