NĚCO O TOBĚ

2.2K 72 47
                                    

-Je ti 16 (někdy, většinou když nejsi namalovaná a máš takové víc dětské oblečení, vypadáš na 14)

-Máš 152 cm

-Máš tmavší blond barvu vlasů

-Jsi většinou ranní typ

-Máš jen tátu, mamka ti umřela při porodu

-Táta je na tebe hodný, někdy by se dalo říct že až moc hodný

-Sourozence ani nějaké zvíře nemáš

-Ráda čteš hlavně mangy, ráda kreslíš, ráda bruslíš (na kolečkových i na led)

-NĚCO Z MINULOSTI: Bydleli jste ve městě Fukuaka. Tvůj táta dostal nabídku lepší práce, která je, ale v Tokyu. Tvůj táta je doktor. S tím si samozřejmě souhlasila, protože tam je ta nejlepší prestižní střední škola v celém Japonsku. Ve městě kde jsi bydlela tě ani nic nedrželo. Tvůj nejlepší kamarád Denki Kaminari se odstěhoval ani nevíš kam. Když se odstěhoval tak jste oba ukončovali školku. Ve škole sis sice našla kamarády ale to byly stylu máš ten úkol? Nebo když mi dáš opsat test můžeme dneska ven. Nezbývalo ti nic než souhlasit, protože se s tebou skoro nikdo nechtěl bavit. Teď už, ale bude vše jiné.. teď nastupuješ do té nejznámější školy.. a ano přijali tě, sice jsi přijela o  dva týdny později, ale díky doporučením tě přijali. Přijali tě na U.A.!!

-QUIRK: Telekineze. Můžeš díky své mysli pohnout jakýmioliv chceš předměty maximální hmotnosti 1 tuny. Čím delší dobu nebo čím těžší tu 'věc' budeš držet tím víc budeš slábnout. Když si potom odpočineš tak se ti energie zase dobije.

-Příběh budu psát v první osobě, protože mi to tak přijde lepší

Bakugou x y/n- neopouštěj měKde žijí příběhy. Začni objevovat