Dobře dneska je první den
Řekla jsem si v duchu, vypla budík se svou oblíbenou písničkou a vstala z postele.
Chvíli jsem bloudila, protože přece jenom předevčírem jsme se přestěhovali.
Když jsem našla koupelnu tak jsem si dala sprchu kde jsem se umyla celá, i vlasy.
Potom jsem vylezla a v ručníku jsem si vyčistila zuby a vyfénovala vlasy.
Když jsem vše měla hotové tak jsem se převlékla do své nové uniformy.
Potom jsem si dala trochu řasenku, popadla tašku a seběhla schody dolů.
,,Už dělám tousty dáš si?'' zeptal se mě táta stojící u pultu.
,,Asi jo'' odpověděla jsem a přišla ke stolu.
Když tousty byly hotové tak mi je dal na talíř a sobě dal nové do toustovače.
,,Dneska je to tvůj první den že? Těšíš se?'' zeptal se.
,,Kdo by se netěšil vždyť je to U.A!'' řekla jsem nadšeně.
,,To je pravda.. dneska půjdeš do U.A tramvají musím něco zařídit a kdybych tě svezl tak už bych nestíhal'' ,,dobře''.
Dojedla jsem tousty, rozloučila se s tátou a vyběhla ven.
,,Dneska je krásně'' řekla jsem si a podívala se na telefon který ukazoval že je 26°C.
Tramvaj nebyla nijak daleko, když jsem vyšla tak jsem přišla k domu vedle našeho bytu a vedle něj už byla tramvaj.
Tak blízko to bylo.
Nastoupila jsem do ní a čekala mě půl hodinová cesta.
Když už mi chybělo jen asi deset minut do další zastávky kde vystupuji tak tu začalo být až moc lidí.
Všichni byli na sobě namačkaní a začali na mě tlačit aby se tu vešli.
Stoupali mi různě na nohy a málem i bouchly jejich batohem nebo kabelkou.
Au, vždyť to bolí
Když už jsem myslela že mě ušlapou tak se za mnou někdo dostal.
Stoupl si zády k nim a dal mi jeho ruku vedle tvé hlavy.
Měl i podobnou uniformu jako já.
Co to?
V tu chvíli jsem se trošku zčervenala ale byla jsem ráda že už do mě nikdo nenaráží, to spíš odnesli jeho záda.
Když zazněla moje zastávka tak jsem se mu podívala do jeho červeně rudých očí, byly tak neskutečně nádherné, a řekla ,,děkuji ale už vystupuju''.
Na to nic neřekl jenom vyšel z tramvaje a já potom taky.
Když jsem vystoupila tak jsem neřešila kam šel, protože jsem musela rozdýchávat že konečně vidím U.A.
Když už jsem se vzpamatovala tak jsem vešla do budovy a uviděla že už na mě někdo čeká.
Přišla jsem k pánovi s černými vlasy a šálou kolem krku, hned mi došlo kdo to je.
,,Já jsem tvůj třídní učitel Aizawa Shota, pojď se mnou'' řekl a zívl si.
Spal vůbec?
Dovedl mě před mou třídu a ja jsem se snažila nevyšilovat, protože jak vidí jsem šťastná.
Došly jsme před dveře a mě to překvapilo, protože byly opravdu velké.
ČTEŠ
Bakugou x y/n- neopouštěj mě
FanfictionSe tvým tátou se přestěhujete kvůli jeho práci. Přestěhujete se z Fukuaky do Tokya takže skoro přes celé Japonsko. Tvůj táta jako doktor nastoupí do nemocnice a ty nastoupíš do U.A. ale o dva týdny později. Když poprvé pojedeš do školy tramvají a li...