fajn

648 34 15
                                    

Minule jste četly:

,,to bude shigaraki šťastný'' řekla mina za mnou a já jsem se nechápavě otočila.

Ještě než jsem stihla zareagovat tak mě něco bouchlo do hlavy a poslední co jsem vnímala bylo tma před mými oči.

.....................................................................

--------------------------------------

,,au'' vydala jsem zvuk a unaveně jsem otevřela oči.

Naskytl se mi pohled na moje svázané ruce a nohy na nějaké kovové židli.

Začala jsem sebou hýbat abych se z vězení dostala ale každou ránou mě zabolelo břicho.

Potom jsem zkusila použít svoji schopnost ale jako by mi to bránilo.

,,ale kdopak se nám probudil?'' přišel do místnosti nějaký spálený chlap.

,,dabi'' vyslovila jsem znechuceně.

,,ano'' řekl a přišel ke mně.

,,buď budeš spolupracovat nebo'' řekl a přiložil nůž k mému břichu.

,,slyšel jsem že máš dvojčata'' řekl a nůž schoval.

,,co po mě chcete?'' zajímalo mě.

,,přidáš se k nám'' řekl normálně.

,,nikdy'' odfrkla jsem.

,,tak hele takhle se se mnou bavit nebudeš'' řekl a vzal mi do dlaně tváře které zmáčkl a držel.

,,máš čas se rozhodnout do konce dne nebo až se vzbudíš'' řekl a pustil mě.

,,ještě si s tebou pohraju'' řekl a odešel.

,,katsuki.. pomoc'' řekla jsem a rozbrečela jsem se a snažila se vymyslet nějaký plán.


Bakugou pov:

Došly jsme pomalu zpátky a ještě jsme si nějakou dobu před kolejí povídali.

Po asi patnácti minutách jsme vešly dovnitř a došly jsme do obyváku kde jsme si sedli na sedačku.

,,slyšíte to?'' zeptal se nás kirishima.

,,nic jsi jen hluchej shitty hair'' řekl jsem.

Zvuk se ozval znova a tentokrát jsme to už slyšely všichni.

,,jde to z pokoje od miny'' řekl denki.

Všichni jsme se do pokoje rozběhli a otevřeli ho.

Došly jsme ke skříni kde se zvuk ozýval nejvíc a když jirou skříň otevřela tak tam seděla svázaná mina.

Sero ji hned pásku z pusy i obvazy sundal a ona si celá ubrečená stoupla.

,,y/n! toga se přeměnila za mě a šla s y/n do nemocnice! Musíte si pospíšit protože jestli zjistí že je těhotná tak je to v prdeli!'' zařvala.

,,těhotná?'' nechápal jsem.

já budu táta?

,,nechtěla ti to říct.. chtěla se přesvědčit, teď už ale běžme!'' řekla a všichni jsme se rozběhli k mojemu autu.

Všichni jsme do něj sedly a velkou rychlostí jeli do nemocnice.

Když jsme vyběhli dovnitř tak si nás všiml nějaký doktor.

,,vás znám vy se bavíte s y/n'' řekl.

,,kde je?!'' zařval jsem na něj.

,,ona tady je?'' nechápal.

Bakugou x y/n- neopouštěj měKde žijí příběhy. Začni objevovat