zpěv

1.3K 58 114
                                    

(trochu delší kapitola= 1295 slov)

Minule jste četly:

Došla jsem do svojí koupelny kde jsem si vyčistila zuby, rozčesala vlasy a odešla z koupelny zpátky k posteli.
Do postele jsem si lehla, zakryla jsem se peřinou a během chvilky upadla do říši snů.

.......................................................................................

Ráno jsem se probudila bylo půl osmé ráno.

Vím že vstávám brzo na to že je sobota ale většinou tak vstávám.

Vstala jsem z postele, protáhla se a šla do koupelny.

V koupelně jsem si vyčistila zuby, učesala se a šla z koupelny ke skříni.

Ze skříně jsem si vytáhla tmavě zelenou mikinu takovou tenčí a černé legíny.

Převlékla jsem se a v papučích na nohách a botami v ruce jsem došla do obýváku.

,,kam jdeš?'' zeptal se mě ještě rozespalý denki sedící na sedačce.

,,Běhat'' řekla jsem jednoduše a odešla z obýváku, následně z budovy.

U dveří jsem se přezula do bot a papuče položila pod židli.

Rozhodla jsem se že poběžím jen chvilku protože mě od rána bolí břicho.

Asi už vypršel měsíc

Řekla jsem si a zamračila se.

Vždycky mě strašně bolí břicho že si někdy musím brát silné tablety.

Taky vždycky během toho týdne přiberu snad třikrát moji váhu a to takhle nejde.

Nad bolestivou představou jsem zatřásla hlavou a dala si sluchátka.

Do sluchátek jsem si pustila jeden playlist a rozběhla se.

-------------------------------------

Když jsem doběhla tak jsem se vrátila na kolej a do svého pokoje.

Hned jsem zalezla do sprchy kde jsem se umyla celá kromě vlasů ty si umyju večer.

Po sprše jsem se oblékla do černých tepláků a trochu upletšího šedého trička

Když jsem byla převlečená tak jsem vyšla z pokoje kvůli hladu a šla do kuchyně.

Došla jsem do kuchyně kde už holky připravovali yakitori.

Chtěla jsem jim pomoc tak jsem rozdala talíře s příborem a potom k nim došla.

Něco málo jsem jim pomohla a když bylo jídlo hotové tak jsme zavolali kluky.

Kluci přišly téměř hned.

Všichni jsme si dali na talíř tolik kolik sníme a pustili jsme se do jídla.

--------------------------------------------

Bylo to výborné

Když jsme dojeli tak všichni odešly až na mě.

Rozhodla jsem se že tam takový nepořádek nenechám, tak jsem sesbírala všechno špinavé nádobí a dala ho do mičky.

Mičku jsem zapla a najezená odešla zpátky do pokoje.

Když jsem došla do pokoje tak mi přišel takový nedodělaný a taky že byl.

Rozhodla jsem se že postavím i tu druhou skříň.

Bakugou x y/n- neopouštěj měKde žijí příběhy. Začni objevovat