Minule jste četly:
,,na tenhle den nikdy nezapomenu'' řekla.
,,já taky ne'' souhlasila jsem.
......................................................................
,,dobře.. a co bakugou?'' zeptala se mě potom co jsme se pustili z objetí.
,,tatím mu to nechci říkat.. potřebuju si to ještě ověřit'' odpověděla jsem.
,,ověřit? Dělala jsi dva testy a oba dva jsou pozitivní co na tom chceš ověřit?'' nechápala.
,,můj táta je doktor a s doktorkami si tam rozumí.. je tam jedna paní která se ke mně chová jako by jsme byly nejlepší kamarádky, je taková mladší takže si i tykáme.. asi zajdu k ní'' vysvětlila jsem.
,,dobře.. můžu s tebou?'' zeptala se a dívala se na mě nedočkavým obličejem.
Ach jo
,,fajn ale nebudeš vyšilovat'' řekla jsem a ona kývla.
,,teď ale jdeme spát a ty nikomu nic neřekneš!'' řekla jsem trošku přísněji.
,,neboj'' řekla a mávla rukou.
Potom jsme se rozloučili a já jsem se vrátila zpátky do pokoje.
Lehla jsem si do postele a přitulila jsem se k Bakugovi.
Vypadá to že jsem ho asi probudila
,,kam jsi šla?'' zeptal se mě rozespale.
Asi je ještě v polospánku
,,na záchod'' řekla jsem a začala usínat.
Nic neřekl jen si mě k sobě přisunul a usnul.
--------------------------
,,y/n přijdeme pozdě'' třásl se mnou už po třetí.
,,už jdu katsuki'' řekla jsem a vstala.
Udělala jsem ranní hygienu, nachystala si věci a převlékla jsem se.
Oba dva jsme vyšli z pokoje a se zbytkem našeho squadu jsme došly do školy.
Škola probíhala pořád stejně.
---------------
,,už jdeme?'' zašeptala na mě nedočkavá mina vedle mě.
,,za chvilku'' řekla jsem už hlasitěji protože mě tím celou cestu otravovala.
,,kam?'' zeptal se bakugou a celý squad se zastavil.
,,do nemocnice'' řekla jsem a mina nechápala proč mám v plánu mu to říct když jsem nechtěla.
,,stalo se něco?'' zeptal se mě ustrašeně ale zároveň to nechtěl dát znát.
,,ne jenom tam jdu pozdravit jednu známou a mina chtěla jít se mnou protože tam je.. ach jo.. je tam jeden kluk'' řekla jsem klidně.
,,aha tak my už půjdeme'' řekl denki a rozešel se.
,,y/n řekni mi pravdu'' zašeptal na mě můj přítel.
,,fajn ta paní má těhotnou dceru a nechtěla tam být s ní sama.. my s minou se s ní bavíme'' vysvětlila jsem.
Jen kývl a vzal mi tašku.
,,vem i mině'' řekla jsem a podala jsem mu tašku.
Došel ke klukům a miny tašku podal kirimu.
ČTEŠ
Bakugou x y/n- neopouštěj mě
FanfictionSe tvým tátou se přestěhujete kvůli jeho práci. Přestěhujete se z Fukuaky do Tokya takže skoro přes celé Japonsko. Tvůj táta jako doktor nastoupí do nemocnice a ty nastoupíš do U.A. ale o dva týdny později. Když poprvé pojedeš do školy tramvají a li...