2

177 15 6
                                    

Odată cu pierderea ei ,totul s-a distrus...Nimic nu mai este cum era inainte...

☆DIMINEAȚĂ☆

Dimineața a venit și ia prins pe cei doi în locul unde erau aseară...Gemeni au dormit cu Emily și Jimin ,și Tae și Rosé....

Jungkook și-a ridicat capul ,văzând că a adormit jos lângă pat ,în brațe având o poză cu N/T și un pulover de al ei...

S-a ridicat ușor de jos ,simțindu-și spatele înțepenit... Și-a îndreptat privirea spre noptiera de lângă pat ,unde se afla o poză cu N/T și gemeni ,aceasta stând pe vine și gemeni o pupau pe obraz ,toți trei având zâmbetul pe buze...

Jungkook:De ce ai plecat?

Spune și ia poza în mâini, privind spre zâmbetele lor...

Jungkook:De ce ne-ai lăsat atât de repede? De ce mai lăsat atât de repede?

Spune și începe să suspine și simțind cum lacrimile încep să-i cadă ușor, dar le-a sters imediat, nedorind ca gemeni să-l vadă așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Spune și începe să suspine și simțind cum lacrimile încep să-i cadă ușor, dar le-a sters imediat, nedorind ca gemeni să-l vadă așa...Ce exemplu ar da el ,dacă l-ar vedea plângând? Acum trebuie să fie mai serios și protectiv, pentru a avea grijă de copilașii pe care N/T ia lăsat în urmă...Dacă i-ar pierde și pe ei, nu ar mai avea motive să rămână aici...

S-a ridicat de pe pat ,punând poza la locul ei și s-a îndreptat spre baie...

A scăpat imediat de haine și a intrat sub apa rece ,aceasta căzând pe spatele lui...

A început să zâmbească nebunește, când și-a adus aminte de momentele de dinainte de a pleca departe de N/T...

☆FLASHBACK☆

N/T:Nu mă prinzi.

Spune fata in timp ce aleargă de băiatul de încerca să o prindă...

Jungkook:Stai.

Spune acesta și se oprește, N/T oprindu-se și ea la o distanță măricică față de el...

N/T:Hai mă Jeon ,doar nu ai obosit.
Jungkook:Nup...Te-am oprit pentru a face un pariu.
N/T:Ce pariu?
Jungkook:Dacă te prind ,tu vei cea ce vreau eu.
N/T:Iar daca nu mă prinzi ...Imi îndeplinești orice dorință aș avea timp de o zi.
Jungkook:Accept.
N/T:Abia astept să-mi îndeplinești dorințele.

Spune și o ia la fugă, băiatul chicotind și ducându-se pe o scurtătură, pentru ai tăia calea ..

Fata alerga de ceva vreme și când a fost sigură că acesta ia pierdut urma ,a intrat pe o străduță dintre blocuri și s-a rezemat de perete pentru a-și trage sufletul...

𝑰𝒏 𝑾𝒂𝒓~ 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑰𝒔 𝑷𝒂𝒊𝒏²  PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum