14

134 13 1
                                    

Solar:Majorete?

Spune privindu-i pe cei ce au rămas ,aceștia aprobând începând fiecare să-și susțină echipa favorită.

☆DUPĂ 30 MINUTE☆

Jennie:GOOOL!!!

Țipă aceasta atunci când au câștigat, făcând o îmbrățișare de grup cu echipa ei.

Jin:Nu-i corect.

Spune ,uitându-se urât la fel, la fel și restul echipei lui.

Jisoo:Ce e puiuț? Ai pierdut?

Spune făcându-i în ciuda

Suga:Nu-mi vine sa cred ca am fost bătut de niște fete.
Jungkook&Tae:Mie imi spui?

Spun și se duc spre terasa.

Iza:Trișoarelor.

Spune fetița bosumflată, făcându-i pe ceilalți să râdă.

Tae:Vom câștiga noi dată viitoare.
Lisa:Trofeul pentru câștigători ,e o ieșire la înghețată fiind plătită de echipa pierzătoare.
Jungkook&Yooni:N-am bani.

Spun aceștia și încep toți să râdă.

Jennie:Dacă tu nu mai ai bani ,nu știu care mai e falit.
Suga:Haideți să mergem, vreau înghețată.

Imediat fiecare a plecat și au început să se pregătească ,în mai puțin de 15 minute au fost gata ,fiind toți în mașini și au pornit spre parc.

În 10 minute au ajuns ,copii fugind direct la standul de înghețată, adulți luându-le cea ce au dorit acum plimbându-se.

Tae:Ce frumoase sunt plimbările astea.
RM:Adevărat ,e liniște și copii se pot juca împreună-

Spune acesta ,dar se oprește când o mașină a venit în viteză pe lângă copii luând-o pe Yanna.

Yanna:APPA!TATI!
Jungkook&Suga:YANNA!

Țipă cei doi ,toți fugind la copii văzându-i cu ochii înlacrimi.

Yooni:Y-Yanna...Appa tati....Yanna...
Suga:Gata puiuț, vin-o la tati.

Spune și îl ia în brațe, acesta plângând fiecare copil plecând la părinți lui plângând, adulți având lacrimi în ochi, ținându-i strâns în brațe....

Jungkook:N/T...Îmi pare rău, am pierdut-o și pe Yanna...Am eșuat...

Își spune brunetul in gând, fiind în stare de șoc. Era privit cu milă de toți, amândoi...Și-au pierdut copilul, neputând să facă ceva...

Trecuseră câteva ore ,aceștia fiind acasă poliția luându-le declarați....

Polițist:Mulțumim ,vom face orice ne sta in putință pentru a găsi fetița.
J-Hope:Mulțumim domnule Sehun.

Spune si îl conduce la ușa, după se întoarce la ceilalți...Copiii au adormit plângând, micuțul Yooni nedorind să doarmă singur așa că făceau cu rândul care să stea lângă el cât doarme...Cei doi băieți încă erau în stare de șoc, brunetul nu scosese niciun cuvânt decând s-a întâmplat nenorocirea ,nici declarația la poliție nu a putut să o de-a....

Emily:Suntem aici băieți ,o vom găsi.

Spune și toți îi iau în brațe, cei doi izbucnind în plâns...

Suga:Am eșuat din nou...Mi-am pierdut fetița și n-am putut face nimic.

Spune acesta plângând ,fiind strâns în brațe...

Jungkook:I-am gresit lui N/T ,am dezamăgit-o, n-am putut să-mi țin promisiunea.Din vina mea am pierdut-o...
Jin: Nu vina ta-
Jungkook:E vina mea ,numai vina mea ,din cauza mea mi-am pierdut fata...

Spune brunetul sughițând, tuturor rupându-se inima văzându-i în halul ăsta.
Noaptea își făcuse apariția, fiecare plecând în camera lui ,cei doi plecând în camera gemenilor unde era Yooni. S-au pus lângă el ,adormind plângând...

☆COREEA DE SUD, BUSAN☆

Yanna:Dați-mi drumul vă rog.

Spune fetița speriată, fiind luată pe sus și dusă într-o casă, toți erau mascați, nereușind să le vadă fața ,băgând mai tare frica în fetiță.

Yanna:Ce o să-mi faceți?

Spune atunci când a fost pusă pe canapea ,ceilalți așezându-se pe scaune și unul lângă ea ,dandu-și măștile jos.

Tao:Nimic , altfel ne omoară mama ta.
Yanna:Mami? Mami nu mai e...Acum e un înger.
IU:Serios?
Yanna:Da.

Spune și toți zâmbesc, fiind fericiți că i-au putut alunga frica.

Tao:Și nu ai vrea să o vezi?
Yanna:Ba da...Dar nu pot ,mai este mult până să o văd.
IU:Și dacă te duc acum la ea?

Spune și fetița o privește cu lacrimi în ochi

Yanna:Poți face asta?
IU:Da.

Spune zâmbind, ușa deschizându-se toți îndreptându-și privirea spre ea

Yanna:Mama?!?!
N/T:Yanna.

Spune femeia cu ochi în lacrimi ,fetița fugind plângând la ea în brațe. Toți privind înduioșați scena din fața lor...

Yanna:Mami  mi-a fost dor de tine.
N/T:Nu plânge puiuț.

Spune și îi sterge lacrimile, sărutând-o părintește pe frunte.

N/T:Sunt aici ,totul e bine acum.

Spune și fetița dă apobator din cap ,îmbrățișând-o strâns ,șatena ridicându-se cu ea în brațe și se așeză pe canapea.

Yanna:Când vom merge acasă să le spunem că ești bine?

Spune fetița după ceva timp in care s-a liniștit, făcându-i pe toți să privească spre N/T.

N/T:Uite...Mai durează puțin și o să mergem ,doar trebuie să mai rezolvăm ceva.
Yanna:Stii...Appa și tati au plâns mult după ce ai plecat...
N/T:Appa și tati?

Spune confuză și se uită la ceilalți, aceștia fiind mai confuzi decât ea.

Yanna:Da...Min Yoongi e tati ,iar Jeon Jungkook e appa.

Spune lăsându-i pe toți șocați.

N/T:Și vă lasă să le spuneti așa?
Yanna:Am aflat toți că Yoongi e tatăl nostru ,iar appa Jungkook ii spunem decând ne-a dat voie atunci...Amândoi au avut grijă de noi și au plâns după tine...Chiar foarte mult. Toți am plâns.

Spune jucându-se cu degetele de la mâini privind în jos  N/T luând-o în brațe.

N/T:Pui imi pare rău că v-am făcut să plângeți.
Yanna:Nu trebuia să pleci...
IU:A trebuit să o luăm cu noi pentru a nu mai fi bolnavă.
Yanna:Ai făcut buba?
N/T:Da ,dar acum sunt bine.

Ii spune zâmbind, fetița începând să caște...

N/T:Vrei la nani?
Yanna:Nu...Vreau să petrec timp cu tine...Dacă o să pleci?
N/T:Promit ca nu o să plec ,o să dorm cu tine.

Spune și se ridică având-o în brațe , urcă în cameră și se pune pe pat , fetița adormind in scurt timp ținând-o strâns în brațe.

N/T:Fetița mamei...Încă puțin și putem sta toți fericiți...Dacă o accepte...

Își spune femeia în gând, adormind și ea doua ceva vreme.

SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI
Vreau anunț că această carte se apropie de sfârșit, vor mai fi maxim 10 capitole, tot cu final și epilog.

𝑰𝒏 𝑾𝒂𝒓~ 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑰𝒔 𝑷𝒂𝒊𝒏²  PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum