13

107 11 9
                                    

După scurt timp băieți au ajuns acasă ,intrând...

All:LA MULȚI ANI!!!

Țipă toți, aruncând cu confeti, Jisoo și Emily venind cu tortul în fața gemenilor , ceilalți ținând cadourile

Emily:Puneți-vă o dorință si suflați in lumânări.

Spune și gemeni se uită unul la altul vorbind din priviri, după suflând.

Yanna Mind: Vreau ca mami revină și fim o familie fericită...

Yooni Mind:Dacă mami nu ne poate fi alături acum ,cel puțin primim un semn știe astăzi e ziua noastră...

După ce au suflat, s-au întors către Jungkook și Suga ,luându-i în brațe...

Yanna:Mi-aș fi dorit ca mami să fie alături de noi.

Spune cu ochii în lacrimi ,toți simțindu-se triști la auzul vorbelor ei...

Suga:Mami a voastră se gândește la voi si fac pariu ca ar vrea să ne fie alături.
Jungkook:Nu trebuie să plângeți ,e ziua voastră până la urmă și toți s-au chinuit să aranjeze casa.

Spune și gemeni aprobă din cap, ceilalți venind să le de-a cadourile.

Iza:Cât de multe cadouri...
Yanna:Putem dansa?
J-Hope:Aici îmi vine mie rândul.
Lisa:Și a mea ,haideți.

Spun și i-au copii de mână, dar se opresc când se aude soneria.

Jin:Cine o fi?

Spune și deschide ușa.

Solar:Bună ziua.
Yanna&Yooni:Domnișoara Solar.

Spun și o iau in brate ,aceasta dandu-le cadourile.

Yanna:Nu trebuia numai două? Unul pentru mine și unul pentru Yooni?
Solar:Ba da.
Yooni:Atunci de ce sunt atât de multe?
Solar:Trebuiau să vină și niște prieteni ,dar din păcate nu au putut ajunge. Dar mi-au spus să vă spun că vă iubesc și că va veti intalni încurând.
Yanna:Atunci abia astept să-i văd.
Tae:Intrați , nu stați în ușa.

Spune acesta si intra toți în casă , copii fugind la joacă, ceilalți așezându-se pe canapea ,începând să discute...

Suga:Mulțumim frumos pentru că ați venit la ziua lor.
Solar:Oh, nu trebuie sunt niște scumpi.
Jennie:Pai ,haideți la masă. Prânzul e gata.

Spun și se ridică chemând copii începând să mânânce și să discute de una alta...

☆UNDEVA DEPARTE☆

X:Aici e tot ce ați cerut domnule.

Spune bodyguard-ul ,punând pe masă și deschizând servieta ,bărbatul cu părul argintiu privind cu un zâmbet bolnav cea ce se afla in ea...

Y:Foarte bine. Poti pleca.

Spune, iar bodyguard-ul pleacă numai decât.

Y:YUNA!

Țipă, șatena venind imediat.

Yuna:Da?
Y;Ia-o și du-o în seif. Ai grija de ea ca de ochii din cap.

Spune ,iar aceasta aprobă, luând servieta ducând-o în seif după plecând.

X:În curând voi termina cea ce am început, doar încă puțin.

Spune privind poza din mâna lui ,stând cu fata spre peretele de sticlă, razele lunii reflectându-se pe el...

☆EUROPA ,ANGLIA ☆

Tao;BUNĂ DIMINEAȚA RAZELE MELE DE SOARE!!!

Țipă acesta cât îl țin plămâni , începând să tragă cu pistolul de apă în cei care dormeau.

Sehun:Oprește-te șobolan cu patru ochii

Spune punându-și plapuma în cap.

IU:TREZIREA SUUUS.

Spune și începe să tragă de N/T ,dar aceasta a împins-o, așezându-se mai bine pe pat.

Tao:Sus sau pierdem avionul.
Chan:Hă? Ce avion?
IU:Dacă va ridicați va spunem.
N/T:Nu spui , nu mă ridic.

Spune băgându-și capul sub plapumă.

Tao:Mergem în-

Spune acesta , dar nu a mai apucat să termine de vorbit, deoarece a fost dat la o parte ,auzindu-se ușa de la baie.

N/T:IN 15 MINUTE IES ,AVEȚI 30 DE MINUTE SA VA TERMINATI, DACA NU ,PLEC SI FĂRĂ VOI!!!

Țipă aceasta din baie ,ceilalți luând-o la fugă să se pregătească.

☆ÎNAPOI IN COREEA DE SUD, SEUL☆

Copii se jucau afară, adulți stând pe terasa privindu-i...

Tae:Mamă, de unde atâta energie.

Spune și se întinde pe iarba încercând să-și recapete reapariția după ce a jucat prinsa timp de o jumătate de oră.

Lu:TaeTae hai sus.
Yooni:Hai.

Spun copii și îl trag de mâini, dar degeaba.

Iza:Appa hai tu la joacă.
Yanna:Hai tati.

Spun copiii fugind la tați lor ,luându-i de mână începând să-i tragă după ei.

Yooni:Appa hai să se jucăm fotbal.
Iza:Tati, tu esti portar. Kookie tu esti atacant, la fel și TaeTae ,Suga e fundaș la fel și Yooni ,Yanna e atacant ,la fel și Lu.
Jin:Și tu?
Iza:Eu sunt arbitrul. Acum hai să batem echipa lui mami.

Spune ,iar aceștia se pun pe poziții începând jocul.

Solar:Majorete?

Spune privindu-i pe cei ce au rămas ,aceștia aprobând începând fiecare să-și susțină echipa favorită.

☆EUROPA ,ANGLIA☆

Chan:E totul gata?

Spune privindu-i pe ceilalți.

IU:Dap. Am luat toate bagajele și le-am urcat în mașini , am securizat casa...Altceva?
Tao:Unde vom sta-
N/T:Am rezolvat eu și Sehun tot. Cea ce a rămas de făcut, e să mergem la aeroport unde ne așteaptă avionul.
Sehun:Și mai avem o oră până de decolează, iar noi facem jumătate de oră până la aeroport, așa că hai.

Spune și imediat, fiecare de urca în mașina lui ,pornind și turând-o până la aeroport.

SCUZE PENTRU EVENTUALELE GREȘELI
ȘI CA E SCURT.
N-am scuza pentru lipsa mea de idei ,dar asta e.

𝑰𝒏 𝑾𝒂𝒓~ 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑰𝒔 𝑷𝒂𝒊𝒏²  PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum