Spun cu o voce înceată și tremurândă, anunțând că încurând vor plânge, ceilalți simțind cum inimile li se frâng ...
Suga:Și nouă ne este dor de ea...
Jungkook:Dar nu avem ce face ,nu trebuie să fim triști ,deoarece mami s-ar supăra pe noi.Spun aceștia și îi strâng mai tare în brațe , toți abținându-și lacrimile.
Lu:Unchiul Kookie și Suga au dreptate...Unnie nu ar fi fericită să vă vadă așa...
Iza:Meleu va fi în țufletele noațle.Spun fetele și se dau jos din brațele părinților lor ,ducându-se la gemeni pentru ai lua în brațe. Lia a fugit din brațele lui Kris ,direct la ceilalți copii, făcând o îmbrățișare mare de grup, ceilalți priveau zâmbind scena din fața lor ,fiind sigur că ai lor copiii vor fi viitoarea gașcă și că vor fi mereu alaturi unul de altul.
Jennie:Haideți, trebuie să mergeți la școală.
Spune, iar cei mici oftează, stârnind chicotele celorlalți...
Lu:Trebuie?
Jin:Trebuie ,fugiți cu mami și mătușile voastre, pentru a vă pregăti de școală.Spune ,iar copii s-au dus după Jisoo, Emily și Rosé, în camere pentru ai pregăti.
Hea:Sunteti bine?
Spune și se uită spre cei doi...
Suga:Da...
Jungkook:Poți spune și așa...Eu am plecat să mă pregătesc .
Suga:Și eu.Spun aceștia și urcă scările intrând în camerele lor...
Jennie:Încă suferă...
Hana:Atât de mult o iubeau?
Rosé:Și încă cum...
Hea:Scuzați-mi curiozitatea, dar ce s-a întâmplat intre ei?
Dami:Mai bine zis ,scuzati-ne, nu știm povestea...
Hana:Și suntem total pe langa, chiar dacă ne-ați spus cum era ea...
Dami:Povestea lor nu o știm...Spun fetele ,curiozitatea cunoscându-se din vocea lor ,la fel și tristețea ce o aveau...
Jin:Ămmm...
Zico:O să vă spunem tot.
Tae:Dar după ce pleacă ei...
MonByul:E un subiect extrem de delicat, ce ne-a afectat enorm pe toți, dar mai mult pe ei...
Hana:Am înțeles.
Kris:Din pacate noi nu vom putea asista.
Sana:Avem avionul spre Australia peste două ore.Spun și își lasă capul în jos triști.
Dami:E în regulă.
Jay:Din pacate nici noi...
Andy:Avem probleme cu firma din Thailanda ...
RM:Păcat, succes să le rezolvați.
Jay:Mulțumim.Spun și se opresc, îndreptându-și privirea spre cei care coborau scările.
Suga:V-am lăsat.
Jungkook:Ducem noi copii la școală și grădiniță.
Jin:Vin și eu-
Suga:Avem treabă la firme.
Jungkook:Și e în drumul nostru.Aceștia nu mai spun nimic ,copii și cei doi ieșind din casă, urcându-se în mașini , pe urmă pornind la drum.
☆ÎN CASĂ☆
Dami:Ămm.
Hana:Acum că au plecat ,putem afla și noi care e faza?
Hea:Hana!Spune și o înghiontește.
Hana:Ce? Vreau să aflu si eu.
Dami:Încearcă să pari mai...Nu stiu...Răbdătoare .Spune și îi dă un ghiont în frunte.
Hana:Hei!
Hea:Merita-
Zico:Yaa. E curioasă, e normal.Spune și se uită urât la ele.
Dami:Mi se pare mie sau tu ai ceva cu Hana. Mă refer că te cam uiți la ea.
Spune cu un zâmbet drăcesc și pervers pe față, Zico înghițind în sec.
Zico:La ce te referi?
Spune zâmbind oarecum strâmb.
Ara:La ce să se refere?
Spune aceasta în momentul în care intră în casă ,Hana dându-și ochii peste cap.
Zico:La nimic iubito.
Spune și se duce la ea ,luând-o în brațe și sărutând-o, Hana strâmbându-se la spatele lor...
Dami:Pardon, pardon ,dar trebuie să mergem în sufragerie.
Spune și trece printre ei ,despărțindu-i.
Hea:Și...Încercați să nu mai faceți scene de genul când suntem și noi pe aici ,poate uni vor să mănânce sau pur și simplu le e scârba.
Spune și trece printre ei, având în mână o farfurie de clătite, Hana mulțumindu-le în gând.
RM:Haideți că sunt curioase.
Jennie:Iar curioși mor repede.Spun aceștia și se îndreaptă spre sufragerie.
Dami:V-am auzit!
Hea:Dar noi suntem excepții!!!Țipă acestea din sufragerie, ceilalți râzând.
Au luat mâncare din bucătărie, ducându-se în sufragerie, punând-o pe masă și după s-au așezat pe unde au apucat.
Hobi:În legătură cu ce sunteti curioase?
Hana:Cu tot.
Ara:Despre ce e vorba?Spune aceasta , enervân-o la culme pe Hana.
Hana:Ceva.
Ara:Nu te-am întrebat pe tine.Spune privind-o cu ură.
Hea:Curioși mor repede.
Zico:Hea-
Ara:Sunt și eu o excepție-
Dami:Nup. Numai noi suntem ,tu nu, tu ești ămmm.
Hana: Panaramă...Spune Hana în șoaptă, Hea auzid-o începând să râdă ,la fel și Dami.
Ara:De ce vă râdeți?
Hana:De tine-
Tae:Hana!
Zico:Iubita, fetele vor să afle povestea lui N/T.Spune acesta când a observat că lucrurile se încing, alegându-se cu multe înjurături din partea lui Dami, Hea și Hana.
Jisoo:Ok...Acum că v-am lămurit ...
Rosé:Ce vreți să aflați?
Dami:Totul ,dăăă.
Jin:Dami, așa te-a crescut mama?
Dami:Sincer...Vrei să afli până unde mă duce mintea?Spune privindu-l superior ,acesta înghițind în sec, amintindu-și de faza în care ia mai spus asta odată și a doua zi s-a trezit tuns aiurea și cu diferite "desene" pe față cu marker-ul permanent.
Jin:Nu...
Emily:Haideți cu începutul. Puneți întrebări.
Hana:Cea ce mă interesează cel mai tare e...Cum a făcut cunoștință N/T cu Jungkook și Suga.
Rosé:Aici e treaba lui Jennie...Ea a fost cu N/T în aceeași clasă în Busan.
Jennie:Și după e și treaba Lisei și a lui Rosé ,și ele au fost în aceeași școală și clasă cu mine și N/T în Daegu...
Lisa:Dar Jennie și N/T se știau din scutece.Spun ,iar fetele și băieți rămân uimiți, deoarece nici ei nu știau întreaga poveste doar câteva fragmente, dar nici alea nu erau din adevărata poveste.
Hea:Wow.
Dami:Povestea?
Jennie:Începe cam așa.Spune și se așează pe fotoliu ,toți punându-se în jurul ei stând în stil turcesc, așteptând să afle adevărata copilărie a lui N/T...Să reușească să deslușească toate misterele ce le-a lăsat în urmă, nefiind deslușite de nimeni... Și să o cunoască mai bine decât o știu deja....
SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI
CITEȘTI
𝑰𝒏 𝑾𝒂𝒓~ 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑰𝒔 𝑷𝒂𝒊𝒏² PAUZĂ
Fanfiction𝑼𝒏 𝒓𝒂𝒛𝒃𝒐𝒊 𝒂𝒃𝒊𝒂 𝒊𝒏𝒄𝒆𝒑𝒖𝒕 𝑻𝒓𝒂𝒅𝒂𝒓𝒊 𝒔𝒊 𝒄𝒉𝒊𝒏𝒖𝒓𝒊 𝑶 𝒍𝒖𝒑𝒕𝒂 𝒑𝒊𝒆𝒓𝒅𝒖𝒕𝒂 𝑼𝒏 𝒓𝒂𝒛𝒃𝒐𝒊 𝒄𝒂𝒔𝒕𝒊𝒏𝒈𝒂𝒕 𝚅𝚘𝚕𝚞𝚖𝚞𝚕 II 𝚊𝚕 𝚌𝚊𝚛𝚝𝚒𝚒... ꧁T̶h̶e̶ L̶o̶s̶t̶ B̶a̶t̶t̶l̶e̶ O̶f̶ L̶o̶v̶e̶꧂¹ [FINALIZATĂ]