9

116 12 29
                                    

Spune și se așează pe fotoliu ,toți punându-se în jurul ei stând în stil turcesc, așteptând să afle adevărata copilărie a lui N/T...Să reușească să deslușească toate misterele ce le-a lăsat în urmă, nefiind deslușite de nimeni... Și să o cunoască mai bine decât o știu deja....

Jennie:Deci ,hai să inecepm cu începutul.

FLASHBACK

Cele două fetițe îmbrăcate în rochițe albe cu fluturași pe ele, tocmai ce au ajuns în parc cu mamele lor fugind la tobogane...
Mereu erau împreună, rareori le vedeai despărțite.

Jennie:N/T ,hai la leagăne.

Spune fetița și o ia la fugă spre leagăne.

N/T:Acum Jennie.

Spune fetița cu părul ca de cărbune fugind după fetița cu părul ca de ciocolată...

Ajunsă la leagăne, dorea să se așeze pe leagănul de lângă prietena ei ,dar altcineva ia luat-o înainte. Fetița căzând jos.

N/T:Yaa.

Spune și se ridică de jos ,uitându-se urât la băiatul cu părul negru.

Jennie:Era locul ei.
X:Nu am văzut-o pe el.
N/T:Tocmai ce doream pun.
X:Și?
N/T:Dă-te.
X:Dacă nu dau, ce o să-mi faci?
N/T:Am spus te dai.
X:Nu vreau. Acum o să plângi sau ce?

Spune și se uită batjocuritor la fetița din fața lui.

N/T:Vrei să vezi ce o să-ți fac-
Jennie:Hai să mergem la mama.

Spune fetița și o ia de mână plecând de acolo, deoarece era sigură ar fi ieșit urât dacă mai stăteau mult.

N/T:Yaa Jennie, lasă-mă.

Spune și se smuncește din mâna ei.

N/T:Mă duc să-i arăt eu cine și cum plânge.
Jennie:E mai mare ca noi, nu o să ai cum să-l bați.
N/T:Vedem noi.

Spune si se îndepărtează de fată, având deja răzbunarea perfectă în minte.

N/T:Hei băiatu'

Spune și gașca de băieți se întoarce spre ea...

X:Ce vrei? Ai venit să plângi?

Spune cu o voce batjocuritoare...

N/T:Să știi că da...Si bicicleta ta ma văzut foarte bine.

Spune și aruncă ghidonul bicicletei la picioarele băiatului.

X:C-Cum???

Spune și toți băieți se uită șocați.

N/T:Sper că te-am lămurit cu plânsul.
X:Mi-ai stricat bicicleta.
N/T:Și tu mi-ai luat locul. Și mereu Yang N/T se va răzbuna mereu atacând mai tare concurența.

Spune și se întoarce cu spatele la ei ,începând să meargă spre mama ei.

X:Nici eu nu-s mai prejos...Jeon Jungkook niciodată nu uită!!!

Țipă acesta după fetița, dar aceasta era deja prea departe.

☆END FLASHBACK☆

Hea:Wow.
Dami:Ce comic...Nu s-au înțeles la început ,dar după au ajuns două suflete pereche.

Spune cu un zâmbet pe față, Hana și Zico fugându-le imediat gândul la ei...

Hana:Tare...Dar dacă nu s-au înțeles de la început...Cum de sau când au devenit suflete pereche?
Tae:Hana ,chiar atât de închisă la minte ești?
Hana:Dar ce am făcut?
Tae:Nu ți-ai putut da seama că de aici intră și Jiminel? El e prieten cu Jungkook din copilărie.
Hana:De unde aveam să știu?

Spune si se uită urât la fratele ei ,fiind gata să-l ia la bătaie.

Hana:Vrei bătaie? Spune. Vrei bătaie?
Tae:De la tine? Piticanie, stai potol,nu poți bate nici o muscă.

Spune acesta și se uită la ea batjocuritor.

Rosé:Yaa Tae. Las-o, de ce te iei de ea? Potolește-te.
Tae:De ce să mă potolesc? Si cu ce mă iau de ea? I-am spus adevărul.
Hana:Până aici!

Spune și se ridică de jos ,îndreptându-se spre fratele ei ,dar Zico a tras-o de mână în brațele lui. Ceilalți privind șocați, mai ales că acesta ia pus mâinile pe talie strângând-o tare ,punându-și capul pe umărul ei fața fiind spre gâtul ei,Hana făcându-se roșie mai ceva ca o roșie, iar Ara mai că sărea la bătaie. Hea și Dami se uitau una la alta zâmbind pervers.

Zico era concentrat pe fata din brațele lui, fiind fermecat de parfumul ei ,depunând un sărut pe gâtul acesteia fără a vedea cineva ,dar imediat a fost trezit din starea de visare.

Hana:Yaaa. Perversul dracu!

Spune și se smuncește din brațele lui ,ridicându-se de jos plesnindu-l pe acesta. Ceilalți priveau uimiți toată scena.

Ara:De ce ai dat în el? Cine te crezi?

Spune și se ridică de jos fiind la același nivel cu Hana ,Dami și Hea fiind în spatele acesteia.

Hana:Mă-ta, probleme?

Spune cu nervi și își dă ochi peste cap.

Tae:Hana!

Spune și se ridică de jos ,dorind să se ducă la ea ,dar Rosé la prins de mână pentru a nu face vreo prostie.

Ara:Cum îți permiți?
Dami:Cu talent.

Spune zâmbind batjocuritor, Hana fiind mulțumită că are alături de ea așa prietene bună .

Ara:Tu-
Zico:Ara stai jos.
Ara:Dar-
Zico:ACUM!

Țipă acesta la ea ,încât toată lumea a tresărit, iar Ara s-a așezat lângă el.

Dami:Stai cățea la pământ.
Jin:DAMI!

Țipă la ea ,iar aceasta tresare ,uitându-se urât la el.

Hea:Apleacă-te în fața stăpânelor tale-
Zico:Hea!
Hea:Ce? E adevărul.

Spune cu nervi și se uită urât la ea.

Jennie:Yaa dracilor ,stați potol . Dacă era N/T aici vă asigur eu că va punea cu botul pe labe, Zico stie cel mai bine ,am dreptate?

Spune și se uită la ea ,acesta înghițind în sec.

Zico:Vai maică , stați jos că Jennie ia fost ajutor în tot și știe de toate...

Spune si aceștia se pun jos cu puțină frică în ei.

Jennie:Asa e mai bine...Unde am rămas...A. Jimin treci și tu aici lângă mine și începe să povestești.

Acesta face întocmai.

Jimin:Deci începe cam așa.

Spune și toți sunt atenți, dorind să afle mai multe.


SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI

𝑰𝒏 𝑾𝒂𝒓~ 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑰𝒔 𝑷𝒂𝒊𝒏²  PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum