(Alertă, capitol 🔞 ,citiți pe propria raspundere)
Acesta doar a râs de toate amintirile în care mereu încerca să-i atragă atenția și cât de mult de bucura pentru un simplu "Bună" sau "Hei" venit de la ea...
Chiar dacă multe fete îl plăceau, o singură fată ia atras atenția și tot ea ia intrat în inima și tot acolo va rămâne...
Acesta a oprit apa și a ieșit din duș, înfășurând un prosop în jurul taliei și ieșind din baie ,îndreptându-se spre dulap...
S-a îmbrăcat cu hainele scoase și a coborât jos în bucătărie, începând să le facă micul de jun copiilor lui...Copiilor lui, ce frumos sună.
☆LA JUNGKOOK☆
Aceste încă era sub duș, apa curgând pe el...Toate amintirile cu N/T i se derulau în minte...
Când să iasă din duș, amintirea ce nu o să o uite niciodată ia apărut în minte ,a ieșit din duș și s-a sters cu un prosop ,după îmbrăcându-se cu hainele aduse și a iesit din baie, punându-se pe pat ,amintirea derulându-se în mintea lui...
☆FLASHBACK☆
N/T:Când trebuie să pleci?
Spune mica ființă din brațele lui ,având lacrimi în ochi...
Jungkook:Peste o săptămână...
Spune cu o voce înceată, nedorind să o lase pe iubita lui singură...
N/T:De ce? Mi-ai promis că vei fi mereu cu mine și că îmi vei apartine doar mie...
Jungkook:Mereu voi fi al tău..
N/T:Ba nu...Vei pleca în America și vei întâlni altă fete mult mai bună ca mine ,o vei iubi mai mult decât mine și te vei căsători cu ea și vei avea copiii ...Și pe mine mă vei uita ...
Spune fata izbucnind în plâns și îl strânge mai tare în brațe pe băiat...
Jungkook:Yaa...Ce-s cu vorbele astea? Mereu voi fi al tău și numai al tău și tu numai și numai a mea... Locul acesta va rămâne al nostru ,al nostru și al copiilor noștri...
Spune și arată spre cabana de pe plaja, unde au venit după ce au mers la film și în parcul dedistracție...
N/T:Ba nu...Vei întâlni altă fată-
Spune ,dar e oprită de sărutul băiatului...
CITEȘTI
𝑰𝒏 𝑾𝒂𝒓~ 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑰𝒔 𝑷𝒂𝒊𝒏² PAUZĂ
Fanfiction𝑼𝒏 𝒓𝒂𝒛𝒃𝒐𝒊 𝒂𝒃𝒊𝒂 𝒊𝒏𝒄𝒆𝒑𝒖𝒕 𝑻𝒓𝒂𝒅𝒂𝒓𝒊 𝒔𝒊 𝒄𝒉𝒊𝒏𝒖𝒓𝒊 𝑶 𝒍𝒖𝒑𝒕𝒂 𝒑𝒊𝒆𝒓𝒅𝒖𝒕𝒂 𝑼𝒏 𝒓𝒂𝒛𝒃𝒐𝒊 𝒄𝒂𝒔𝒕𝒊𝒏𝒈𝒂𝒕 𝚅𝚘𝚕𝚞𝚖𝚞𝚕 II 𝚊𝚕 𝚌𝚊𝚛𝚝𝚒𝚒... ꧁T̶h̶e̶ L̶o̶s̶t̶ B̶a̶t̶t̶l̶e̶ O̶f̶ L̶o̶v̶e̶꧂¹ [FINALIZATĂ]