4

156 14 7
                                    

Jungkook doar zâmbea la toate amintirile...

Ii era extrem de dor de N/T ,iar amintirile erau tot ce i-au mai rămas, alături de copii...

Acesta și-a îndreptat privirea spre ceas ,văzând că era ora 08:45 ,confirmându-i că mai mult ca sigur nimeni nu este treaz.

S-A ridicat din pat și a ieșit din cameră, îndreptându-se spre bucătărie ,când a intrat a dat de Suga ,care făcea compoziția clătitelor.

Jungkook:Bună dimineața.

Spune și acesta tresare ,deoarece nu a auzit când acesta a intrat.

Suga:Bună dimineața.

Spune când îl vede ,continuându-și treaba...

Jungkook s-a îndreptat spre frigider de unde a scos niște ouă și bacon, alături de niște fructe...

Le-a pus în tigaie, începând să toacă fructele pentru salată.

Intre ei era o tensiune maximă...

După jumătate de oră, aproape au terminat tot de făcut , tot de le-a rămas a fost să pună în farfurii...

În timp ce așezau masa,au fost speriați de niște țipete , lăsând tot și fugind spre sursă ,văzându-i pe gemeni plângând pe canapea, ceilalți fiind în jurul lor , încercând să-i liniștească.

Jin:Jungkook și Suga nu au plecat nicăieri.

Yanna:B-Ba da...
Yonni:Nu s-sunt nicăieri ...A-Au plec-plecat.

Spun și încep să plângă mai tare...

Lu:UNCHIULE SUGA ,OPPA JUNGKOOK.

A inceput să țipe, fiindu-i și ei frică de faptul că cei doi i-ar fi putut părăsi pe toți.

Cei doi au luat-o la fugă spre cei mici, luându-i în brațe.

Jungkook:Shhh. Appa e aici micuț-o.

Spune și o strânge în brațe pe Yanna ,mângâindu-i capul...

Suga:Tati nu a plecat nicăieri prințule .

Spune și îl sărută părintește pe frunte, pe Yonni.

Au stat așa până ce gemeni s-au liniștit.

Jungkook:Lu ,vino și tu aici.

Spune și își deschide brațele, cea mică fugind în brațele lui...

Suga:De ce plângeați?
J-Hope:Nu știm...
Tae:S-au trezit și au venit jos unde au început să plângă toți trei...

Jungkook:De ce ați plâns?

Yanna:Deoarece am crezut că ați plecat...
Yonni:Și că ne-ați părăsit...

Spun și îi strâng mai tare în brațe.

Suga:Niciodată nu vom face asta.
Jungkook:Voi sunteti și veți rămâne ai noștri mereu.

Spune și amândoi îi săruta părintește pe frunte, pe cei trei copii.

Suga:Acum haideți să mâncăm.

Spun și toți s-au ridicat, îndreptându-se spre bucătărie, unde s-au așezat la masă și au început să mănânce ...

☆AUTOR☆

Și uite așa au trecut trei ani, trei ani decând N/T nu mai este printre ei ,trei ani decând s-au mutat în altă casă și trei ani decând cei doi copii ai lor...

În acești trei ani Tae și Rosé au oficializat nunta ,sora lui Tae,Ha-Neul(Hana) , venind și ea ,aceștia decizând că ar fi numai bine să rămână și ea cu ei ,deoarece vor putea avea grijă de cei patru copii mai ușor...Da patru, Jin și Jisoo au încă o fetiță ,după ce s-au mutat în altă casă, au aflat că Jisoo e însărcinată ,sora acestuia ,Dă-mi, mutându-se cu ei pentru a o ajuta și angajându-se secretara lui Hobi ...Zico era împreună cu Ara ,sora lui Hobi...
Namjoon și-a angajat o nouă secretară, acesta aflând că e nepoata lui Zico ,decizând împreună cu ei ,ca aceasta să se mute cu ei ,pentru a le fi mai ușor...

În acești trei ani familia s-a mărit ,era o familie mare și fericită, chiar dacă mai aveau parte de obstacole și certuri ,treceau peste ele cu ușurință, deoarece de iubeau prea mult uni pe alți pentru a lăsa ceva atât de banal să-i dezbine...

Oricât de mult ar fi încercat să o uite pe N/T ,nu puteau...Jungkook și Suga nu și-au putut găsi pe altcineva...Durerea și iubirea pe care o aveau pentru N/T ,încă era mare...

Dar asta nu înseamnă că vor trăi mereu în trecut ,trecutul e pentru a învăța din el ,dacă ștergi trecutul, vei uita fiecare lecție pe care ai învățat-o din el și în loc să te ferești de lucrurile rele ,te lovești mereu de ele ,deoarece încă nu ți-ai învățat lecția...

Nu trăi în trecut ,că o să pierzi prezentul, nu trăi numai în prezent, că îți vei pierde viitorul ,nu trăi numai în viitor ,că vei pierde tot ce ai acum...

Trăiește în toate și controlează-ți cum vrei tu destinul ,dar ai grijă, nu te juca mult cu focul ,deoarece o să te arzi...

SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI

E scurt, dar n-am mai avut idei la el ¯\_(ツ)_/¯

𝑰𝒏 𝑾𝒂𝒓~ 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑰𝒔 𝑷𝒂𝒊𝒏²  PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum