Görmezden gelinen duygular

651 29 26
                                    

Sirius tekrar o aptal konuşmaları dinlemek zorunda kalıyordu. Okulu her ay sonu konferans salonunda okul durumu ve başarılı öğrencilerin konuştuğu konferanslar hazırlardı.

Sirus'un bu konferanslara katılmasının tek nedeni her ay okuldaki herkesin bildiği gibi, güneş gibi bir yüzü olan Remus Lupin'di, okul birincisi Remus Lupin.

Remus aynı sınıfta olmalarına rağmen daha önce Sirius ile konuşma zahmetinde bile bulunmamıştı ve bu Sirius'u delirtiyordu. Açıkçası Sirius'un görmezden gelindiği kesindi.

FLASH BACK

Selam Remus

Remus önünden geçip gider.

*

Remus bir saniy-

Remus omzuna çarpıp geçer.

*

Bu gün saçların çok hoş Remus.

Remus göz ucuyla küçümseyici şekilde bakıp geçer

NOW

Yani sonuç olarak Remus Sirius'u görmezden geliyordu. Sirius Remus'un onu takması için ne yapması gerektiğini şaşırmıştı ve en iyi arkadaşı James'in de gram yardım ettiği yoktu. (Tek yaptığı dalga geçmekti.)
Sirius bu düşünceler ile uykuya dalacak iken kürsüye çıkan kişinin sesi onu uyandırdı.

Boğaz temizleme Öncelikle, bu kürsüyü bile bana layık gören değerli öğretmenlerime teşekkür ederim...."

Sirius Remus'u dinlemeyi seviyordu ama bu kadar edebi ve zekice konuşma bir süre sonra bayıyordu. Bir süre sonra konferans bitti ve Sirius James ile birlikte son ders de bittiği için okuldan çıktı.

"Sirius onun için yanıp tutuşuyorsan o zaman bunu onu bir kenara çekip söyle çünkü Bay çok bilmiş Lupin öbür türlü seni takmıyor."

Sirius surat astı.

"Bu iş artık sıktı, sanırım birbirimize göre değiliz."

James sırıttı.

"evet, o senden çok daha zeki."

James kahkaha atarken Sirius James'in omzuna vurdu.

"heeey acıdı"

Sirius gülümsedi ama gerçekten çok mutlu olduğu söylenemezdi. Şimdi eve gidip yine o aileyi görme vaktiydi. Acaba cadıdan farksız annesi bir erkekten hoşlandığını bilse ne yapardı.

Sirius bir an annesini cadı şeklinde düşündü ve gülümsemeden edemedi.

ÖNCELİKLE HELLOOOOO, YİNE YENİ HİKAYE YİNE BEN. BU SEFER DEĞİŞİK OLSUN DEDİM ❤️❤️❤️

Dikkat dikkat bu hikaye yazar küçük olduğunda yazıldığı için saçma sapan yazım hataları nedeni ile düzeltiliyor cksncndncn.

Why?... wolfstar (AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin