Sirius önünde duran şezlongun üzerinden çarpmadan kılpayı şekilde atladı ve kendini suya bıraktı.
James kıyıda oturmuş okuldaki kızları etkilemek için (özellikle Lily Evans) gitarını almış nazik bir yaz şarkısı çalıyordu. Okulda basık geçen bir haftadan sonra su iyi geliyordu. Sirius şehirde yaşayanlara acıyordu, kendisi neredeyse ada olan bir yerde yaşadığı için burada bina değil çok miktarda taze oksijen vardı.
Sirius elini saçına geçirip su damlalarının belinden aktığını hissetti. bir kaç kızın fısıldaşarak onu izlediğinin farkındaydı ama bir şey yapmıyordu. Kumların arasında bir kaç metre ötede şezlongunda yanında Lily Evans ile oturan Remus'u görebiliyordu. Birkaç saniye öylece onu izledi, Lily ona bir şey dediği zaman yüzünde oluşan o gülümseme.....Sirius'un midesinde kelebekler uçuşmasına neden oluyordu-
"Sirius dostum iyimisin !?"
James bunu kahkahasını zar zor tutarak söylemişti. Sirius James'e ölü gibi bir bakış attı. ve bağırdı,
"HEY EVANS ! JAMES SANA BİR ŞARKI YAZMIŞ !"
Lily James'e baktı ve Remus'a döndü. Remus sorun yok anlamında kafa salladı. Lily Remus'un kolundan tutup onu suya sürükledi.
Sirius gözükmemek için suyun içine oturdu. boğulabilirdi ama Remus'un yanında rezil olmaktan daha iyiydi, ki suyun içinde bir şey ayağına basana kadar.
Sirius sıçradı ve suyun üzerinde şaşkın bir ifade ile ona bakan Remus'un omuzlarına tutundu. Sirius omuzlarını tuttuğu kişiyi dengesini bulunca fark etti ve ayakları ile suyu deşerek bir iki adım geri gitti.
"L- Lupin m-merhaba ne güzel bir gün ha?"
Remus ela'dan maviye çalan ve güneşin vurduğu parlak gözler ile Sirius'u süzdü ve hafif sırıttı.
"Selam...Sirius ?"
Gülümsedi....Remus Lupin Sirius'un karşısında gülümsemişti. Ama bekle, bu açık bir göndermeydi ona Black diyebilirdi ama Sirius dedi....Bu resmî olmaya gerek yok demekti galiba.
Sirius yutkundu ve kızardığını fark etse de mavi gözlere bakmamaya çalıştı,elini ensesine götürdü.
"Ş-şey ben üzgünüm yani sana ne dememi istesin, bilirsin çok konuşmuyoruz bende ne diyeceğimi bilemedim, aslında sana daha önce seslendim ama duymadın, yani demek istediğim L-Lupin dediğim için üzgünüm.
Sirius ard arda konuştuğunu fark etmemiş ve derin bir nefes vermişti.
Remus tekrar gülümsedi.
"sanırım Remus demen yeter. görüşürüz Sirius"
Ve Sirius'un başından aşağı kaynar sular dökülmüştü. bok gibi konuştuğunu hissediyordu. Kendini suya bırakmadan önce gitarı ile Lily'ye bir şeyler çalan James'i ve sudan çıkan Remus'a sırıtan bir Lily gördü....
Netflix'de izlediğim bir dizi vardı Outer Banks diye ( izleyin güzel dizi) biraz ona benzesin istedim çünkü sahil hayatı tarzı film ve hikayeleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why?... wolfstar (AU)
Genç KurguSirius kendine göre sadece mükemmel bir çocuğa aşık olan bir gereksizdi o kadar.