Çarpışma

237 17 45
                                    

Sirius James ile Regulus'un bir birbirlerine olan bakışlarına sinir olarak daha hızlı sürmeye devam etti. James daha bir kaç gün önce Lily ile konuşmuyor muydu...

Sirius saçlarını öne eğdi ve bisikletin tutamaçlarını sıkarak sürmeye devam etti.

- Rica etsem biraz kayar mısın

Sirius bu tiz sese daha da sinir olmuştu. arkasına bakacakken sıktığı tutamaçlar yüzünden bisikleti de döndürdü ve başka bir bisiklete çarptı.

Sırt üstü yere düştü, dirseğini yere vurmuştu ve çok acıyordu. Bitişiğine düşen kişi güçsüz şekilde kalkmıştı ve sağ elinin üstüne bakıyordu.

Sirius kalktı,

- B-ben üzgünüm, kafam dağınıktı...

Çocuk hala arkası dönük eline bakıyorken ofladı.

- İçmiş miydin ?

- H-hayır

Remus sirius'a döndü

- Sadece çekilmeni istemiştim o kadar

Sesinde ağlayacak gibi bir ton vardı, belli ki canı acımıştı
Sirius Remus'a yaklaştı ve elini kendi eli üstüne aldı.
Baş parmağının üzerinde ince ama kanayan bir çizik vardı.

Sirius çiziğe odaklanarak mırıldandı

- Yıkamamız lazım, mikrop kapar yoksa. Tekrar özür dilerim..

Remus elini yere yasladı ve göz kaçırdı.

- Önemli değil..

Sirius keyifsiz şekilde Remus'a döndü.

- Bisikletini benimkine tutturursak...seni eve götürebilirim, bu el ile bisiklet sürmek pek güvenli d-değil

Remus kafa salladı.

- Tamam...olur

Hemen kafa salladı ve acıyan beline rağmen hemen kalkıp bisikletin yanına geçti ve remus un bisikletini kendininkine kilitledi. bisiklete binip remus un da binmesini bekledi.

Remus Sirius arkasına binip kollarını onun beline sardı.

Sirius beli kasılıyormuş gibi hissediyordu, kızarmıştı ama Remus'un bunu fark etmemiş olmasını bekliyordu.

Titrek şekilde bisikletin pedallarına basıp yavaşca ama rüzgarın saçlarını uçurmasına izin verecek hızda sürmeye başladı. Sirius sürerken yağmur yağmaya başlamıştı 

Remus sirius'un kulağına eğildi 

- Biraz yavaşla, kayıp tekrar düşmek istemeyiz...

Sirius un göremeyeceği şekilde gülümserken sirius un beline sarılmaya devam etti.

Eve geldikleri zaman sirius bisikleti kenarda durdurdu ve remus un inmesini bekledi, remus inince kendi de indi.

Sirius evin anahtarını bulmak için ceplerini yokladı. 

- Lanet olsun...

Remus kesik olmayan elinde bir anahtar sallıyordu. 

- Neden bizim eve gelmiyorsun 

Why?... wolfstar (AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin