Kalp atışları

208 17 49
                                    

Remus evine girdiği anda kapıyı kapattı ve iç kapıya yaslandı.
dudaklarını tutuyordu, acaba karşılık verseydi...Sirius'un öpüşünün derinleşmesini isteseydi..

Remus o kadar dalmıştı ki gözlerinin dolmaya başladığını anlamamıştı, Hayır bu Sirius yüzünden değildi. En son böyle hissetmesinin üzerinden 5 yıl geçmişti....Remus'un çıplak vücudunda parmakları hissedişinin üzerinden 5 yıl geçmişti...Kendinden iğrenişinin ve Ailesinden o dokunuşları saklamasının üzerinden 4 yıl ve 6 ay geçmişti...koca iki yılını bir pisikoloklarda geçirişinin üzerinden 2 yıl geçmişti....Erkeklere ilgi duyan ve onları kullanan erkeklerden nefret etmeye başlamasının üzerinden 3 yıl geçmişti..

Remus kollarını kendi vücuduna sardı, böyle yapınca kendini güvende hissediyordu....

Ama hayır...Remus Sirius'tan nefret etmiyordu..
titrek bacaklar ile kalktı ve merdivenlerden odasına çıktı. Perdeleri çekerken Sirius'un penceresine baktı.
perdelerin yarısı aralıktı, Sirius çalışma masasına yaslanmış ve ellerini saçlarına geçirmişti.

Remus telaşla ona baktı- Lanet olsun Remus ne yapıyordu !? Sirius ile yakın olalı bir kaç gün olmuştu ve onun iyiliğini düşünmeye başlamıştı..gözlerini ondan alamıyordu....

Sirius Remus'un penceresine bir kere bile bakmadan tişörtünü çıkartıp bir kenara attı.

Remus'un kalp atışları hızlanıyordu. Yutkundu ve hızla perdeyi kapatıp kızarmış bir yüz ile pencereye yaslandı.

Remus kafayı yediğini düşünüyordu..Neden bir erkeğin vücudunu görmek onu bu kadar garip hissettiriyordu, kalp atışları hızlanıyordu, vücudundaki kan yanaklarına çekiliyordu...Remus hiç bir şey anlamıyordu..

......Remus istemeden Sirius'a aşık oluyordu....

Why?... wolfstar (AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin