Buzlar

129 11 19
                                    

Sirius'a mı öyle geliyordu yoksa yol fazla mı uzundu ? Tamam tamam bekli kestirmeden değilde yolu birazcık uzatarak gitmiş olabilirdi..yani birazcık sadece...15 dakikacık.

Bisikleti sürerken ara sıra onun beline tutunmuş olan Remus'a bakıyordu.

- Eee alışabildin mi yeni evine ?

Remus transtan çıktı ve başını salladı.
-Yani sayılır diyelim, eski evini bırakmak kolay olmuyor.

Sirius başıyla hafifçe bunu onayladı. Ortam çok sessizdi çünkü sadece ikisi, bisiklet ve eğer geldiğinde erimiş olursa bu sefer babasının gerçekten kafasına çakı atmasına sebep olacak bir paket buz vardı.

Sirius bir süre sonra durdu ve Remus'u bisiklette bırakıp kenardaki marketten çikolatalı bir dondurma aldı.

Geri döndüğünde Remus anlamsızca dondurmaya bakıyordu.
- O çikolatalı mı ?

Sirius başını salladı.
- İkimiz için aldım, sen ye ben kalanı yerim.

Hafif gülümsedi ve paketi açıp dondurmayı Remus'a uzattı.
Remus Sirius'un anlam veremediği bir heyecan ile dondurmayı aldı ve yemeye başladı.

Sirius tekrar binip sürmeye devam ederken ara sıra Remus ona yemesi için arkadan dondurmayı uzatıyordu ve Sirius buna hayır diyemiyordu.

İndikten sonra Sirius Remus'a baktı ve kıkırdadı.
- Ağzının her yeri çikolata olmuş, dur sileyim.

Remus hafif kızarırken Sirius yaklaştı ve baş parmağının hafif dokunuşları ile Remus'un dudağını sildi.Nedense yapmak istedikleri için kendini zor tutuyordu çünkü Remus'un dudakları onu resmen çağırıyordu.
- Böyle temizlenmiyor...yıkaman gerekecek ya da..

Remus nasıl oluyorsa hiç bir şey yapmadan Sirius'un yaklaşmasına izin vermişti, sanki beyni kontrolün artık kendisinden çıktığını anlıyordu.
- Ya da..?..
Diye mırıldandı gittikçe birbirine yaklaşan iki dudak arasından.

- Görünüşe göre buzları almışsın ha Sirius.

Sirius kalp krizi geçirmişti, yani ölmüş olması gerekirdi her halde.
Korkudan geberirken yavaşça başını salladı.

- A-Aldım tabii babaaa.

Yine sana yine sanaaaaaaa ve diğer okurlara, biliyorum uzun zaman boşladım ve işte dkxmskcjskcmx xsultanstrange

Why?... wolfstar (AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin