304 43 1
                                    

━━━━━
"Ve gün ışıdığında gitmek zorundayım

Ama bu gece seni çok sıkı saracağım"

━━━━━

07:07 pm., gün batımı zamanı

Kai bu anı kaçıramazdı. Bu, öğle yemeğinden hemen sonra günün en sevdiği bölümüydü. Odasına girdi ve pencereyi açtı daha sonra çevik bir şekilde evinin çatısına tırmandı. Sarı kapüşonlu cebinden kulaklıkları çıkardı ve kulaklarına takarak en sevdiği şarkıyı açtı. Batan güneşe bakarak, şarkının sözlerini sessizce mırıldandı ve bacaklarını ritme göre salladı.

Gün batımını neden bu kadar çok seviyor diye sorabilirsiniz.

Bunun için iki sebep var.

İlk sebep altın, pembe ve mor tonlarla renklendirilmiş gökyüzüydü. Arka planda gökyüzünde dans edermişçesine uçan kuşlar, ve sanki bir fırça yardımıyla gökyüzüne eklenen bulutlar.  Bu manzara, dünyadaki en değerli resimlerin çoğundan daha iyi görünüyordu. Çatıda, kulaklıkların kulağındayken, zorlu ve sıkıcı gündelik hayattan bir an için uzaklaşarak izlemek özellikle harikaydı. Bence herkesin bazen böyle bir molaya ihtiyacı var. Hayat ezici ve berbat olabilir, ancak kimse bize böyle olacağını söylememişti. Demek istediğim, tüm bunlar okula gidiyor ve tüm bu sorunlar ve bu yetişkinlik arayışı bizi her şeyin önüne geçirebilir, değil mi? Bazen çocukluğa geri dönüp tekrar mutlu bir çocuk olmak güzel olurdu.

İkinci neden, her akşam gün batımından sonra Kai'nin yakın arkadaşıyla buluşmasıydı.

Arkadaş iseler neden gün boyunca buluşmadıklarını merak ediyor olabilirsiniz. Kai'nin arkadaşı ondan büyüktü, üniversiteye gidiyordu ve tabii ki çok meşguldü. Bu yüzden gündüz buluşamıyorlardı ve ayrıca her akşam Kai'nin evinin çatısında birbirlerini görüyorlardı.

"Yarın görüşürüz Güneş ve merhaba Bay Ay."  Kai, güneşin gözden kayboluşunu ve güneşin ardından yükselen ayı seyrederken bu sözleri mırıldandı.

"Ve favori erkeğime merhaba." Kai arkasından gelen ses ile döndü ve arkadaşının kafasının yatak odası penceresinden dışarı çıktığını gördü. Genç olan elini en sevdiği arkadaşına uzattı ve çatıya çıkmasına yardım etti.

"Merhaba Yeonjun hyung. Tam zamanında geldin."  Huening, arkadaşının yanına oturup ona hemen sarılmasını izlerken gülümsedi. Kai de ona sarıldı ve sessizce iç çekti. Arkadaşının sarılmalarını özlemişti.

"Her zamanki gibi dostum." Yaşlı olan Kai'nin arkasına geçerek Kai'nin kafasını okşamaya başladı.  Kai gözlerini bir anlığına kapatarak tekrar gülümsedi. Şimdi eskisinden çok daha iyi ve güvende hissediyordu. Onu tutan ve onu saran kollar ona tam da bu duyguları veriyordu.

"Beni özledin, değil mi?" Yeonjun, gökyüzündeki ilk yıldızlara bakmaya çalışırken sordu. Kai ona baktı ve sonra sessizce kıkırdadı.

"Elbette, saçmalamayı kes." Kai gülümseyerek ve hafifçe kızararak cevap verdi.

"Kahretsin, nasıl bu kadar tatlısın?" Yeonjun, Kai'nin yanağını sıkıp oraya küçük bir öpücük koyarken söyledi.

"Doğuştan gelen yetenek, sanırım." Yeonjun gülmeye başladı. Kai gözlerini devirdi ve ardından o da güldü. Bu yüzden her akşamı Yeonjun'la geçirmeyi seviyordu, etraflarında neler olup bittiği umurlarında değildi, en önemli şey birlikte olmalarıydı.

daylight | yeonkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin