Bölüm 8

47 1 0
                                    

...Bir kaç saat sonra Volgograd a varmak üzereydiler. CPADA nın Rusya merkeziyle iletişime geçmeye çalışan Ben , aynı zamanda merkezin koordinatlarını belirlemeye çalışıyordu. "Çok mutlu bir ekibiz değil mi ?" Ethan kinayeli bir şekilde çıkış yapmıştı. "Merkezden çıktığımızdan beri varış noktası ve görev hariç hiç bir ses çıkmadı kimseden , halbuki çok mutlu bir ekip olduğumuzu sanıyordum." Görünüşe göre Ethan ın konuşmasının hiçbir etkisi olmamıştı ki kimse cevap dahi vermedi.

Sessizliği bozan kişi Scarlett oldu "Ethan haklı olabilir , biraz neşelensek hiçte fena olmazdı." Ethan , Scarlett a teşekkür ederim bakışı attı. Konuşmaya sonradan dahil olan Ella ise her ikisinide onaylayıcı cümleler kurarak koltuğundan kalktı ve uyuşmuş olan belini kontrol etti. "Teressa sesinin güzel olduğunu duydum , bize neden şarkı söylemiyorsun." dedi Ben. Birkaç ısrar nidaları ve alkışlamadan sonra Teressa şarkı söylemeye başladı. Ortam gittikçe ısınıyordu , Ethan aracı otomatik pilot moduna aldı Edward ın yanına uzandı ve kafasını Edward ın dizlerine koydu. Şarkı ve eğlenme seslerinin olmasına rağmen kısık sesle ve hafif bir gülümseme ile konuşmaya başladı "Dün gece ormanda güzelçıkardın dostum , tebrik ederim" Edward elleriyle Ethan ın ağzını kapattı ve kulağına yaklaştı "Sen bir pisliksin bunu biliyorsun değil mi?" o da Ethan gibi gülümsedi ve ona göz kırparak ellerini ağzından çekti ve doğruldu.

"Yasak Bölge ! Lütfen kimliğinizi doğrulayın. Yasak Bölge ! Lütfen kimliğinizi doğrulayın." telsizden gelen seslerle doğrulup koltuğuna koşan Ethan ani bir şekilde cevap verdi "Ben CPADA Gizli Servis Direktörlüğü Istihbarat ve Dil Uzmanlığı Üst Yöneticisi Ethan Miller , amacı gizli olan bir görev için ülke sınırlarına giriş yapmış bulunmaktayız" konuşurken havalı hareketleriyle tüm ekibi güldüren Ethan , susmaları için onlara işaret yapıyordu. Bir dakika bekledikten sonra telsizden cevap geldi "Kimlik bilgileriniz bulunamadı , lütfen ülke sınırlarını terk edin" gelen cevaptan oldukça şaşıran Ethan konuşmaya devam etti "Gizli bir görev için buradayım , rotamızı koruyoruz. Rotamız hariç hiçbir yere sapmayacağız , tesekkürler" Telsizdeki kadın sesini yükselterek konuşmaya devam etti "Tekrar ediyorum sınırları terk etmeniz gerekiyor aksi takdirde aracınıza ateş açılacaktır." Konuşmalar sonrası herkes doğruldu. Edward arka kapsüldeki roketin başına geçti , Ben merkezle bağlantı kurmaya devam ediyordu , Teressa ve Scarlet yan kapsüllerdeki silahların başına geçti. "Talimatlara uymadınız, destek birlikleri yollandı. Lütfen sınırları terk edin , tekrar ediyorum sınırları terk e.." telsizi kadının yüzüne kapayan Ethan , Ella ya direkt veriyordu. Ella ile iş bölümü yaptıktan sonra Edward a bağırdı "Çapkınlıktaki maharetlerini silah başında da göstersen çok iyi olur Edward , umudum sensin" kahkaha atarak Edward a baktı. "Aşağı indigimizde bana iki içki borçlusun kaptan" gülerek cevap verdi Edward. "Aşağıda görüşürüz o zaman , tabi inebilirsek" Ethan da gülerek cevabını yapıştırdı.

Rüya TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin