Bölüm 10

47 0 0
                                    

Edward geri dönüp Ethan ve Ella yı almaları gerektiğini söylüyor fakat Ray ısrarla 2 kişi için bütün örgütü riske atamayacağını söylüyordu. Bağırışlar ve kavgalar dakikalarca bitmek bilmedi , araç inliyordu. Merkeze vardıklarında odalarına gectiler , kaldıkları odalar ayrı ayrı değildi. Hepsi aynı odada kalıyordu. Kendilerini yatağa attılar ve hem düşünüp hemde tartışmaya başladılar.

"Neden buna izin verdiniz anlayamıyorum ? Onları orada bırakmak aklınıza nasıl yatabildi" Edward çok sinirliydi ve bağırıyordu. Ben uzandığı yatakta doğruldu ve o da konuşmaya başladı "Bunu yapmaması için Ray le çok kavga ettim fakat dinlemedi. Son emir onda olduğu için hicbirsey de yapamadık" ayağa kalktı ve bir o tarafa bir bu tarafa doğru yürümeye başladı. "Onları orada ölüme terkedemeyiz , birşeyler yapmalıyız burada böyle duramayız." Edward sözlerini bitirdi ve odadan çıktı. Her zamanki gibi yine müthiş bir kalabalık vardı fakat Edward kalabalığı görmüyor hızlıca yoluna devam ediyordu.

Ray in odasına kendini attığında herkesin birseylerle uğraştığını gördü. Toplantı öncesi hazırlık yapıyorlardı , herkes birseyler araştırıyor bir yandan da telefonlarda başkalarıyla konuşuyorlardı. Edward sessiz sedasız bir köşede oturup kendi kendine planlar kuruyordu ve cok gergindi. Hazırlıklarını bitirdikten sonra herkes teker teker toplantı odasına geçti.Ben , Teressa ve Scarlett da oradaydı. Ray bilgilendirmeyi yapıyor ve heyetin önerilerini alıyordu. Konuşmaya herkes katılmıştı zaman zaman sesler yükseliyor zaman zamansa sakince konuşmalar oluyordu. Toplantı odasına hızla giren bir subayın uyarısıyla televizyonu açtılar.

"Saygıdeğer Rus Birliği halkı , ben General Nikolay. Bildiğiniz üzere birkaç saat önce bir suikaste uğradım. Suikastcilerin sadece 2 si yakalandı fakat ikiside işimize yaradı. Ikisininde ifadesinde saldırıyı düzenledikleri örgütün üyelerinin Volvograd da bulunan askerler olduğu doğrulandı..." Ray kısık bir sesle "Yalan söylüyor , ikisininde böyle birşey söylemeyeceklerini adım kadar iyi biliyorum" dedi

"...Bu Volvograd şehrinin ulusumuza yönelik yaptığı ikinci ihanet olarak kayda geçti. Bu ulusca birlik olmamız gerektiğinin bir göstergesi , böylesine birlik beraberlik gerektiren bir günde birbirimize sıkıca sarılmalıyız ve güçlerimizi Volvograd karşısında birleştirmeliyiz. Genç , yaşlı , kadın , erkek , çocuk , asker , sivil her ne olursanız olun ulusunuza yapılan ihaneti unutmayın ve ordumuza katılın. Volvograd da ki rus milliyetçilerine sesleniyorum eğer sizde oradan kurtulup bizimle olmak istiyorsanız hala zamanınız var. Yarın gün kararıncaya kadar Volvograd da bulunan birliklerimize sığının ve sizi bölgeden tahliye edelim , eminim yarın hava karardıktan sonra orda olmak istemezsiniz." Televizyon yayını kesildi ve normal yayınlar devam etti.

Rüya TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin