Lily , kapi acildiktan sonra iceriden gelen ciglik ve bagirislarla sarsildi. "Ella Meyer ?" diyerek sorgulayici bir bakis atan Lily , kapiyi acan kisinin "Iceride , yalniz suan cok ciddi bir isle ugrasiyor. Bolmenizi tavsiye etmiyorum" demesiyle biran duraksadi ve Ella'nin ne is yaptigini sordu. "Ella suanda milli beyzbol liginin final macini izliyor ve oldukca sinirli" dedi kapidaki esmer bayan. Yuzundeki hafif gulumsemeyle Tom'a iceriyi gosterdi Lily "Dogru yere geldik Tom , Ella burada" demesini tamamlamadan ikinci bagiris ile birlikte iceri girdiler. Lily iceri girdiginde gordugu manzara karsisinda sok oldu ayni zamanda da soylentilerin dogrulugunu gozuyle onayladi. Ev salona acilan genis bir hol ve salonun hemen sag kosesindeki somine ile goze carpiyordu. Duvarlarin cogu madalyalar , plaketler , belgeler ve eski resimlerle kapliydi. Salona girildiginde ise eski amerikan tarzinin salonda agirlikli olarak kullanildigini goruyordunuz. Los bir isik sade fakat oldukca etkileyici mobilyalar ortami gittikce cekici bir hale sokuyordu. Buyuk , genis ve -gorunusunden anlasildigi uzere- rahat bir koltuga yayilan Ella iceri giren kisilerin kim olduguna bakma zahmetine girismeden maci izlemeye devam ediyordu. "Yeni Amerika , Yeni Duzen , Yeni Birlik" dedi Lily ve sozlerini bitirmeden Ella'nin bagirislarini kesip "Neden buradasiniz ?" dedigini duydu. "Ella orgut yeniden toplaniyor ve bu sefer dahada gucluyuz. 10 Yillik bosluk boyunca calismalara hiz verildi ve yeni projeler gelistirildi. Ve biz en iyi elemanlarimizi toplayarak bir takim olusturacagiz." Ella , Lily'nin anlattiklarini dinlerken Tom evi inceliyordu. Resimlere dikkatlice bakiyordu. Lily konusmaya devam ederken Ella sert bir cikisla konusmaya basladi. "Tim orgut icin cok calisti. Butun hayatini orgut uzerine kurdu. Ve sonunda kendini orgut icin feda etti. Peki siz ne yaptiniz hanimefendi ? Guzel giyinip havali hava araclarinizla buraya gelip ikna edici cumleler kuruyorsunuz. Peki bu beni ikna edebilecek mi ? kesinlikle hayir. Hayatimizi insanlara adadik onlar icin calistik , peki onlar karsiliginda ne yaptilar ? bir hic. Biz onlarin hayatlarini kurtarmaya calisirken onlar sadece izlemekle yetindiler." Ella sesini yukselmisti ve konusmalarinda cogu kez sinirden kopurdugunu gorebiliyordunuz. "Kendinizce cok hakli sebepleriniz olabilir bayan Ella fakat siz bizim en onemli uzmanlarimizdansiniz. Size gercekten cok ihtiyacimiz var." Tom salondan gittikce uzaklasmisti ve evin buyusune kapilmis bir sekilde resimlere bakmaya devam ediyordu. "Peki bayan Lily benim bu projeden kazancim ne olacak ? Hayatimi insanlar onunde harcadim ve en sonunda ne oldu , butun gun boyunca yaptigim su lanet koltukta oturarak televizyon izlemek ve onume gelen herkese bagirmak." Eski ahsap oyma olan kayin dolaptan eski albumler cikardi ve anlatmaya basladi. "Tim benim yasam kaynagimdi.Orgutte her zaman yaninda oldum ve ona destek oldum. Iliskimizi herkesten sakladik ve bu cok zor oldu." Lily sasirmis bir yuz ifadesiyle Ella yi dinliyordu "Bunu bilmiyordum bayan Ella fakat size verebilecegim en buyuk firsat hayatinizi yeniden kazanmaniz. Hayatinizi bir koltukta tek basiniza gecirmek mi yoksa baris ugruna savasmak mi ? Sizin hayatiniz , sizin tercihiniz bayan Ella. Sizi tanidigim icin cok mutlu oldum.Tom gidiyoruz." diyerek koltugundan kalkti ve Tom ile beraber kapiya yoneldi. Hava aracinin hazirlanmasini beklediler ve hazir olunca araca binmek icin yuruduler. Araca binmeye yakin arkalarindan gelen sesle birlikte duraksadilar. "Tom , Ella hanimin esyalarini tasimasina yardim eder misin" esyalari araca yukledikten sonra ana kapsule oturup kemerlerini bagladilar. Aracin havalanmasi ardindan Lily gulumsedi "Pisman olmayacaksiniz Ella hanim , birlikte cok guzel isler yapacagiz." gokgurultuleri ve bardaktan bosalircasina yagan yagmurla birlikte yeni rotalarina koyuldular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Takımı
AdventureCPADA(Central Power And Defense Agency) , Tim James tarafindan kurulmus son derece gizli bir orguttur. Hukumetten bagimsiz olarak gorev yapan CPADA yillarca cesitli ajanlar , askerler , uzmanlar ve analistler yetistirmistir. CPADA 10 sene once yapti...