Bölüm 3

62 4 0
                                    

Yağmur hızla yağmaya devam ediyordu. Kara bulutlar arasında süzülen araç yogun manevralarla yoluna devam ediyordu. Ella yı bekleyen özel araba için yere indiler ve Ella yı aracına bindirip kalacağı otele yolladilar. Ella yı yolculadıktan sonra araca geri binip yeni rotaları için yola koyuldular. Kemerini bağlayıp tedirgin sesle konuşmaya başladı Tom "Sıradaki rotamız California. Teressa Johanson için görüşme düzenleyeceğiz , bu bilgi öncesinde ona bildirildi ve bizimle konuşmak istediğini belirtti. Anlayacağınız Teressa nın bugün bizim tarafımızda yer alacağını düşünüyorum." Yolculuklarının devamında Lily nin memnuniyeti yüzünden belli oluyordu , en zor olacağını düşündüğü üyelerden birini ekibe dahil etmenin mutluluguyla iyice motive olmuştu. California semalarında süzülürken son kez dosyaları inceleyip konuşmalarına hazırlandı Lily. Şehrin CPADA istasyonlarından birinde araçlarından inip onlar için hazırlanmış CPADA özel üretimi E3 model lüks bir jeep e bindiler ve yollarına devam ettiler. Sahil kıyısındaki parkta durdular ve Teressa yı beklediler. Kısa bir bekleyiş sonrası Teressa yı alıp hem şehri gezinmek hemde konuşmak için hareket ettiler. "Bayan Teressa , danışmanlarım sizinle yeteri konuşmayı ve bilgilendirmeyi yapmışlar. Konuşmalarından olumlu düşüncelerde olduğunuzun kanısına vardım fakat bunları sizin ağzınızdan duymak istedim." Açıklayıcı bir konuşma sonrası karara vardılar ve Teressa da gruba katılan ikinci üye oldu. Kısa bir şehir turu sonrası Teressa yı evine bıraktılar ve adamlarına haber verip Teressa nın evine araba yolladilar. Aynı şehirde bulunan

Scarlett la konuşmak için yola koyuldular. Tom karada olmanın verdiği mutluluk ve güvenle daha enerjikti "Örgüt kapatildiktan sonra Scarlett yatına atlayarak dünya denizlerini dolasmis ,  bugunde bizim için bir gezinti planlamış , görüşmeyi yatında yapacağız." Arabayla limana gidene kadar Lily nin keyfi iyice belli oluyordu. Arabanın açık camlarından duyulan yüksek sesli müzikle keyiflerine keyif katıyorlardı. Liman a ulaştılar ve arabadan ayrılıp marina ya yürüdüler , bir kaç dakika daha bakındıktan sonra ileride bekleyen Scarlett ı gördüler. Ve yanına doğru yürüyüp yat a çıktılar. Yat beyaz lake kaplama parkeler , yelkenlerdeki motifler , altın ve inci rengi gövdeler ve lüks eşyalarla göz kamaştırıyordu. Yatın arka tarafına oturdular ve güneşi tenlerine misafir ettiler. Görevlilerin hazırladığı soğuk kokteyller ile sunulan küçük atıştırmalıklar Tom un bir hayli dikkatini çekmişti. "Bizi yatınızda ağırladığınız için öncelikle size çok teşekkür ediyoruz. Bir projemiz var ve bu size önceden bildirildi. Bu projede yer alırsanız bizi gerçekten çok mutlu edersiniz." Dikkatli bir şekilde konuşurken Tom un yiyeceklere hiç görmemiş gibi saldırmasına karşı gülmemek için kendini çok sıkıyordu. "Proje hakkinda bilgilendirildim ve olumlu bir proje olduğunu düşünüyorum. Fakat grupta olacak kişiler hakkında bilgim olması gerekli buna göre kararımı vereceğim." Dedi Scarlett . Lily neden gerekli olduğunu sordu fakat anlatilanlarin doğruluğunu içinden onayliyordu. Scarlett buyruksuz olarak çalışmaya alışkın bir insan ve grup çalışması hakkında ciddi sorunları vardı. Çoğu zaman kavgalar dolayısıyla cezalar almıştı. Bu nedenle yanındaki kişilerle ilgili bilgi almak istemesini Lily çok normal karşıladı ve ona kişilerin adlarının yazılı olduğu belgeyi uzattı. "Bu elemanlardan bazılarını tanıyorum fakat okuduğum kadariyla çok çeşitli bir kadro olmuş , bu kadar farklı kişilikleri bir arada tutmak oldukça zor bir bayan Lily."  Okuduğu belgeleri Lily nin önüne koydu ve kokteylinden bir yudum aldı. "Önyargılı davranmayın bayan Scarlett bu oldukça iyi düşünülmüş bir proje ve seçtiğimiz kişiler başkalarıyla uyum sağlayabilecek profesyonellikte kişiler. Aranızda problem yaşayacağınızı sanmıyorum bu nedenle kararimda ısrarcıyım." Söylediklerini çokta takmayan Scarlett a bakarak ayağa kalktı "Yeniden bizi ağırladığınız için teşekkür ediyoruz , eğer kararınızı değiştirecek olursanız bize bu geceye kadar haber verin aksi takdirde örgütle ilişkiniz kesilecek." Yat marina ya yaklaştı ve Lily ile Tom limanda bekleyen arabalarına binip yeni rotalarına koyuldular. Lily nin morali bozuldu fakat hala kalan üyeleri davet etmek için gerekli olan enerjiyi toplamak için belgelere odaklandı ve derin bir nefes aldı. Sıradaki rotaları için istasyonda bekleyen araçlarına bindiler ve hazırlanmaya başladılar "Efendim Scarlett Claffin in boşluğunu doldurmak için merkeze haber veriyorum ve yeni üyeler tarattırıyorum." Hızlı bir konuşma sonrası tabletinden merkezle bağlantı kurmak için tabletini açtı "Çok aceleci olma Tom , gece daha uzun." Dedi gülümseyerek. Ve yeni rotaları olan New York City e ulaşmak için araçta yerlerine oturdular ve kemerlerini bağladılar.

Rüya TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin