Bölüm 4

31 3 0
                                    

Bir saat sonra hava aracı New York üzerinde geziniyordu istasyona ulaştıklarında yeni bir araba tahsis ettiler ve Manhattan a doğru yola koyuldular. "Efendim sıradaki üyemiz Ethan Miller , kendisine ulaşılmaya çalışıldı fakat bir cevap alamadık. Sadece çalıştığı yer hakkında bilgi edindik ve şuanda oraya gidiyoruz." Tom konuşmasını bitirdi ve camından New York caddelerini izledi. Lily oldukça sabırsız ve bir o kadar da heyecanlıydı. Ethan ı alacaklarından emindi fakat yinede içindeki ukteyle birlikte hafif bir korku vardı. Ethan ın çalıştığı dans kulübünün önünde durdular. Indiklerinde sırada beklemek zorunda kaldılar çünkü çok yoğun bir geceydi. Nihayet içeri girebildiler ve kendilerine bir yer buldular. Kulüp, girişindeki iki antik Yunan kolonlarıyla göz kamastiriyordu. Ilk girdiğiniz anda aşağı inmek için altın yaldızlı merdivenleri kullaniyordunuz. Bar gayet büyük ve coşkuluydu , her bir yandan gelen renk renk ışıklar yüzünden ortam gayet renkliydi. Bar bölümü ise tamamen aynaliydi ve aldığı ışıkları etrafa yansıtıyorlardı. Gösteri ışıkların kapanması ve DJ in sesinin duyulmasiyla başladı. Iki bikinili kız sahneye çıktılar ve dans etmeye başladılar,  ortam iyice ısınmıştı ve coşku artıyordu. Işıkların bir anda sonmesi ve müziğin kesilmesiyle herkes duraksadı , taki bütün spotlarin sahneye dönmesi ve sahne önlerinden ateşlerin çıkmasına kadar. Ethan alt platform dan sıçrayarak sahneye giriş yaptı ve müzik sesleri yükselerek tempo iyice arttı. Dans ve şovlar bittikten sonra müzikler devam ediyordu fakat sahne perdeleri çekilmişti. Lily ve Tom sahneden kulise geçtiler ve Ethan yazılı kapıyı buldular. Kapıyı açtıklarında ışıkların loş olduğu bir oda ve eski caz parçalarının kısık seslerini duydular. Ethan koltuğunda yatıyordu. Iceri girdiklerinde dogruldu ve gelenlere manalı gözlerle baktı. "Lil..." tam konuşmaya baslayacakken Lily tarafından sözü kesildi "Lily Flicker , CPADA adına geldim" Lily nin bakışlarındaki çaresizlik Ethan tarafından sezildiki Ethan gözleriyle Tom u işaret etti. "Tom bizi biraz yalnız bırakabilir misin, herhangi bir durumda sana haber vereceğim" dedi Lily kapıyı göstererek. Tom onaylarcasına başını sallayarak odadan çıktı. "Burda ne arıyorsun" meraklı bakışlarla çıkıştı Ethan. "CPADA yı yeniden kurdum ve yeni bir takım projesi planladım ve bu takımda seninde bulunmanı istiyorum. Hem birimindeki başarın hemde grupta güvenebileceğim birinin olması nedeniyle sana çok ihtiyacım var."  Konuşmalarına devam ettiler ve Ethan daha ilk cumlelerinde kabul ettiğini üstü kapalı da olsa belli etti. "Peki kendini nasıl gizledin , bunu nasıl basardın. Yakalanma riskin çok fazla." Diye ekledi Ethan. Lily bunun üzerine devam etti "Bir şekilde yaptım işte ama bundan sonra yanımda bulunacak ve güvenebileceğim birine ihtiyacım var bu yüzden katılmanı çok istiyorum." Konuşmalarını daha bitirmeden kapının tıklatma sesini duydular. Tom , Scarlett in aradığını ve ekibe girmek istediğini bildirdi. Lily hafif gulumsemeyle bir hava aracı yollanmasini emretti. Konuşmalarının sonuna geldiklerinde anlaştılar ve takıma giren dördüncü kişide Ethan oldu. Vedalastilar ve Lily odadan çıktı Tom u da alarak arabalarina bindiler ve kalacakları otele gittiler. Lily bu gece farklı hissediyordu büyük bir heyecan ve hırsla başladığı bu işi yüzüne gözüne bulaştırabilirdi. Bunun için çok dikkatli olmalıydı. En ufak bir hatası canına bedel olabilirdi. Derin düşüncelere dalarak uyudu. Sabah erkenden yola çıktılar ve yeni üye adayı olan Edward için yola koyuldular. "Efendim yeni rotamız Staten Island oraya Edward Goldberg için gidiyoruz." Tom yarı ayılmış haliyle rapor vermekte zorlanıyordu. James' s Bar adlı barın önünde durdular ve Edward ın bara gelmesini beklediler. Arabada biraz uyukladıktan sonra bar açıldı ve bara girdiler. Edward çok ünlü bir askerdi. Irak ta görev yapmış fakat ABD ye geri döndüğünde orgur kapatılıyordu ve o da tutuklanmıştı. "Edward danışmanlarım sana bilgi verdiler , bildiğin gibi yeni bir takım oluşturuyoruz ve askeri başarıda senden başkasını dusunemezdik." Tom bu arada her zaman olduğu gibi etrafı dolasiyordu. Barın her yerinde farklı objeler vardı. Ella nın evinde olduğu gibi bu barda da eski fotoğraflar ve belgeler asılıydı. "CPADA nın yeniden birlestigine gerçekten çok sevindim fakat bu proje konusunda derin çalışmalar yapmış olmanız gerekir ki sağlam bir temel atılsın , Tim elinden geleni yaptığı halde örgütü ayakta tutamadı. Ama Tim insanların üzerinde çok barışçıl ve etkiliydi. Aynı zamanda oğlumun vaftiz babasıdır. Onun hepimiz üzerinde çok emeği var , tek sorum şu siz bu emeklerin altında ezilecek misiniz yoksa sizde örgüt için elinizden geleni yapacak mısınız" Lily , Edward ı dikkatle dinledi ve onu asla hayal kırıklığına ugratmayacagini yakında planları gerçekleşirse bütün dünya nın CPADA hakkında konusacagini söyledi. Bir süre daha konustuktan sonra anlaştılar , Lily ve Tom arabalarına bindiler ve merkeze donmek için yola koyuldular. "Efendim son kişi Ben Adam Hethcote bilginiz dahilinde iki gün önce örgüte ve takıma girmeyi kabul etmişti onun için de bir araç yollandi. Ve bütün üyeler toplandı otellerine goturuluyorlar" Lily ani ve sevinçli bir şekilde "Sonunda başardık Tom" diye bağırdı. Mutlu bir şekilde istasyon a gittiler ve araçlarına binerek merkeze doğru yola koyuldular.

Rüya TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin