Bölüm 9

36 0 0
                                    

Rusya daki karargah daha disiplinliydi aklınıza gelebilecek her yerde askerler vardı. Iklim koşulları nedeniyle heryerde geniş ve sıcak hava üfleyen pervaneler vardı. Alan olarak daha dar bir bölgeye kurulsada bu merkezde oldukça nitelikliydi. Makinalar ve robotlar heryerdeydi , öyleki koridorlarda başkasına çarpmadan veya ayağına basmadan ilerlemeniz imkansızdı.

Herkes bir telaş içerisindeydi , biryerlere yetişmek için koşturanlar görülüyordu. Takım önlerinde komutan Ray ile yürüyorlardı , sıkışıklıktan şikayet ediyorlardı fakat yürümeye devam ediyorlardı. Farklı farklı üniformalı askerler hızla ilerliyorlardı. Sonunda toplantı odasına vardılar. Olaylar pek bekledikleri gibi gelişmiyordu. Toplandıkları oda çokta görkemli değildi ve eşyalar pekte rahat durmuyordu. "Buyrun oturun , vakit kaybetmemeliyiz. Ben Ray , merkezin yöneticisiyim. Lily nin anlattıklarına göre size çok güveniyor. Az önce havada sergilediğiniz şovda cabası. Fakat burasi hiçbir yere benzemez , Amerika da bulduğunuz düzeni ve rahatlığı burda bulamayacaksınız. Rus Birliği savaşta çok büyük başarılar kazandı fakat 6 şehir savaşa karşı çıktı. Böylelikle çok büyük bir savaş çıktı. 6 şehri de Rus Birliği askerleri kuşattı. Fakat şehirler tek tek düşmeye başladı. Volgograd askerlere karşı hala direnmekte fakat güçleri çok azaldı böyle devam ederlerse Rus ordusuna karşı dayanamazlar. General Nikolay bugün kendi sarayında büyük bir balo verecek , sizin Rusya da ki ilk görevinizde bu. Baloya gidip daha fazla bilgi toplayacaksınız , hatta yeni saldırılarında planlarını almaya çalışacaksınız. Bunlar ilk bilgileriniz , detaylı bilgiler size verilecek. Şimdi gidin ve hazırlanın vaktiniz çok az." Ray gözünü bile kırpmadan bitirdi konuşmasını. Takım bu kadar bilgiyi daha sindiremeden hazırlanmaları için götürüldüler.

Aksama doğru hazırlıkları bitmek üzereydi. Ilk önce Teressa gözüktü ve göz kamaştırıyordu. Swarovski taşlarla kaplanmış kırmızı kıyafeti ve kıyafetini tamamlayan takılarıyla büyüleyiciydi. Saçlarınıda sıkıca at kuyruğu yapmıştı ve toka olarak CPADA nın küçük bir silüeti olan taşlı tokayı takmıştı , yanında da Edward gözüktü. Oda gayet şıktı, özel yapım takım elbisesi ve rugan ayakkabıları göz dolduruyordu. Yakasına iliştirdiği eski fransız fularıyla adeta bir beyefendi gibi gözüküyordu. Arkalarından Ella çıktı , gayet sade ve modern bir tarza bürünmüştü. Biraz maskülen duruyordu fakat bu ona güven veriyordu. Bol kesim ve yerlere kadar uzanan siyah eteğin üstüne deri bir ceket giymişti , gözlükleri ve eldivenleride tarzını tamamlıyordu. Kıyafetlerine Gps ve ses kayıt çipleri yerleştirildi ve uçağa bindirildiler. "Takımlar fazla sıkıyor olmalı Edward , pek rahat gözükmüyorsun" gülümseyerek Edward a sataştı Ella. "Bir beyefendiyle bu şekilde konusmayınız bayan Ella , centilmenliğimi bozmak istemiyorum" bir yandan yakasındaki fuları çekiştirirken Ella ya cevap verdi Edward.

Hava kararmıştı ve uçak saraya çok yaklaştı. Son kontrollerini yaptılar ve planları bir kez daha gözden geçirdiler. Saraya indiklerinde güzelce ağırlandılar ve içeri girdiler. Saray oldukça görkemliydi ve Slav mimarisini tamamen yansıtıyordu. Balo salonuna girdiler ve yerlerine ayırılan yere oturdular. "Edward , Teressa ve Ella beni duyuyor musunuz ?" Kısık seslerle duyduklarını belirttiler.  "Peki güzel. Scarlett , Ella ya ; Ben ise Edward a direkt verecek. Bende Teressa ile irtibatta olacağım." Ray kameralardan onlara yeniden bakarak sözlerine devam etti "General Nikolay salona gelmek üzere , sahte isimlerinizi sakın unutmayın. Nikolay la konuşmanız gerekecek ve ağzını arayacaksınız. Dikkat çekmemeye çalışın , güzel görünüyorsunuz."

Rüya TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin