Bölüm 11

20 0 0
                                    

Daha ilk göreve başlamadan grubun neredeyse dağılması morallerini bir hayli bozmuştu , herkes oldukça gergin ve sinirliydi.

Bugün Volvograd a baskın düzenlenecekti , ilk görev yerlerinin Volvograd olmasına rağmen Ethan ve Ella yı kurtarmak için tam tersi istikamete St. Petersburg a gidiyorlardı. Helikopterde herkes farklı bir tarafa dalmıştı hatta birbirleri arasında hiçbir konuşma geçmiyordu.

Helikopterin sesiyle karışan rüzgar ve şimşek sesleri yağmur yağacağının habercisiydi. "Merak etmeyin Charlotte bir yolunu bulur ve onları kurtarmamıza yardım eder..." Scarlett önünü sıkıca kapatıp avuçlarına üfleyerek konuşmasına devam etti "...onun istihbaratı güçlüdür ve ekibine oldukça güvenir. Eskiden de olduğu gibi her zaman bir kaçış yolu vardır."

Helikopterin güçlüce sarsılmasından sonra Ben konuşmaya başladı "Peki Ethan ve Ella yı kurtardıktan sonra ne olacak? Örgüte geri dönebilecek miyiz ?" Teressa konuşmaya başladı "Şuan için bu çok belirsiz bir konu , ayrılmadan birkaç dakika önce Ray le konuştum. Ethan ve Ella yı kurtarırsak geri döndüğümüzde bizi hiçbir şekilde yargıya tutamayacaklarını ve örgüte kabul edeceklerini söylemişti fakat şöyle bir durumda varki biz çıkarken çokta barışçıl gözükmüyorlardı..." güldü ve konuşmasına devam etti "...anlayacağınız ne yapacağımız konusunda açıkçası bir fikrim yok , buna zamanla karar veririz." Hava gittikçe kötüleşiyordu ve yağmur yağmaya başlamıştı.

Yaklaşık yarım saat sonra St. Petersburg a ulaştılar. Charlotte un evini yukarıdan görmelerine rağmen etkilenmişlerdi , evin büyüklüğünden çok bahçenin büyüklüğü dikkat çekiyordu. Giriş kapısının yanı sıra bahçenin etrafını çevreleyen büyük duvarların önlerinde de korumalar duruyordu. Helikopter indiğinde rahat bir nefes aldılar ve hızla eve doğru koşmaya başladılar , yağmur şiddetlenmiş rüzgarda yerini fırtına ya bırakmıştı.

İçeri girdiklerinde hazırlık ekibiyle beraber Charlotte onları bekliyordu. "Sonunda gelebildiniz , iyice kurulanın..." Charlotte hizmetlilere ellerindeki polarları misafirlere vermelerini istedi ve konuşmasına devam etti "... uzun zaman oldu Scarlett , hiç değişmediğini görmek güzel demek isterdim fakat yılları yüzündeki çizgilerden okuyabiliyorum. Görünüşe bakılırsa 60 lı yaşlarındasın..." Scarlett , Charlotte un omzuna hafif bir yumruk attı "...fakat gücünün hala yerinde olmasına sevindim."

Ev tamamen orta çağ Avrupası dizaynına göre tasarlanmıştı bunun yanı sıra ahşap oyma tavan kordonlarından sarkan geniş ve renkli , camdan aplikler sayesinde ev dahada egzantrik bir hava yakalıyordu. Iki yanda bulunan geniş ve mermer merdivenler ve bunları tamamlayan antik kolonlara bakılınca evin genel mimarisi belli oluyordu. Bir yandan üstlerini kurutuyor bir yandanda olanları Charlotte a anlatıyorlardı. "Nereye götürüldükleri hakkında bir tahminim var , fakat riskli olabilir. Bu riski göze almaya razıysanız hemen başlayabiliriz..."

Charlotte sözünü bitirmeden hepsi kafalarını sallayarak planı onaylamıştı bile "...güzel , demekki bu gece çok eğlenceli olacak. Adamlarım size yardım edecekler fakat tek bir şartım var o da kimseye gözükmemeniz. Yakalandığınız taktirde ne ben sizi tanırım ne de siz beni..." oturduğu tekerlekli sandalyeyi göstererek konuşmasına devam etti "...buralara kadar yükselmem kolay olmadı , hepimiz bu yolda birşeylerimizi feda ettik. Bende örgütün iyiliği için bacaklarımı feda ettim. Peki sonra ne oldu? İşlevsiz damgası yedim ve örgütten atıldım." Charlotte oldukça gergin gözüküyordu , belliki bu durum onu bir hayli sinirlendiriyordu. Onları geniş zırhlı arabalara bindirerek hemen telefonuna sarıldı.

Rüya TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin