Uzun suredir Tim James'in tablosuna bakan Lily Flicker alicisina gelen haberle deri koltugundan yavasca kalkti ve toplanti odasina giris yapmak icin asansore bindi. Asansor 3. kata geldiginde son kez ustune bakti ve kapinin acilmasini bekledi. Kapi yavasca acildiktan sonra odada derin bir sessizlik olustu ve herkes asansore bakti. Bu Lily'nin orgutteki ilk toplantisiydi bu yuzden heyecanini yururken bile sendeleyerek belli ediyordu. Masada duran kabarik klasorune bakti ve bir yudun su icti. Derin bir nefes aldiktan sonra konusmasina basladi "Beyler ve bayanlar zamanimiz son derece kisitli bu yuzden olabildigince hizli olmaliyiz. CPADA uzun suren bir aradan sonra gorevine devam ediyor. Bu sene simdiye kadar tasarlanmis , uygulanmis ya da gerceklestirilmis en cok basari vaadeden projemizi sizlere sunmaktan gurur duyarim. Iste Ruya Takimi Projesi" dedi ve arkasindaki buyuk led ekranda 6 yuz ve cesitli nitelikte kategorilize edilmis bilgiler belirdi "Iste bayanlar baylar projemizin oyunculari" dedi ve resimleri teker teker buyuterek anlatmaya basladi "Karsinizda Ella Meyer , orgutumuzde istihbarat toplama analisti ve savunma yoneticisi asistani olarak yillarca gorev yapti. BBSB*(BUYUK BEYAZ SARAY BASKINI) da patlayicilari hazirlayan birimin basinda bulunmustur. Sert bir kisiliktir ve disiplinlidir. Baska bir uye ise Edward Goldberg , orgutte yillarca askeri analist ve ust duzey savunma yoneticiligi yapti. Irak Savasi'nda 2 yil komutanlik yapmis ve cok onemli zaferler kazanmistir. Askeriye yonunden ekibin en ust rutbeli kisisi diyebiliriz. Diger bir kisi ise Scarlett Claffin , teknik servis-ozel beceriler subayi ve ust duzey deniz alti kaptani rutbeleriyle bir cok operasyon ve baskinda yer almistir. Teknik bilgi bakimindan takimin lideri olacak bir uyemizdir. Diger bir uye ise "Baris Icin Insan Robotlar" projesinin yoneticisi Ben Adam Hethcote , poligraf uzmani,sistem muhendisi ve bilisim teknolojileri uzmanidir. Washington Enerji ve Elektrik Santrali'ni patlatan ekibin en iddiali uyelerindendi. Bu yonuyle takimin teknolojik beyni olarak gorev yapacak. Baska bir uyemiz Ethan Miller , dil uzmani ve ust duzey savas pilotu . Ayni zamanda gizli serviste ozel ajan olarak orgut icin yillarca gorev yapti. BBSB da istihbarat faaliyetleri ekibinin lideri olarak bulunmustur. Bu yonuyle takimin taktik ve dil lideri olacak. Son uyemiz ise Teressa Johanson , hedefleme analisti ve savas taktikleri asistani olarak gorev yapmistir. Takimin insan iliskileri liderligini Teressa yapacaktir. Iste beyler bayanlar "Ruya Takimi" karsinizda , beni dinlediginiz icin tesekkurler." dedi ve salondan ayrildi. Ana merkeze gecti ve uyelerin yerlerinin bulunmasi icin emir verdi ve odasina cikti. Lily bu isten yana biraz kaygiliydi cunku yillar gecmis ve herkes dagilip farkli bir yasama baslamisti. Kahvesini icerken uyelerin yerlerinin tespit edildigini ogrendikten sonra ozel uretim hava araclarindan birine binerek merkezden ayrildi. "Tom , onlar neredeler" diye siddetli bir cikisla Tom'un yukseklik korkusundan dolayi simsiki kapattigi gozlerini bir anda acmasina neden oldu. "Bugunku rotamiz biraz karisik efendim. Anlasilan bugun butun Amerika'yi dolasacagiz" diyerek elindeki belgeleri Lily'e uzatti ve konusmasini bekleyene kadar kemerine sikica tutundu ve gozlerini kapatti. Lily , Tom'un uzattigi belgeleri aldi ve rotalara bakmak icin tek tek sayfalari karistirdi. Tom'un kafasini dagitmak amaciyla yaptigi konusmalar haricinde hic konusmadi ve sadece disariyi izledi. Yolculuk boyunca hic ses cikarmadan belgeleri uzun uzun okudu. Arada aracin sarsilmalari sonucu dokulmek uzere olan kahvesini kurtarmak icin birkac kez masaya egildi. Bunun disinda hic hareket etmeden belgeleri okudu. Lily cok dusunceli ve ayni zamanda cok kaygiliydi. Bu projenin gerceklesmesi icin cok ugrasmisti ve basarmak istiyordu. Aracin sekreterinin Dikkat ! Kemerlerinizi Takin ; Alcak Nokta cumlesini birkac kez tekrarlamasiyla derin dusuncelere dalan Lily , belgeleri masaya birakip uyustugu kolunu birkac kez ovaladiktan sonra kemerini bagladi. "Tom hazir misin?" dediginde Tom hala yere inmedikmi bakisiyla gozlerini acarak "Oldugu kadariyla" dedi. Aractan inerken Tom , geldikleri yerin ve askerin bilgilerini hizlica vermeye calisirken ayni anda ruzgardan ucusan kagitlari elinde tutmak icin caba harciyordu. Lily evin zilini calmadan once son kez derin bir nefes aldi , ustune ceki duzen verdi ve zili caldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Takımı
AdventureCPADA(Central Power And Defense Agency) , Tim James tarafindan kurulmus son derece gizli bir orguttur. Hukumetten bagimsiz olarak gorev yapan CPADA yillarca cesitli ajanlar , askerler , uzmanlar ve analistler yetistirmistir. CPADA 10 sene once yapti...