V minulej časti
„Ešte budeš prvokovať?“ Spýtal sa tým jeho chraplavým hlasom , bolo v ňom cítiť ,že je nadržaný.
Zdola som započula buchot a výkrik. Justin ma rýchlo pustil a utekal dolu. V ruke držal zbraň , ktorú ani neviem z kade zobral. Utekala som za ním a on rýchlo schoval zbraň , keď zistil ,že to iba moja mama buchotala s riadom v kuchyni a porezala sa.
„Prinesiem ti leukoplast .“ Ponúkla som sa a išla som preň. Podala som jej ho , zatiaľ čo Justin tam stál ako prikovaný
„Ste v poriadku ?“ Spýtal sa jej zdvorilo , ona sa iba pousmiala a prikívla. Ja som už vychádzala schody a Justin išiel rýchlo za mnou
„Amália.“ Ozval sa už za dverami mojej izby
„Kto vlastne si?“ Spýtala som sa ho náhle.
„Justin Bieber a nedávaj mi zas jebnuté otázky.“ Odpovedal mi s tvrdým výrazom v tvári.
„Tak , kde sme to skončili?“ Spýtal sa s lišiackym úsmevom a ja som ho v tejto chvíli prestala chápať. Absolutne zmenil svoje náladu zo sekundy na sekundu , mám pocit že sa v tomto chlapovi stratím
Pritlačil ma na stenu a obtrel si drsne jeho pery o tie moje. A ja som sebou cukla
„Asi som bol k tebe vtedy na 1. krát moc drsný.“ Poznamenal, mala som udivený výraz na tvári ,že si to tak pamätá , veď mal predsa vypité.
„Ako si to pamätám? Vieš nebol som až tak opitý ako sa ti zdalo.“ Poznamenal s úšklbkom
Začal mi jemne bozkávať krk a moja vnútorná bohyňa skákala 4 , 50 už len s toho že je tu.
„Čo keby ti to dnes vynahradím ?“ Vrčí mi do ucha a usmieva sa tým svojim lišiackym úsmevom.
„Justin , nemali by sme.“ Odpovedala som mu jemne
„Kašli na pravidlá , čo teraz cítiš ? Riaď sa tým čo cítiš a nie tým čo ti určuje mozog.“ Neviem ako to spravil ale ihneď som ho poslúchla. Začala som ho bozkávať , neskôr boli naše bozky dravšie a bol v nich istý chtíč. Preniesol ma na posteľ a ja si teraz uvedomujem ,že zas podlieham jeho kúzlu. Už mi vyzlieka tričko a ja sa úprimne trasiem a celkom sa hanbím byť pred ním nahá. Už mi rozopína podprsenku a začína sa láskať s mojimi prsiami , vtedy cítim ako sa červenám , no zároveň sa prehýnam v chrbte. Po chvíli mu vyzliekam tričko a bozkávam jeho tehličky. Stiahol mi dole sukňu a popri tom si rozopínal opasok. Stále mi počas toho pozeral do očí a občas pobozkal môj krk. Už sme boli celý nahý a on mi prešiel prstom pomedzi pysky. Videla som jeho prirodzenie bolo vztýčené a veľké , z premýšlania ma vytrhlo ked do mňa strčil 1 prst a začal s ním vo mne pohybovať , po chvíli pridal aj druhý a ja som začala prudko vzdychať , on však priložil svoje , ústa na moje a tlmil moje vzdychy. Až keď som bola na hranici a cítila som ako na mňa prichádza orgazmus , v tú chvíľu ich vybral a pomaly do mňa zasunul svojho vtáka. Najprv sa vo mne začal pohybovať pomaly a jemne aby som si zvykla , postupne zrýchloval tempo a údery o moju panvu boli čoraz prudšie a tvrdšie. Naraz som pocítila orgazmus. Celé moje telo explodovalo a po kúsičkoch sa uvoľnilo. On ešte pridal pár úderov a vyvrcholil tiež. Snažili sme sa byť naozaj potichu ale nemám pocit ,že by sa nám to podarilo. Pozrela som sa na hodinky a bolo ešte len 9 hodín večer.
„Neobliekaj sa , prosím!“ Zašomral chrapľavým hlasom ako si sadal na postel.
„Je ešte len 9 hodín.“
„No tak si poď ešte lahnúť.“ Zakňučal a zdrapol ma za ruku a potiahol naspäť k sebe.
„Amalia , ja ťa chcem mať pri sebe ešte chvíľu prosím.“ Prosil ma , keď som vzdorovala jeho potiahnutiu. Jeho hlas znel tak kľudne a upokojoval. Na chvíľu som si teda išla k nemu ľahnúť ale nechcelo sa mi spať. On oprel svoje čelo o moje a objal ma. Cítila som sa v jeho objatí tak zvláštne krásne. Zaspala som v jeho objatí. ....Zrazu som sa zobudila bola ešte tma ale on tu už nebol. Nikde som ho nevidela. Pozrela som sa na hodiny bola presne polnoc. Zašla som dolu do kuchyne a napustila som si pohár vody. V tú chvíľu ma niekto chytili za boky a pobozkal na krk. Skoro som zvískla ale dal mi pred ústa ruku
„Prepáč shawty, nemohol som spať.“ Povedal mi potichu a ja som sa hneď uvoľnila.
„Myslela som si ,že si odišiel.“ Odpovedala som mu.
„Poď , ideme si lahnúť.“Povedal a usmial , dokonca aj v tej tme bolo vidno jeho vycerené zuby. Išli sme hore schodami , keď .......................
YOU ARE READING
FATE (SK)
RandomOd vtedy mala iných chlapov, no s ním zažila svoj jediný orgazmus HARDCORD..