Ale ja .........

26 0 1
                                    


„Amália už nikdy ho k sebe tak blízko nepúšťaj." Ozval sa prísne a zrazu mu zazvonil mobil.

„Čo ? Kde si? Aký sklad? Do riti hovor pomalšie!" Zahučal a potom už odpovedal iba rozumiem. Dal mi rýchlu pusu na čelo a odišiel takým šprintom , že ani Bolt by naňho nestačil a tak rýchlo odfrčal , že ani Hamilton by ho nedobehol. Ostala som tam stáť sama pri bolonských špagetách ale už som aspoň nemala z toho tak zlý pocit. Aj tak mi ale stále vrtalo hlavou kam musel tak rýchlo odísť.

Z pohladu Justina:

„No kámo, čo sa deje?" pýtal som sa kým som štartoval môj čierny jaguar

„Sú u nás." Odpovedal mi rýchlo a zavesil.V tú chvíľu som dupol na plyn a vyštartoval najrýchlejšie ako sa dá. Počas šoferovania som nabíjal svoj revolver a ako som prišiel pred dom zbadal som otvorené dvere. Rýchlo som vbehol dnu, ani som sa neobzrel a už som kráčal do dverí ráznym krokom. Oproti v kuchyni stáli dvaja fízli čo sa opierali o barový pult.

„Čo sa deje páni?" Spýtal som sa až prehnane milo.

„Máme povolenie na prehliadku." Vybehol na mňa dáky mladík a ja som sa iba usmial

„A kde máš ocinka dievčatko?" Spýtal som sa so smiechom v hlase. Predložil mi pred oči dáky papier a ja som si myslel ,že sa asi poštím od smiechu. Zobral som povolenie a roztrhol ho na dva kusy.

„Nabudúce príď s velitelom." Odpovedal som s úsmevom ale ako náhle som začul ten dobre známy hlas ,čo ma dakedy chcel dostať do lochu som spozornel

„Ale ja som priamo tu Jay." Cítil som to pobavenie v hlase aj napriek svojim vlastným myšlienkam.

„Bruce , ako dlho sme sa nevideli. Začal som priateľsky a ponúkol mu pohár whisky

„Pán Bieber, som v službe nemal by som piť." Odpovedal zdvorilo a zobral obydva papiere do svojich rúk. Zahodil do koša a prehlásil to čo som mohol počuť iba ja.

„Aspoň 2 týždne bez žiadnej smrti spojovanej s tvojim menom a už sa tu viac neobjavíme aj s dievčatkom." Polohlasne povedal a odišiel, všetci ho nasledovali ako ovce.

„Chlapi, musíme byť opatrnejší. Ešte jedna vražda a ja sa osobne postarám aby skončil v lochu každý jeden z vás a ja vás budem chodiť navštevovať."Pohrozil som im a chcel som odísť naspäť za ňou.Dlho som v aute rozmýšľal či za ňou naozaj mám ísť.Už by som ju dnes nemohol opustiť keby tam idem. Vedel som to , vedel som to ,že dnes ostanem zase v noci sám. Ale v tú chvíľu mi ako na znamenie zazvonil mobil a volala mi Mia.

„Chceš aby som prišla?" Nemal som rád , keď takto doliezala ale všetko bolo lepšie ako byť sám.

„Prídem ja."Zachraptel som a vyštartoval. Prišiel som do jej bytu a už som videl Miu iba v župančeku. Aj napriek tomu čo všetko som z jej tela videl chcel som Amáliu, to ona bola tá ktorá tu mala byť.Začala ma vyzliekať ale smutne bolo ,že ja som po nej vôbec netúžil.Nemohol som sa na ňu pozerať , nemohol som nič ani len sa vyzliecť.Hodil som jej balík prachov za nič a odišiel som. Síce bola pekná ale nie tak ako Amália..Amálii by sa asi žiadna nemohla rovnať. Ráno som vstal veľmi skoro a rozohodol som sa ,že dnes moja Amália nepôjde do školy. Potreboval som ju. Tak veľmi som ju chcel mať pri sebe. Cítiť je telo na svojom. Hladkať jej vlasy, bozkávať jej ústa. Bola to mierna závislosť.

Pohlad AMY:

Včera som zaspala príliš rýchlo. Pozerala som Suits a zaspala som tak na začiatku. Ráno som ako vždy nepríjemne a zdlhavo vstávala z postele. Vyhrabala som niečo zo skrine a išla som sa dole najesť. Nakrájala som si ovocie a pomaly začala jesť pri barovom pulte. Pozrela som na hodiny a zistila som, že mám ešte snáď skoro hodiny

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FATE (SK)Where stories live. Discover now