Toen ze bij het station aan kwamen zei sander hee misschien is het handig als we onze fietsen mee nemen. Waarom? Vroegen lopke en ik. Nou ik denk niet dat er een station in Doel zit en het kan best ver lopen zijn vanaf het dicht bij zijnde station zei sander. Daar heb je gelijk in gaf ik toe maar dan moeten we niet alle 3 onze fiets mee nemen want dan vallen we te veel op in de trein. Dan nemen we toch 1 fiets mee zei lopke. Hoe gaan we met zn 3e op 1 fiets? Pfff sander moet ik je echt alles uitleggen zei lopke geiriteerd nou kijk we nemen jordans fiets want zij heeft een rekje en een bagage drager en geen krat dus dan kan jij fietsen en jordan en ik voor en achterop. Waarom moet ik fietsen? Omdat jij het sterkst bent duhu zei lopke en trok een bitchy face.
Welke trein moeten we hebben vroeg sander. Eentje naar het zuiden zeg ik plagend. Lopke kijkt op de borden en roept jongens kijk er gaat over 10 minuten een trein naar tilburg, dat licht vlak bijnde grens en Doel ook. Mooo dan hebben we nog wat tijd zeg ik opmwelk paron gaat die trrin? Op paron 3A leest sander voor. Oke dan gaan we daar nu heen en wachten we op de trein zeg ik vast beraden.
Als ze in de trein zitten hebben ze geluk want omdat ze een fiets ij zig hebben gelooft de conducteur wel dat ze een kaartje hebben dus worden ze niet gecontroleert.
Wow we hadden echt geluk met fie conducteur! Zegt lopke enthousiast ja inderdaad zegt sander maar welke trein moeten we nu hebben? Uuuuhm ik kijk ff welk stadje het dichste bij Doel lich zeg ik. Er licht een station in stabroek en dat is ook heel toevallig het dichtst bij zijnde statje bij Doel zeg ik alleen Doel licht heel erg afgelegen dus we moeten een flink stuk fietsen. Hier! Riep sander hier staat dat er over 5 minuten een trein naar stabroek gaat. Damn girl wat hebben we geluk zeg ik frolijk.
En het zwatrijden is weer gelukt hoor zegt sander laggend. Ja haha zeg ik grinnekend maar waar moeten we nu heen fietsen? Ik heb een route beschrijfing gedownload net in de trein zegt lopke trots. Mooi dan volgen we gewoonnde instructies die je telefoon oms heeft zegt sander opgelugt.
Over 300 meter links afslaan zegt lopkes telefoon, links afslaan zegt debtelefoon weer en sander gaan naar links. Wooooooow zie die grote kern centrale roep ik terwijl ik enthousiast wijs en bijna van het rekje af val. Over 100 meter rech.........*ruis*. Huh dat is raar zegt lopke verontwaardigd. Jomgens volgens mij zijn we er...
JE LEEST
Doel
Horrorna een moeilijke tijd thuis, gaan 3 vrienden weg van huis en zijn van plan om een verlaten stadje in België te gaan bewonen. als ze daar zijn zouden ze willen dat ze weg konden........