7

53 4 0
                                    

Nu begint de hel? Vroeg ik me af... Veel tijd om na te denken had ik niet, de clown kwam binnen en nu pas merkte ik dat ik vast gebonden zat aan de stoel. Io probeerde los te komen maar het lukte niet. Hihihi grijnsde de clown zeg jordan jij bent wel erg grappig he? Misschien zelfs grappiger dan ik, pha! Wat zeg ik nou weer , je bent net zo dom als je vriendin lopke. Lopke!? Riep ik, wat heeft u met haar gadaan!? De vlown gaf geen andwoord, er verscheen alleen maar een glinstering in zijn ogen en een griezelig glimlachje op zn mond
Die nacht was hel en als dit pas het begin was weet ik niet wat er nog gaat gebeuren...
Ik werd in een kamer gegooid en daar weerd ik geslagen met een ballon, en nee t was niet zo maar een ballon, hij was geladen met electriciteid en elke keer als die ballon me raakte berd ik ge ellectrocuteerd. Verder werden me polsen open gesneden en net nie zo ver dat ik dood eraan kon gaan. Toen kreeg ik nog een klap met een hamer en vanaf toen weet ik niks meer.
Ik werd wakker en zat weer eens vast gebonden, maar ik was op een hele vreemde plek, ik denk dat het een oude slagerij was. Ik keek om me heen om te zien of ik sander en lopke zag, maar nee k was alleen. Opeens hoorde ik iets ratelen en ik zag een reels bewegen en aan die reels hingen skeletten van varkens en koeien. Achter me begon ook opeens iets te ratelen en de ketting waar ik aan vast zat werd strak getrokken en ik werd naar achter gesleurd. Op een gegeven moment gingen me benen omhoog en toen me buik en toen de rest van me lichaam. Toen besefte ik dat ik aan die reels hing en dat ik daar nog wel ff zou hangen.
Na een tijdje aan de reels gehangen te hebben was al het bloed naar me hoofd gestegen en kreeg ik super veel hoofd pijn. Dus ik probeerde mezelf een soort op te trekken en de reels te pakken maar toen ik dat probeerde werd ik licht in me hoofd omdat al me bloed in me hoofd zat en toen ging ik opeens een beetje rechtop, dus toen viel ik flauw........
Ik werd wakker en ik lag op een tavel, en ik zat vast met een soort riemen dus ik kon niet weg, ik had al een paar dagen niet gegeten en was dus waarschijnlijk afgevallen waardoor ik ook zwakker was en ik dus minder kon. De pop kwam binnen met een potje zout en een bak met ijsklontjes. De clown kwam er achteraan met een soort flesje waar zoutzuur inzat en een mes. Ik deed me ogen dicht en wist dat dit niet gied ging aflopen. Ik voelde dat er een stuk van ne shirt werd af gehaald en dat er zout op me buik werd gelegd, daarna voelde ik het koud worden, aaaaauuhw dat prikt riep ik en meteen werd er een mes bij me keel gehouden en de clown zei als jij nog 1 keer gilt of laat merken dat t pijn doet maak ik je dood. Er werd nu iets zwaars op me buik gelegd zodat de ijsklontjes in het zout werden gedrukt tot ze waren gesmolten, dit duurde ongeveer 3 minuten, dat was dus 3 minuten alleen maar een branderig pijnlijk gevoel op me buik. Met het mes schraapte de pop het zout van me buik en de cliwn pakte de fles zoutzuur en draaide hem open. Mijn angst werd steeds groter en groter en toen .......

DoelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu